العلاقات

تم نشره من قِبل احمد احمد احمد

ازاي ابعد عن واحدة انا اتعلقت بيها علشان بعمل معها علاقات سطحية بطريقة عجباني يمكن مش بعملها مع مراتي مع العلم اني متزوج بواحدة اجمل منها ومحترمه جدا عنها ومش عارف اركز مع مراتي ولا عيالي التفكير قاتلني لدرجه اني حاسس اني بحبها

الإجابة
0

انت مش بتحبها انت بتحب سهولتها واللذة بتاعت العلاقة معاها سيبها نهائى ومتفكرش فيها وانت هتعرف تركز مع مراتك

0

انا نفسي اسيبها بس مش عارف ابعد لدرجه ان هي متقدم ليها واحد ولقيت نفسي بقنعها أنها تقبله ونكمل زي ما احنا وان هي مش هتلاقي اللي بنعملو سوا مع جوزها لدرجه ان هي احيانا بتقفل معاه وبتنام معايا ع التليفون

0

هتلاقى اللى بينام مع مراتك برضوا
لو هتتقبل ده كمل

0

طب ما تجرب مع مراتك وتعمل معاها اللى بتعمله مع التانية فيها ايه؟
جدد فى علاقتك الجنسية بينك وبين مراتك عشان ميحصلش ملل ونصيحة اكتفي بزوجتك بلاش تقارنها بحد ولا تعرف عليها حد

0

أهلاً بك/
هناك عدة نقاط لفتت نظري في طريقتك في التحدث عن هذه الفتاة وصفها بأنها غير محترمة نتيجة لأفعالها معك، مع أنك تفعل نفس الأفعال معها بالإضافة إلى كونك متزوج وتدين بالإخلاص لإمرأة أخرى إلا لم يكن زواجكما مفتوحا وتستطيعا ممارسة العلاقات خارج إطار الزواج . أنت تمارس نفس العلاقة مع المرأة وتكذب على زوجتك بل تقنع الأخرى بأن تحذو حذوك وتبقى مع خطيبها فيما تظل في علاقتها معك. بغض النظر عن أبعاد علاقة الفتاة بخطيبها المستقبلي أو طريقة معاملتها للموقف. أنصحك بأن تتوقف للحظة وتقيم أفعالك أنت وتتوقف عن الحكم عن الأخرين وفقاً لأفعالهم والتي تشاركهم أنت فيها بشكل كبير. إذا كان هذا كلامك عن زوجتك وأنها جميلة وأنك معجب بها فحاول أن تنمي علاقتها بها وأن تجرب معها أشياء جديدة وممتعة. ومن الأفضل الإبتعاد عن الفتاة الأخرى وأن تتركها لتستطيع هي تحديد ما تريده في حياتها دون ضغط أو تأثير منك عليها.

0

السلام عليكم
اولا انا مقولتش أنها غير محترمه بالعكس قولت انا متعلق بيها لدرجة أن حاسس اني بحبها
وانا معاكي اني فعلا اسيبها تقرر هي عايزة اية من غير ضغط انا اصلا عايز أبعد ونفسي بس مش عارف فعلا

0

@hager
نرجو منك عدم التعليق بهذا الإسلوب والإلتزام بقواعد نقاش المنتدي

0

شكرا

0

شكرا