العلاقات

تم نشره من قِبل Töötä Sàyèd

انا مرتبطه بواحد وطلب مني اني ما انزلش صوري ووافقت ورجعت ف كلامي وتاني وافقت عشان بحبو بجذ ومش عايزه اخسرو .. بس في نفس الوقت هو واعدني تنو يقلب علاقتو ويقطعها مع البنات وانا ليا سنييين بطلب منو كدا واخر مره قلتلو تقطع علاقتك بيهم. قالي مش هقذر اوعدك بحاجه زي كدا . خليني انا لوحدي اعملها من نفسي .. ( جا وبرر لي ب انو قال كدا عشان حساني بتسدا يعني وحده بوحده ))بس انا مش هقدر استحمل ، هو لمن انا قلتلو يعني انا لو حطيت صوري وكدا هبقى مش مشرفه ليك قدام اهلك وكدا؟؟ عشان هو قالي الراجل لما يحب وييجي يتجوز وكدا بيختار وحده تشرفو قدام اهلو وان هو بيحبني وشايف فيني مراتو وكذا .. انا دلوقتي. اتصرف ازاي ارجع احط صوري واقولو اصبر عليا ولا اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟

الإجابة
0

هو فلاتى و بتاع بنات و مش بينكر ده أو حاسس بالذنب ، الغلط ظنك إنه هيتغير و ده احتمال مش أكيد ، إما تقبليه بعيوبه اللى مش هتتغير أو تشوفى واحد أنضف منه شوية

0

لا دول بنتين تلاته كدا وما بيطلعش معاهم ، بس انا مخنوقه من الحاجه ديً

0

لا دول بنتين تلاته كدا وما بيطلعش معاهم ، بس انا مخنوقه من الحاجه ديً

0

أهلاً بكِ، مساحتك الشخصية وقرارتك المتعلقة بأمورك الخاصة هي قرارت نابعة عن ثقافتك وقناعتك المختلفة، تضحيتك بشأن وضع صورتك على وسائل التواصل الإجتماعي هو قرار شخصي ولا يجب أن يتم إجبارك على هذا القرار أو مساومتك بشأن العلاقة على قرار شخصي متعلق بظهورك وهذا القرار لا يدل علي أنك مشرفه له أم لا.

ولكن قبولك بمتطلبات شريكك هو قرارك مثلما هو فعل ولم يقبل بمتطلباتك وهو قراره أيضاً وفي كلتا الحالتين عليكي تحمل تابعات قرارك.

انصحك بالتحدث معه بما يضايقك وتوضيح بشكل صريح وواضح أنك ترغبين في نشر صورك على وسائل التواصل الإجتماعي وأنكِ لا تعتقدين أن الأمر يؤثر على تشريفك له، لا انصحك بوضح صورك قبل توضيح موقفك والتحدث معه عن قرارك.

تحياتي.

0

وفي موضوع البنات اعمل ايه ؟؟؟؟ اخد موقف ازاي فيه .... والصور ذي لو قال انو مش هيوافق على اني ارجع احطها وانو ممكن العلاقه تنتهي

0

؟؟؟