الجسد

تم نشره من قِبل Sammorsy10

انا مارست الشذوذ حاولي 5 مرات او 6 مش متذكر وكان كل مره فترتها بعيده عند التانية ممكن سنة او 4شهور هكذا هل ده يسبب لي اي شئ وانا ساعات بدخل اشياء في فتحة الشرج عصاية خشبية اي الطريقة الصحيحة علشان امارس بصحية وانا مبحبش الشذوذ لكن بحس بمتعة لم بدخل شئ في موخرتي واني اتعامل اني بنت. وساعات بحب امص قضيب الرجال انا بحب امارس علشان فقط امص القضيب او اتعامل اني بنت واتوجع بس مبحبش الرجالة هل كده انا شاذ جنسي ارجو الرد وهل ممكن اعالج المشكلة دي ومبقاش احب اعمل كده

الإجابة
2

أهلاً بك، تفهمت من سؤالك انك رجل تستمتع بممارسة الجنس مع الرجال لأنك تحب أن يتم معاملتك كامرأة ولكن ليس لأنك تحب الرجال.
فهل تفضل أن تمارس الجنس مع امرأة وتعاملك كأنثي؟

ولكن إن كنت تشعر من داخلك أنك إمرأة، وغير مرتاح مع هويتك أو جسدك كرجل، فهُنا أحب أن أوضح أن التحول الجنسي قد يحدث في صورتين:
1- تحويل الهوية الجندرية من رجل لإمرأة، وذلك من خلال تعريف نفسك كإمرأة في المجتمع والتواصل مع الناس بهويتك الجديدة كإمرأة، ولكن بدون أي تدخل طبي، وهو ما يسمى Transgender.

2- التحول الجنسي من خلال طلب الدعم الطبي، وذلك إما عن طريق استخدام هرمونات أو بالقيام بجراحات تساعد على العبور من جسد ذكر، لجسد أنثى. وفي هذه الحالة يمكنك (في بعض البلدان) طلب تغيير أوراقك الشخصية مثل الهوية، وجواز السفر، حتى تحمل الهوية الجديدة، أنثى، بدل ذكر، وهو ما يسمى Transexual.

للمزيد من المعلومات، انصحك بمطالعة الفديو التالي: https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=iETepapE0og

تحياتي.

0

لا خالص انا لو مارست مع امراة هاتعمل كاني راجل وليس امراة لكن كل الحكاية اني طول عمري عايز امارس الجنس مع امراة وطبعا صعب بالنسبالي في كان لازم اعمل جنس في مكنش في قدامي غير اني ادخل ع جروبات شواذ وامارس معاهم علشان اجرب الجنس فقط لكن بسبب ان اول مره مارست بدور السالب في حبيبته لكن مش معني كده اني عاييز افضل بدور الساالب لا خالص انا مش كده ولا عايز ابقي كده لكن علشان شهوتي واني نفسي امارس مع امراة عملت كده لكن انا حابب هويتي كاراجل وليس كأتثي نهائي ومش عارف اي الحل.

هل ينفع اني اتكلم مع دكتور في الخاص ولا صعب ؟

0

أهلاً بك، يمكنك إرسال استفسارك على الإيميل التالي:

[email protected]

تحياتي.

0

محدش بيرد ليه

0

أهلاً بك، لقد تمت الإجابة على جميع أسئلتك

تحياتي.