مواضيع أخرى

تم نشره من قِبل sex69

ابني عمره ١٤سنه يتحرش فيني اذا انا في المطبخ يضمني من ورا وأحس بعضوه يدخل بين المؤخرتي وضربته وعاقبته ولاكن يسويه وكانه غلطان مثل اذا أكوي الثياب يمشي ورأي ويصدم فيني ولا اذا كنت امشي يمشي هو ورأي ويناظر مؤخرتي للأسف وبعض المرات دخلت الحمام مستعجله ونسيت أقفل الباب جا وفتح الباب وشافني وطلع مواقف كثير ويلمسني وكأنه غلطان وعلمت ابوه ويقول يمكن صدق غلطان لأكن مستحيل كم مره دخل عضوه بين مؤخرتي واذا نمارس انا وزوجي الجنس نقفل الباب دايم يبي يشوف ينزل تحت الباب واذا انا حسّيت فيه وكلمت زوجي علشان يهاوشه ينحاش وكأنه نايم وش الحل معه لو سمحتو لاتقلون مسكين ولا شي فيه احد يتحرش بأمه

الإجابة
1

ممكن يكون ابنك بيتفرج على افلام سكس محارم كتير واتاثر بيها فى حياته كله ، حاولى تقفى جنبه وتساعديه حاولى تخليه يبقى مشغول طول الوقت فى قراءه ومذاكره لازام تخليه يقرب من ربنا ويصلى سواء كان مسلم او مسيحي الاتجاه نحو العباده امر مهم جدا هيعرف انه دا حرام وغلط، لازام انتى كمان تكونى حظره جدا امامه من تصرفاتك تغلقى عليكى باب الحمام كويس وانتى بتغيرى هدومك كمان وانتى بتوطى متلبسيش فى البيت لبس مثير ولاة مفتوح خليكى دايما واحشة قدومه وهدومك كلها مقفوله عليكى وواسعة .. ان شاء الله ربنا يهديه

ساحر الساحرة
0

شكراً على ردّك ولاكن كيف ما البس ملابس مثيره لزم ارضي زوجي

1

ارضى زوجك داخل غرفة النوم وليس خارجها ومتلبسيش دا امام الولد خصوصا فى فتره المراهقة بتاعت ابنك لازام تعملى كدا اما داخل غرفتك مع زوجك افعلى كما تشائين ، خلى بالك لو مساعدتيش ابنك انه يتعالج من حاجة زى كدا هيتطور الموضوع معاه عند اخته وع قرايبه عمته خالته لازام تساعديه عشان ميبقاش مريض جنس محارم وديوث فى نفس الوقت

ساحر الساحرة
0

بمرحلة المراهقة لا يفكر الجنسين إلا بإرضاء رغبتهم بلا تفكير، لازم من الاحتشام بالمنزل خاصة الأجزاء التى تثير الرجل، وبعدين لازم تختارو لابنائكم الصحبة الصالحة التي تعينه على الطاعة وليس المعصية، بهذي المرحلة أيضاً يحتاج الإبن للأب أكثر لتوجيهه .

نسأل الله له الهدايا

Kotomoto
0

طيب فيه مليون مراهق ما يتحرشون بمهاتهم شي غغغغغريب!!!!

0

مين اللى قالك الموضوع دا كتر جدا ولازام يتعالج

ساحر الساحرة
1

مرحباً sex69،

ليس من حق ابنك أن يتحرش بك جنسياً، ولا يقع عليكِ حمل تغيير اسلوبك في اللبس أو الإسترخاء في منزلك مع أولادك. لكن تصرف ابنك تصرف منحرف فهو يعاني من مشكلة ولابد من مساعدته عن طريق متخصص.

أنصحك بإصطحاب ابنك لزيارة أخصائي نفسي متخصص في التعامل مع المراهقين حتى يساعده على حل مشكلته بشكل علمي لا يؤذيه.

تحياتي

0

و ما خفي اعظم دي حقيقة مع اولاد الجيل ده يعني كلهم يتحرشو بالاختو الام

0

يا مدأم انا كنت اتحرش بأمي اعترف بهالشي والحمدلله كبرت ووعيت واتفاديت في كم شغلة امي عملتها لوقفت التحرش

0

يبدو انو ما يميز بين امه او محارمه بس عايز يكيف نفسه..جيل للاسف فاقد البوصله

0

يكفي ان الناشرة اسمها SEX69 هههههههههههه
عموماً يا مدام ابنك غلطان غلط كبييييير وانت غلطانة
وبعدين على فكرة لو ابنك مراهق وبيتحرش بيكي فعلياً ده تصرف (علمياً) طبيعي لأن الابن قبل فترة المراهقة بتتكون عنده الاسس العاطفية فإذا كان متعلق بيكي وهو صغير فاعتقد ان ده هو سبب انجذابه الجنسي لكِ يعني باختصار في اولاد عادي بينجذبوا لامهاتهم جنسياً

ولكن هذا لا يعني أبداً إنك تعطيه اللي هو عاوزه لازم يكون الاب على دراية كاملة لأنه صدقيني من الواضح انه بيشوف اباحيات كثير فمهما كلمتيه مش رح يتغير فاظن الاب هو الحل

0

انتي راضيه انو بيتحرش فيكي ولا لا

Abd
0

بصراحة لوسمحتي انتي ايه رأيك وايه شعورك نحيته عشان اقدر انصحك بدون حرج ممكن

0
0

للاخت ساندي منسقة المنتدي, كيف لا يقع عليها حمل تغيير الملابس؟! حضرتك المراة لها عورة امام المحارم وهي كل جسمها ما عدا مواضع الزينة مثل الراس والايدين وحتي امام النساء المسلمات العورة من السرة للركبة والاصل التستر مش التعري والله اعلم وده لو السائلة مسلمة

0

ولو مش مسلمة مش منطقي ان المراة تلبس امام ابنائها ملابس مثيرة وهي تحرشت بابنها بملابسها قبل ما هو يتحرش بها وانا لا ابرر موقفه وبنسبة كبيرة هو يشاهد الاباحية التي تدمر الانسان وللاسف معظم الاباء لا يشغلهم ان كان ابناؤهم يشاهدون اباحية ام لا

0

أنا أيضا أريد أن أمارس الجنس مع أمي ماذا افعل لكي أتجنبها

0

هذا خطا انتي سبب في انه ابنك يشتهيك جنسيا