الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل farida2021

هل ممكن تناقشوا ال blowjob? مثلا كيف ممكن يتم فعله وماهي العوامل المهمة من اجل تحقيق بلوجوب ممتاز. انا فتاة واسأل حتى استطيع امتاع شريكي.

الإجابة
0

تختلف الرغبات من شخص لشخص . برايي اهم قاعده الاسنان تكون بعييده عن الموضوع ، اثني شفايفك حوالين اسنانك عشان ما توجع . طبعا المداعبة بالتدريج من لحس وبوس الراس ل مص عادي بعدها مص قوي و عميق و البيضات اكيد باليد و بالفم كمان . (البعض يحب فرك وتدليك الاست )

0

تصدقى مكنتش اعرف البلوجوب ده غير لما قريت الرد الاول ، بس عامة المص ده فن مش عن عن ، يعنى اولا تمسكى القضيب بايدك من عند الراس وتنزلى لاسفل وتكرريها مرتين تلاته اربعه وبعدين بطرف لسانك على القضيب من الخلف لحس من عند البيضات حتى راس القضيب وبعدين حركات دائريه بلسانك على راس القضيب وبعدين بشفايفك تقربى لراس القضيب وبتبدى تدخليها بين شفايفك حتى اخر منطقة الراس مص على الهادى وترجعى تانى تسحبيها ببطء للخارج وتدخليها بين شفايفك واثناء دخول الراس لفمك مع مصها لسانك يشتغل عليها وهى فى بقك وتكرريها اكتر من مره وايدك ماسكه القضيب من اخره وبعدين تبتدى تطبقى بشفايفك كويس على القضيب وتبتدى تدخليه فى فمك لاخره وبعدين تسحبيه لاخر نقطه فيه من اوله لكن متخليهوش ينفصل خالص عن شفايفك وتدخليه تانى لاخره وهكذا تمصيه بالكريقة دى مع شوية العاب بلسانك حواليه وانتى بتمصيه بالطريقة الرائعه دى وياسلام بقى لو شريكك نايم على ظهره وانتى فوقه تمصيله وهو يبادلك نفس القصه فى مهبلك ، هتبقى متعه ما بعدها متعه ، اى خدمه ياجميله

1

مرحباً farida2021،

ممارسة الجنس الفموي مع شريكك تعني تحفيز القضيب عن طريق فمك. والناس تسميه أيضا Blow Job بالإنجليزية.
الكثير من الشباب يجدون في ذلك إثارة كبيرة ويمكن أن يوصلهم للرعشة الجنسية، بعض الناس لا يفعلون ذلك إلا في حالة العلاقة الوثيقة مع شخص والبعض الآخر ببساطة لا يحب ذلك.

هناك طرقاً كثيرة لممارسة الجنس الفموي، وهذا أمر مختلف لدى كل رجل وقد يختلف من وقت لآخر.

إذا قررتا معاً أن تمارسا هذا النوع من الجنس يتوجب استخدام الواقي الذكري على القضيب لمنع نقل عدوى الأمراض المنقولة جنسياً.

تتم ممارسة الجنس الفموي عبر إدخال القضيب في فم الشريكة.

استعيني بالكثير من اللعاب فهو مزلّق طبيعي، بللي شفتيك قبل البدء وبوسعك تمرير فمك على القضيب بسرعة أو ببطء بتمسيد طويل أو قصير، قوي أو أكثر رقة فوق رأس القضيب وعلى القضيب نفسه.

أنصحك بالتالي:
- أسالي شريكك ماذا يفضل، تعرفي عليه كي تتمكني فعلاً من إمتاعه.
- انتبهي إلى لغة جسده، فلو تأوه واشتد قضيبه فأنت تقومين بذلك بطريقة صحيحة!
- لا تستخدمي أسنانك، فهي تؤذي.
- كوني يقظة تجاه القضيب والخصيتين، ففمك وشفتيك ناعمتان لكن ربما تستخدمين يديك أيضاً.
- لا تدخلي القضيب عميقاً في فمك، فمن الممكن أن يثير ذلك التقيؤ.
توقفي لو آلمك فكك وتحولي لاستخدام يدك لبرهة من الزمن.
- لا تتلقي الحيوانات المنوية بفمك لأن في ذلك خطر الإصابة بالإيدز وإلا استخدمي الواقي الذكري (هناك بعضها ذات نكهة).
- كثير من الرجال يحبون القذف داخل الفم وإذا كنت لا ترغبين في ذلك عليك التفكير في شيء آخر مثل أن يقذف على ثدييك أو بطنك.
- يمكنكما الاستحمام معاً حتى تشعرا بأنكما أنيقان ونظيفان، ويمكنكما البدء بممارسة الجنس تحت الدوش.

إذا لم ترق لك فكرة ممارسة الجنس الفموي فليس عليك القيام بذلك إذا لم تكوني ترغبين.

المزيد في الرابط التالي
https://lmarabic.com/making-love/video-oral-sex

تحياتنا

0

أنا أتدرب على البلوجوب بمص الأيس كريم و أتخيل قضيب حبيبي و أمصه و بروح في عالم ديزني طريقته لازم بمزاج و خفه و مص مع نفس خفيف

0

علميها علميها ترى خبرة بوساختك

0

افنان انتى مستلماها ليه كده ، خلينا نستفيد من خبراتها

0

حلوه عالم ديزنى دى

0

ليه ياخي مانت زيها

0

بالله لا تكتبي اسمك والله توسخها

0

بالله لا تكتب اسمي والله توسخه

0

Anonymous
زيها فى ايه ياحبيبى

0

حبك برص

0

اهو انتى ويحبك برصين مش برص واحد

0

ياخي ايش فيك علي
ايش سويتلك

0

ترى ظالمني

0

ظالمك وتقولى حبك برص

0

ياخي ماحب حدا يقولي..(حبيبي)

0

مش انتى اللى قلتى مانت زيها ، زيها فى ايه وبعدين هو الحسابين بتوعك مكنتش اعرف

0

حسابين ايش انا عندي حساب واحد بس

0

قصدك قصدك Anonymous
ياخي حساب وانحذف

بعدين انت زيها
وشرحك افضل منها كمان
تعلم منها ايه

0

طب كلمة ياحبيبى كانت ل anonymous
انتى زعلانه ليه لما ده مش حسابك ولا الامور دخلت فى بعضها ولا ايه

0

طب كلمة ياحبيبى كانت ل anonymous
انتى زعلانه ليه لما ده مش حسابك ولا الامور دخلت فى بعضها ولا ايه

0

زيها برضه اهو انا عايز اعرف زيها فى ايه بالظبط يا افنان

0

ياخي حسابي وانحذف
ورجعت سجلت بنفس الاسم

0

ترىAnonymous
يعني مجهووول

0

زي يسرا

0

ايوه زى يسرا فى ايه خبره يعنى

0

انا مش خبره خالص على فكره ومجربتش قبل كده اى حاجه

0

طبعا طبعا مهو واضح
بصراحه من قبل كنت احس انك محترم
بس طحت من عيني بعد ماقلت ديك الكلمة تبع (افشخ)
والله قرف

0

انا قلت افشخ محصلش على فكره قوليلى فين طيب ، وقسما بالله ما كذبت فى شئ هنا لانه ببساطه هكذب ليه مليش مصلحه ، وبعدين انا محترم يا افنان فعلا ممكن اكون محترم الا ربع بس الغالبيه عندى مش وحشه

0

عارفه ايه عدم الاحترام بالنسبالى هو الشرح اللى انا شرحته فوق ، انا مش كده بس الزمن بيغير فينا من غير ما نشعر

0

عارفه ايه عدم الاحترام بالنسبالى هو الشرح اللى انا شرحته فوق ، انا مش كده بس الزمن بيغير فينا من غير ما نشعر

0

مش انت قلت اني مفشوخة من اخوي ومستعد تفشخني...
شوف مهما كان الي قولتو انا مايهمني
واذا كان اخوي اغتصبني فهذا غصب عني وقتها عمري٦سنين عارفه يعني ايه ستة سنين
وانا الحمد لله محترمة
مو زي يسرا
بالله شوفت تعليقها الي فوق
تنكرتي باسمي من حساب تاني
كتبت كلامي اخجل حتى افكر بيه
هذيك تعتبر وساخه بالنسبة الي

0

انا مقلتش كده خالص ، اكيد انتى غلطانه ولو حد قال كده فاكيد مش انا ، ولو حصل اللى بتقوليه ده فعلا وكان عمرك ٦ سنوات فده شئ مش بايدك وانا يستحيلاكون قلت الكلام اللى انتى بتقوليه ده
مؤكد حد تانى وانتى غلطانه

0

شككتني بحالي واله

معقول يسرا تنكرتي باسمك؟؟

0

صدقينى انا مقلتش كده خالص ، يستحيل اقول حاجه زى دى لاى حد
ممكن تراجعى الحوار هتلاقي انك ظالمانى وليا حق عرب عندك كده

0

في دعارة

تم نشره من قِبل د مصلح أجتماعي | سبتمبر 08, 2021 | 18:50بلاغالإجابة2
afnan2005 أفنان كل الهري دا عشان عايزة تتجوزي عموما أنا مستعد أتجوزك يا مدام أفنان بس بدون مهر لأنك مش بكر و أستر عليكي و أحكميكي من أخوكي العرص دا لانو محدش حيتجوزك ياعيني

تم نشره من قِبل د مصلح أجتماعي | سبتمبر 08, 2021 | 18:51بلاغالإجابة2
أسف أسف بجد أستاذه يسرا المغامسي و أفنان دي جزمة رجلك ولا تسوا و أنتي ست البنااات معليش اللي أخوها مغتصبها بتغير أرجو تجاهلها و عدم الرد عليهااا

0

شوفى الاسم ( د مصلح اجتماعى )
الاسم عندى ( مصلح اجتماعى )
ده واحد وسخ حابب يشوه صورتى
انا بعتذرلك

0

ثم حرف الياء فى كلمة اجتماعى تحتها نقطتين عنده
عندى لا
انا اسف ليكى مع انه مش بايدى بس هو فعلا حيوان قذر اللى ينتحل صفة غيره

0

يسرا هي والله

0

اعتقد يسرا دى مش بنت

0

والله اسفه اخوي
بجد سوري اني. ظلمتك
سوري جدا

0

امبلا بنت

0

لا ابدا ولا يهمك حصل خير ، بس انا كنت واثق انك غلطانه من البدايه لانى يستحيل اقول كلام زى ده ابدا لا ليكى ولا لغيرك
وانا برضه محترم خدى بالك الا ربع ههههههه

0

يعني ايه الا ربع

0

يستحيل يكون بنت اكيد ولد متنكر فى اسم بنت

0

يعنى محترم مش كامل ، احيانا بيكون عندى شطحات بس فى حق نفسى مش فى حق غيرى ، اظلم نفسى لكن مظلمش الناس
ده مبدأى

0

في حريقة اصلا ا
ماتهمني
بس اني احسها بنت مش كويسة

0

اصلا عندها حسابين بنفس الاسم بس الصورة مختلفة
غباء صح؟

0

هى فعلا مش كويسه او مش كويس اللى ينتحل صفة غيرك لتحقيق اغراض دنيئه ليه وتشويه صورة الناس

0

اكيد غباء ونص كمان

0

اا محترم وانا منت عارفه كذا
بس الي ماتتسمى شككتني فيك
سوري

0

ولا يهمك حصل خير المهم ان البراءه ظهرت وياعالم عمل ايه تانى باسمى

0

هههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه
والله كرهت لما قلت ذاك الكلام ماكنت اعرف انها هي

0

كرهتينى مره واحده ، خير بس كان واجب عليكى تتحققى الاول ، انا كده ليا حق عرب عندك

0

شلون حق عرب

0

يعنى انا ليا حق عندك لانك ظنيتى فيا ظن سوء
عندنا بنقول حق عرب ، يعنى انتى غلطانه وانا صاحب حق يتحل فى جلسه عرفى

0

والله مش فاهمة

0

العرب لما بيختلفوا او حد يكون ليه عند حد حق مبيروحوش لساحات القضاء بيقعدوا قعدات عرفيه ويحققوا وصاحب الحق بياخده ، انتى مش عربيه ولا انتى جايه من اوروبا

0

وي عربية ياخي
شلون ختاخذ حقك مني

0

مش عارف بصراحه ماهو مشكله الموقع ده انه مبيسمحش بالتواصل بين الاعضاء والا كنت تواصلت معك وعملنا جلسه عرفى واخدت حقى منك فيها

0

لا ياخي
مااتواصل مع احد انا
اسفه

0

وهو يعنى الموقع بيسمح بالتواصل قوى ياختى بتتاسفى على ايه بس

0

ماادري

0

على حد علمى انه مبيسمحش بالتواصل مع ان فيه حالات تستحق التواصل والله هنا

0

حالات زي ايه

0

زى حالتك مثلا ، ممكن اتزوجك

0

شوف اخوي ترى انت والله شاب محترم وماتنرفض
بس انا مااقدر اتزوجك
اني بعدني صغيرة كثيرا ع الزواج
وماافكر فيه حاليا

0

تسلمى ، انا اقصد انى اسلمك عقد زواج رسمى فى ايدك وبعد كده الخيار لكى تكملى او لا ، المهم يكون معك عقد زواج فاهمانى

0

وبعدين كم عمرك انتى

0

مش فاهمة

0

انت كم عمرك

0

انتى مش قلتى قبل كده انه حصل اعتداء من اخوكى وعمرك ٦ سنوات ، انا حابب اخرجك من المأزق ده ويكون ليه حل معاكى

0

وانا والله صادق ولا اريد لكى سوى الخير ولا شئ سواه

0

ومتساليش انا ممكن اعمل كده ليه لانى معنديش اجابه حاليا

0

عمرى ٣٥

0

عمري 16

0

العمر كله ليكى ، لو حابه يكون فيه حل للمشكله بتعتك بالطريقه اللى عرضتها عليكى انا تحت امرك وجاهز من اليوم معنديش مشكله

0

ياخي انت مصري
يعني انا فمكان وانت فمكان بعيد

0

والله لو ليها حل انتى شايفه انه ممكن نعمله انا تحت امرك ، انا عرضت المساعده والامر بين يديكى لانى معرفش انتى منين ، فانتى اللى اكيد عندك الحل لمشكلة المكان ، انا والله حابب اساعدك انتى او غيرك خاصة فى اى مشكله من النوع ده لانى مقبلهاش على حد يخصنى ومن ستر مسلما فى الدنيا ستره الله يوم القيامه

0

انا مستعد لاى حل اذا متاح واهل مكه ادرى بشعابها

0

شكرا لكي اخوي والله
انا اخوي الله يسامحه اغتصبني شرجي...
يعني غشاء بكارتي بعدو سليم

0

تمام فهمت ، كنت فاهم غلط
عامة ربنا يسعدك ويوفقك وانا والله عرضت عليكى المساعده لانى فعلا حابب اساعد بدون اى مقابل كل اللى همنى متكونيش فى موضع صعب وكنت حابب اخرجك منه ، لكن خير وكويس انى فهمت
بس ياريت تحاذرى من اخوكى ويستحسن متكونش اقامتكم فى مكان واحد مع بعض حتى لا تتكرر الحكايه مره تانيه

0

ربي يحفظك على قد نيتك ان شاء الله
والشي الي عملو اخوي كان في مرحلة مراهقتو
وهو الحين كبر وعقل
اكيد ماهيتكرر
شكرا لالك

0

لا ممكن يتكرر خدى بالك وربنا يحفظك

0

نحن صدج عايشة بنفس المكان وعلاقتنا طبيعية
بس اهلي مايسمحو لنا نظل لوحدنا
حتى غرفتي وعلطول مغلقة مفتاح فان شاء مايتكرر الموضوع