الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل memo nono

يا جماعة بالله عليكم اى حد يطمنى عشان قلقان جدا جدا جدا , كنت عند خطيبتى وقمنا بالجنس السطحى من الخلف ولكن لم يحدث ايلاج ابدا , وماحدث انه تم لمس الفرج بالقضيب فقط ولكن اثناء اللمس وحركة القضيب تم لمس المهبل بحركة غير مقصودة من الوراء لمستين خفاف جدا ولكن لم يحدث ايلاج اطلاقا ولا حتى قذف ابدا و اللى قلقنى جدا اما مشيت من عندها لقيتها بتقولى فيه خطوط دم بيضاء طالعة مع الافرازات فاتخضيت , فا ممكن حد يطمنى بالله عليكم علما بان اول يوم الدورة كانت 1 / 1 / 2018 وانا كنت عندها يوم 19 / 1 / 2018 فهل ممكن يكون المذى لمس المهبل فى اللمسة دى ويحصل حمل لقدر الله لان هيبقى فيه مشكلة كبيرة جدا , وانا كنت قبلها بحوالى اسبوع مفيش قذف ايضا ابدا فياريت حد يطمنى ضرورى ضرورى لو سمحت لاننا خايفين جدا

الإجابة
0

خطوط دم حمراء معلش كتبت الكلمة غلط من التوتر

0

الحمل في هذه الحالة مستبعد جدا

Samir
0

هالعلاقة مستبعد الحمل فيها

0

طيب يا جماعة بالنسبة ان لو المذى مش عارف لمس المهبل من بره ولا لا , مع العلم انها ساعات بيجيلها صداع الصبح وبطنها بيبقى تقيل وساعات بتبقى عايزة ترجع دا اللى مخلينى متوتر جدا بجد نفسى ارتاح والمفروض فاضل على الدورة يومين بس لسه مجلهاش اى تعب اللى هوا قبل الدورة دا فعشان كدا خايف

0

مرحباً بك،

لا يمكن حدوث حمل من خلال هذه الممارسة. لا تقلقا.

مستقبلاً ننصحكما باستخدام الواقي الذكري أثناء أي ممارسات تتضمن تلامس الأعضاء التناسلية أو الإيلاج، لتجنب احتمالات الحمل غير المرغوب به في حال القذف على المهبل أو داخله.

تحياتي.

0

شكرا جدا طمنتونى , طيب وبالنسبة ان الدورة اتاخرت يومين هل ممكن فعلا يكون حصل حاجة لقدر الله علما انها كانت يوم 1 / 1 / 2018 ولسه لحد دلوقتى مجتش او جت الاعراض بتاعتها زى كل مرة , معلش بتعبكو معايا بس احنا قلقانين جدا