الصحة الجنسية

تم نشره من قِبل Fanos

انا قضيبي منتصب بشدة كل وقت حتي وانا صائم عندي شهوة عالية مو عارف شو اعمل لما ما افرغ لبني قضيبي يوجعني كثير حتى اني بحب ممارسة جنس كل وقت بالعنف شو اعمل

الإجابة
0

عندك كام سنه ومتزوج ولا لا؟

0

26 سنة مو متزوج

0

26 سنة مو متزوج

0

سبب الحرقان هو كثره العاده السرية ، مارست الجنس مع كام واحده؟ وهل بتحس بحرقان بعد العلاقه الجنسيه برضه

0

انا ما بحس بحرقان بس قضيبي من كثرة الانتصاب يوجع انا لما ينزل لبني يروح لوجع بس مشكلة نزل لبني وبعد شوي ينتصب قضيبي كمان فليوم اقدر فرغي لبني اكثر من سبع مرات حتي لما مارست جنس معا فتاه تعبت وما رضيت تكمل علاقة معايا

0

بتاخد برشام بيؤدى للانتصاب ولا حاجه ، البنت اللى تعبت وتعبت بسبب ايه

0

ما باخذ برشم بس قضيبي يبقا منتصب ولما كون في علاقة كون عنيف وما أهدي حتى فرغ لبني اكثر من ست او سبع مرات تقولي انت كثرة على وجعتني كثير ما خليت كسي يرتاح

0

ما باخذ برشم بس قضيبي يبقا منتصب ولما كون في علاقة كون عنيف وما أهدي حتى فرغ لبني اكثر من ست او سبع مرات تقولي انت كثرة على وجعتني كثير ما خليت كسي يرتاح

0

0

حاول متبقاش عنيف علشان كده كانك بتعمل العاده السرية وانت ماسك بتاعك وقافل عليه وبتعملها بسرعة اهدى كده وخليه ياخد وضعه وكده كده هتفرغ لبنك ، بتقذف بعد اد ايه بعيداً عن فترة المداعبة

0

ما فهمتك انا لم فرغ لبني يعود انتصاب لقضيبي حتي انو تقول ما فرغت لبني

0

لما كون في علاقة جنسية ما اقدر اتحكم في نفسي ومارس بالعنف قضيبي طولو 21 سنتيمتر وقطرو 6 سنتيمتر