الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل Gerges emad

انا وقعت ف مشكلة شيطانية ارتكبت الخطيئة مع امى عن طريق انى اشتهيتها اوى من اللبس اللى كانت بتلبسه و امبارح اديتلها منوم ف كوباية العصير واختى كانت ف الدرس لحد ما راحت ف النوم وبعدها فوقتها مرضيتش ونيمتها على ضهرها ورفعت الجلابية اللى كانت لابساها وجامعتها ونزلت جواها منى بس مسحته من على وش مهبلها بس هى مش هتحمل لانها مركبة لولب بس انا كنت مستمتع ساعتها بس لما خلصت وهى فاقت قالتلى انا نمت ازاى بس هى محستش بيا لان الجرعة كانت تقيله بس ساعتها اتضايقت من نفسي اوى ومن العمله دى وبسأل نفسي انا عملت كده ليه

الإجابة
0

انت ارتكبت عمل لاأخلاقي لما اغتصبت امك عن طريق التخدير وقذفت شهوتك في مهبلها. أنا أخشى أنك سوف تعود إلى ارتكاب نفس الخطيئة لأنك بتقول انك كنت مستمتع لما كنت بتجامع أمك. دلوقت أنا بنصحك تروح تتجوز عشان ما تفكرش بمهبل أمك تاني.

2

ده اكيد تأليف

0

قصه جنسيه مليئه بالعهر والقذاره لنشر الافكار الشيطانية ..

0

تاليف ليس لها اي منطق واقعي

0

مرحباً عزيزي/
أولاً: أنصحك بإعادة تعريف ما حدث، فهذا يٌسمى اعتداء جنسي وهو يعني الممارسة الجنسية مع شخص دون إرادة منه، ويرتبط غياب الإرادة بغياب الموافقة الصريحة على الممارسة ويظهر في سياقات مختلفة سواء الاستغلال أو التهديد أو الابتزاز أو غياب الوعي.

ثانياً: ممارستك الجنس مع والدتك يُسمى سفاح القربى هو شكل من أشكال الاعتداء الجنسي يقضي بدفع طفل أو مراهق أو راشد على القيام بنشاط جنسي مع أشخاص تربطه بهم صلة قرابة، وتكون معاشرتهم غير قانونية ومحرّمة اجتماعياً وخلقياً.

ثالثاً: لهذه الظاهرة انعكاسات خطيرة جداً، إذ تشكل بالنسبة للضحية حالة صدمة تترك الكثير من الآثار على الضحية على المدى القصير والطويل وعلى جميع المستويات الجسدية والنفسية والعقلية والعلائقية:
عدم احترام الذات، أفكار بالانتحار، قرف واشمئزاز من الجنس، أرق، اضطرابات جسدية، أمراض جنسية.
مشكلات اجتماعية:
حمل غير مرغوب فيه والذي غالباً ما يؤدي إلى إنجاب أولاد غير شرعيين
اضطراب التعامل بين أفراد الأسرة

رابعاً: الحصول على المساعدة النفسية المتخصصة يمكن ان يساعدك كثيراً في التخلص من أي مشاعر غير مرغوب بها أو تتسبب لك في أزمة نفسية لذلك ننصحك باستشارة طبيب/ة نفسي/ة حول ما تشعر به لمساعدتك على استعادة توازنك النفسي.

وأخيراً: هناك بعض النصائح العامة التي يمكنك الاستعانة بها:
1. ممارسة إمتاع الذات (العادة السرية) لإشباع الرغبة الجنسية
2. البحث عن علاقات عاطفية مستقرة
3. عدم التواجد بمفردك مع والدتك
4. التركيز على بناء ذاتك والانشغال بعملك/ دراستك وهواياتك المفضلة

لمزيد من المعلومات حول سفاح القربى يمكنك قراءة المقال التالي:
https://lmarabic.com/our-bodies/female-body/blog-incest-top-5-facts

0

قصة خيالية من كانب شيطاني