مواضيع أخرى

تم نشره من قِبل Mada

السلام عليكم، هل ادخال قلم رصاص الى المهبل يفض غشاء البكاره؟ ارجو الرد

الإجابة
0

غشاء البكارة بيكون داخل المهبل ب 2 سنتي واكتر وطبعا ممكن جدا الغشاء يتفض بسهولة بوضع اي حاجة حادة

Ahmed
0

انا من فترة امي كانت بتعطيني تحاميل تقوم بإدخالها لي في فتحة الشرج بقصد تخفيض حرارتي و بمرة حسيت انه امي ادخلت التحميلة بالخطأ في مهبلي بدل من فتحة الشرج هل ممكن يكون عشاء البكارة اتضرر ؟

1

لا ماظنش ومفيش دم نزل منك وبعدين اكيد والدتك هتاخد حظرها لما تعملك حاجة زي دي

Ahmed
1

شكرا الك .. فعلا ما نزل دم مني ابدا و انا قلت لماما بنفس اللحظة و هيا فصحتني و منشان تتأكد دخلت اصبعها في فتحة الشرج بعمق بقصد انها تتأكد من التحميلة .. اللي قلقني و خلاني اسأل اني كنت حاسة بعدها بألم خفيف و شوية مغص خفت يكون اله علاقة

0

لا الحمد لله وبعدين الالم ممكن عشان مش متعودة ان حاجة تدخل في فتحة الشرج

Ahmed
0

سوال بس ما هى التحميله

0

التحميلة دي اكيد لبوسة

Ahmed
0

فعلا تحميلة اللي هيا اللبوسة

1

منشان كون صريحة معك استاذ احمد .. انا مو قصة اني مو متعودة ع دخول شي في فتحة الشرج بالعكس انا لما بمارس العادة السرية احيانا بدخل اصبعتي في الشرج و ما بيكون في الم بس القصة انه لما ماما حطتلي تحميلة يعني لبوسة يوميها صدفت انه مع وسوستي و شكي انها دخلت في المهبل اجاني بعد ما دخلت جوا مغص و شوية الم خفيف و صرت قاعدة بفكر انه يكون السبب اذا اتأثر غشاء البكارة سبب الي مغص تحت البطن

0

فعلا الشك دة شيء صعب جدا وبيخلي الانسان يفكر في اسوا الاحتمالات وممكن الالام ال حسيتي بيها بسبب شكك وخوفك من كدة وهل لما بدخلي اصبعك في فتحة الشرج بيديكي احساس زيادة بالمتعة

Ahmed
0

أهلاً Mada،

غشاء البكارة يقع علي بعد 2 سم من فتحة المهبل ويمكن فضه عن طريق إدخال القلم الرصاص بداخلة.

عزيزتي Nesma،
من الصعب أن تكون والدتك أدخلت اللبوسة في فتحة المهبل، فالفتحتان يبعدان عن بعض ولا يمكن السهو والإدخال في الأخري.

لمزيد من المعلومات عن غشاء البكارة والعذرية يمكنكما مطالعة:
https://lmarabic.com/our-bodies/virginity/30-questions-about-virginity-h...

تحياتي.
فريق عمل الحب ثقافة.

1

استاذ احمد ،، اكيد طبعا بيكون في زيادة متعة لما بدخل الاصبع في فتحة الشرج

الاستاذة مي ،،، انا فاهمة قصدك بس لانه لما ماما حطتلي اللبوسة كنت واقفة و رجولي مضمومة تقريبا فمنشان هيك صار عندي شك

0

يعني انا لما اجي امارس الجنس مع شريكتي وادخل صابعي في فتحة الشرج دة ممكن يديها احساس زيادة بالمتعة او ممكن تدايق من كدة

Ahmed
0

ع الاغلب اكيد راح يكون في متعة بس اهم شي انا شايفته انك لازم ترطب المنطقة بكريم لانه لما بيكون في احساس بالالم بتتأثر المتعة و فتحة الشرج اصلا ضيقة و صغيرة بوضعها الطبيعي و محاولة انك تدخل الاصبع و هيا جافة انا بشوفها راح تكون مزعجة بالنسبة للبنت .. انا مثلا لما ماما بدها تحطلي تحميلة او لبوسة لازم تدهنها بشوي كريم بالاول منشان تقدر انها تدخلها الي و بعدين تدخلي هيا في فتحة الشرج و بتدفعها بعمق باصبعها منشان ما تطلع و بتكون دخلت جوا بدون ما تسبب الي اي الم خارجي في الفتحة و لما بكون حابة اني مارس العادة السرية بستعمل شوي كريم ع اصبعتي منشان ما يحصل جروح او تشققات او خدوش في فتحة الشرج لانها منطقة حساسة و هيا لصلا مخصصة للخروج و مو للدخول

0

شكرا ليكي ولصراحتك انا بصراحة لسة محاولتش اقرب لفتحة الشرج لحد الان وخايف تبقي النتيجة عكسية ونفسي اجرب دخول العضو في هذه المنطقة عشان هيا ديقة اكيد عن فتحة المهبل وبالتالي انا هحس بمتعة زيادة

Ahmed
1

العفو .. مثل ما قلت الك اول شي و قبل اي شي رطب المنطقة بكريم مزلق و ثاني شي استعمل الاصبع في بداية الموضوع لحتى شريكتك تتعود على هاد الاحساس لانك لو حاولت تدخل العضو الذكري مباشرة راح يكون رد الفعل عند البنت عكسي فعلا .. و نعم فتحة الشرج اكيد بتشعر الرجل بمتعة بحكم انها ضيقة و عضلاتها قاسية لكن لازم تتعامل مع البنت بهدوء و حذر لحتى تقدر انك توصل الها الاحساس بالمتعة

0

لكن من الصعب انها توصل للرعشة الجنسية عن طريق فتحة الشرج وانا لو دخلت في فتحة الشرج طبعا هكمل للاخر وهيا مش هتوصل

Ahmed
1

صحيح بس الموضوع ما بده كل هالتعقيد يعني ببساطة يا اما انت او هيا تداعب فرجها و راح توصل للنشوة و الرعشة

0

تعبتك معايا شكرا جدا ليكي

Ahmed
0

ولو ولايهمك و انا كمان تعبتك بقلقي و شكوكي ههه

0

لا بالعكس انا سعيد بالتحدث معاكي وكنت اتمني نصير اصدقاء smiley

Ahmed
1

اي عادي فينا نحكي امتى ما بدك

0

في اي وقت تكوني انتي فاضيه فية لكن عايز طريقة اسهل من الموقع هناا

Ahmed
0

اذا عندك فيس بوك فيك تضيفني انا فايتة للموقع عن طريق الفيس بوك نفس اسمي بتلاقي حسابي عليه صورة بنت شعرها نازل ع وجهها

0

مش عارف الاقيكي ياريت توضحيلي اكتر بعد ازنك

Ahmed
0

بنت صغيرة ولا كبيرة او صورة معينة في صفحتك

Ahmed
0

بنت كبيرة اكيد و لما بتدخل للصفخة بتلاقي فيها صورة لبنت بتبين فيها عضلات ايدها

0

انا بعتلك صباح الخير ع الماسنجر عشان انتي قافلة الاضافة

Ahmed
0

بحثت عن صفحتك مالها اثر ووين نلقى بنت فيها عضلات موضوعك قديم تمنيت نتواصل موضوعك متل موضوعي

0

روان تواصلي معايه عالفيسبوك انا اسمي خوخه زي اسمي هنا عايزاكي تساعديني صاحبتي بتديني اللبوسه غصب عني