الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل Sammorsy10

انا مارست الشذوذ حاولي 5 مرات او 6 مش متذكر وكان كل مره فترتها بعيده عند التانية ممكن سنة او 4شهور هكذا هل ده يسبب لي اي شئ وانا ساعات بدخل اشياء في فتحة الشرج عصاية خشبية اي الطريقة الصحيحة علشان امارس بصحية وانا مبحبش الشذوذ لكن بحس بمتعة لم بدخل شئ في موخرتي واني اتعامل اني بنت. وساعات بحب امص قضيب الرجال انا بحب امارس علشان فقط امص القضيب او اتعامل اني بنت واتوجع بس مبحبش الرجالة هل كده انا شاذ جنسي ارجو الرد وهل ممكن اعالج المشكلة دي ومبقاش احب اعمل كده ولكن انا لو مارست مع امراة هاتعمل كاني راجل وليس امراة لكن كل الحكاية اني طول عمري عايز امارس الجنس مع امراة وطبعا صعب بالنسبالي في كان لازم اعمل جنس في مكنش في قدامي غير اني ادخل ع جروبات شواذ وامارس معاهم علشان اجرب الجنس فقط لكن بسبب ان اول مره مارست بدور السالب في حبيبته لكن مش معني كده اني عاييز افضل بدور الساالب لا خالص انا مش كده ولا عايز ابقي كده لكن علشان شهوتي واني نفسي امارس مع امراة عملت كده لكن انا حابب هويتي كاراجل وليس كأنثي نهائي ومش عارف اي الحل.

وياريت يكةن في رد وعدم اهمال السؤال انا سئلت قبل كده وبعد خاص ليكم وبرضو مفيش رد

الإجابة
1

أهلاً بك، فتحة الشرج من الأماكن الغنية بالنهايات العصبية الحسية المسؤولة عن الشعور بالمتعة الجنسية وبعض الرجال يستمتعون بمداعبتها أو إدخال أشياء إلى داخلها ولا يوجد ضرر في ذلك شرط التأكد من نظافة الأشياء التي تقوم بإدخالها ، لا يوجد أي ضرر من الاستمتاع بمداعبة فتحة الشرج فكما ذكرنا أن العديد من الرجال تستمتع بمداعبتها، والأمر طبيعي ولا يحتاج إلى علاج.

لقد تمت الإجابة على جميع أسئلتك سابقاً، يمكنك مطالعة إجابة الأسئلة من خلال الروابط التالية:

https://almontada.lmarabic.com/forum/question/257431
https://almontada.lmarabic.com/forum/question/257788

تحياتي.

0

شكرا جدا لحضرتك استاذة سارة لكن هل انا كده شاذ جنسي ولا لا

0

أهلاً بك، المثلية تعني أنك تنجذب جنسياً وعاطفياً للرجال.
ازدواجية الميول الجنسية تعني أنك تنجذب جنسياً وعاطفياً إلي الرجال والنساء بنفس المقدار أو أقل أو أكثر.

يمكنك التفكير هل أنت تنجذب إلي الجنسين أم أنك تنجذب إلي النساء فقط، وضوحك مع نفسك سيسهل عليك التحديد.
أيضاً لا يمكن اعتبار المثلية الجنسية أو إزدواجية الجنس اضطراباً جنسياً ما دام لا يسبب لصاحبه المشاعر السلبية مثل التوتر والقلق والاكتئاب والشعور بالذنب أو العار، ويمكن اعتباره من ضمن التفضيلات الشخصية.
يمكن اعتبارة اضطراباً إذا كان يسبب لك الضيق والقلق والاكتئاب أو الشعور بالعار وقد تؤثر تلك المشاعر السلبية على مستواك الوظيفي لذلك في هذه الحالة انصحك باستشارة معالج نفسي.

تحياتي.

1

لا وبعد يسال يقول انه يتخيل انه انثى ويحط بالمكان حتى العصاء ويسال ويوقل شاذ اقولك انتا محروم طول عمرك مستحيل تلقى ست تقبل بواحد زيك لانك راح تنافسها على فطرتها لكن من قدام وانتا امصيبتك من ورا ؟؟؟؟؟ انصحك بطل هالخرابيط انتا رجل وفطرتك رجل وخلقك الله رجل اعتقد انك انتا محتاج من يدافع عنك يعني لاتتزوج وتورط حرمتك بدل لاتدافع عنها نحتاج من يدافع عنك انتا نسال الله العافية

0

أهلاً بك، لا يسمح بخطاب كراهية على منتدي النقاش، انصحك بمراجعة نفسك مرة آخري والتفكير في ردودك وتأثيرها على نفسية مستخدمي المنتدي.

تحياتي.

0

بنت المدينة انا مقولتش اني حابب افضل كده انا عايز اتخلص من الشعور ده واني راجل وانا مش محتاج حد يدافع عني انا عارف ان ده غلط وتؤبت الي الله من هذا الفعل لكن دايما يجيلي الشهوة اني اعمل كده وادخل اكلم ناس وفي معاد المقابلة اقفل الايميل خالص واقوم اعمل الاستمناء علشان اشبع رغبتي من الشهوة الجنسية علشان ما اروحش امارس الشذوذ تاني في الاستمناء بيكون الحل ليا وبعد ما بحس ان الشهوة هديت بعد ما عملت الاستمناء باستغفر ربنا واتؤب اليه ومتساليش ليه مش بتوب قبل ما اعمل الاستمناء برضو علشان ما اعملش اي ذنب حاولت كتير اعمل كده ساعات اتمالك نفسي ومعملش اي حاجه واستعيذ بالله من الشيطان وساعات مبقدرش نهائي اني اسيطر ع نفسي غير بعد ما اعمل الاستمناء

0

انت حابب تتخلص من الشعور دا اتركة الحكاية مش محتاجة تاخد راى حد - انت تقرر انت عايز ايه