العلاقات

تم نشره من قِبلالأسئلةأحدث الإجاباتالإجابات
Tamerانا بحب بنت بس مامتها هى الحاجز اللى مابنا عشان بتكرهنى ومش بطيق تسمع صوتى ولا اسمى حاولنا كتير نقنعها تقرب مني وهى لا كل اللى عاوزاه تبع...Latest reply ثلاثاء 05/04/2016 07:57 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 3
POPعايز اتقرب من زميلتي في الجامعه بس مش عارف لان ماليش اي خبره بالكلام مع البنات و انا عايز اتكلم معاها علشان ابدء موضوع ارتباط اعمل ايه وي...Latest reply ثلاثاء 05/04/2016 05:38 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
سارة حسنالسلام عليكم انا حبيبي جدا يغار علي ومرة يحبني وكان يشوفني مع صديقي كثير ويغار منو انا عادي اكلمو قدام الناس بس هو لا يحب ذلك عشان يقول ...Latest reply اثنين 04/04/2016 01:23 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
فاطمة حبيبي سوف يسافر بعد 3 أيام صراحة أنا لست متقبلة فكرة سفر هو سوف يسافر من أجل عمل و لن يبقى معي ف نفس المدينة التي أسكن فيها . و بعلم جاء ...Latest reply سبت 02/04/2016 19:05 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
فاطمة كما قلت سابقا أنا مرتبطة بالشاب و أحبه كثير هذه أيام حبيبي سوف يسافر لأجل عمل هذه أول مرة سوف يسافر سوف يطول ف سفر صراحة أنا لست مرتحة ...Latest reply جمعة 01/04/2016 06:07 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
لوجين مرحبا بكم. عمري 23 سنة. مشكلتي مع زوجي و هي انه لا يعترف بخطأ، مع العلم اني انا من أرتكب أخطاء كتيرا ولكن سرعان ما اعتدر .على عكسه هو لا...Latest reply أربعاء 30/03/2016 21:44 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
فاطمة أنا مرتبطة بالشاب وأحبه كثير وهو أيضا يبادلني نفس شعور ولكن أن أي شئ أشك فيه رغم أنني لم أرى منه أي شئ . أريد أن أقضية وقت كله معه . لكن...Latest reply أربعاء 30/03/2016 21:35 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
شهد فكرة ان شابة لما تعجب بشاب وحاسة منه باهتمام وهية حابة ان تبدأ بالكلام من عندها ممكن اعرف يجوز من ناحيتى ك شابة انى ابدأ بأظهار إعجابى...Latest reply ثلاثاء 29/03/2016 02:32 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
زينب ابراهيم السلام عليك انا في علاقة حب مع قريبي هوا جدا طيب وماكان بيننا شي وحش بس لمن بدا يغار سار يقول لي انا اكره الحب ،الحب دا وهم كل مايغار وك...Latest reply أحد 27/03/2016 16:02 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 5
Tamerانا بحب حبيبتى جد ومن حبي فيها كنت بفتح الاكونت الخاص بيها على الفيس بوك من وراها عشان انا الى عملوا ليها عشان كان بتعمل حاجات بتعصبنى بت...Latest reply ثلاثاء 22/03/2016 01:38 المستخدم: منسق المنتدى سانديعدد الإجابات: 5
Elsayed Afifyايه الفرق بين الاعجاب والحب؟Latest reply ثلاثاء 22/03/2016 00:47 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
azer karimعندي صديق يسأل عن سرعة القذف منذ يومين مارسنا الجنس مع صديقة لي أي نحن الثلاثة في آن واحد أن واصلت معها حتى 50د اما هو فبمجرد 2د لم يقدر ...Latest reply سبت 19/03/2016 21:05 المستخدم: منسق المنتدى سانديإحابة واحدة
Tamerانا بحب حبيبتى جدا ومتمسك بيها اوووى بس عشان ف صراع ما بينى وبين مامتها عشان مامتها مش عاوزانى ارتبط ببنتها عشان مهنه الوسط الفني وخده عن...Latest reply سبت 19/03/2016 03:32 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 4
Tamerانى اشك فى تصرفات صاحبي تجاه حبيبتي مش عارف بجد الشك دا صح ولا غلط بس التصرفات بتاعته تجاها بتخلينى اشك في وساعات فيها ودى غلطتى من الاول...Latest reply جمعة 18/03/2016 05:27 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
الحيرانهمشكلتي بدت مع بداية زواجي زوجي بدة يستخدم معي أساليب بحجة تثقيفي جنسيا وحته اتعلم الطرق والأساليب والأوضاع الجنسيه واني مجنت اعرف انه هال...Latest reply اثنين 14/03/2016 07:04 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 4
ghaith كيف استطيع التحدث مع فتاة عن القضيب و المهبل و الصدر و الجنس و التقبيل؟ Latest reply خميس 10/03/2016 01:28 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
بيبو بيبوانا صارحت خطيبتى انى اشك بها و قلت لها كليمات موجعه و لكنى تسرعت فى حكمى و هى نقلت كلامى لوالدها فكيف اتصرف فى موقف مثل هذا و انا لا املك...Latest reply اثنين 07/03/2016 06:19 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
لمونهtكنت اجعل خطيبتى تجلس على رجلى وتم الانزال ولكن وضعت يدى امام فرجى حتى لا يلمسها السائل وكانت تلبس ملابس داخلية وتقريب كل السائل تم قذفه ع...Latest reply أحد 06/03/2016 21:16 المستخدم: منسق المنتدى سانديعدد الإجابات: 3
SOUKAINA في بداية علاقتنا كنت امقت رؤيته كنت احاول تعذيبه كنت أنا من بتحكم بالمواعيد وبعلاقتنا و مع الايام صرت اعشقه حدالجنون حتى أصبح يمل من مكال...Latest reply سبت 05/03/2016 01:45 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
UmSalomمارست الجنس الخارجي مع خطيبي اخر يوم في الدورة الشهرية وانا اعاني من تكيس المبايض. لم يحدث ايلاج ولا اقتراب من المهبل. تأخرت الدورة الشه...Latest reply خميس 03/03/2016 16:08 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
كريم بعد اذنكو عاوز استفسر عن حاجه ضروري خالص انا لما ببوس خطيبتي او بحضنها بكون عادي خالص ومش حاسس بحاجه خالص ع عكس خطيبتي اللي بتكون في حاله...Latest reply أربعاء 02/03/2016 22:01 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
salwaالسلام عليكم انا تعرغت على شاب من اجل الزواج لكن اشترط علي لكي يتمم الزواج ان احكي له الماضى وخاصة علاقات السابقة عن ادق تفاصيلها خاصة ال...Latest reply اثنين 29/02/2016 18:50 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
Hanoانا اعاني مع حبيبي ادري هو يحبني ويموت علي بس المشكله م يعتم فيني كله انا اللي اسأل واهتم وهو لا ابي الحل شلون اخليه يصير يهتم فيني ويباد...Latest reply اثنين 29/02/2016 04:44 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
azer karimانا لدي قضيب كبير يفوق 22.5 وصديقاتي يحببن ذلك كان لي صديقة واحدة وهي بدورها اخبرت صديقاتها عن قضيبي ونحن نمارس الجنس للثلاثة ودون تعي حي...Latest reply خميس 25/02/2016 10:16 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 2
hamouda الجنس الشرجي مع شخص غير مصاب بمرض فقدان المناعة المكتسبةAids اكرر شخصين غير مصابين مثليين غير مصابين في علاقة هل هناك احتمال اصابتهما...Latest reply خميس 25/02/2016 06:25 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة

الصفحات