الجسد

تم نشره من قِبل mohamedahmed

لو حصل علاقه صطحيه من فوق الملابس ادتت الي القذف علي المهبل بس من فوق الملابس يعني انا بدون ملابس وهي بملابس داخليه فقط ممكن يحدث حمل ؟؟

والعلاقه بقالها 3 شهور وعملنا اختبار حمل منزلي بعد العلاقه بشهر وبعد الحيض باسبوع وطلع سالب وكان اول بول في الصباح واستنيت خمس دقائق ولحد تاني يوم خط واحد بس والحيض نزل 3 مرات كثير ؟؟
وهل لو حاولت ادخال القضيب للمهبل مع الملابس الداخليه ممكن يمزق غشاء البكاره وللعلم نزل دم بس كانت لابسه الملابس الداخليه فهل هذا غشاء البكاره ؟؟
هل ممكن يحدث ايلاج بدون خلع الملابس الداخليه ؟ وممكن ينفض غشاء البكاره بدون خلع الملابس الداخليه؟

الإجابة
0

أهلا بك mohamedahmed

إجابة النصف الأول من السؤال هي: لا. لا يمكن أن يحدث حمل بهذه الطريقة ونتيجة اختبار الحمل ونزول الحيض يؤكدان عدم وجود حمل.

إجابة النصف الثاني من السؤال: لا. لا يمكن أن يحدث إيلاج وينمزق غشاء البكارة في وجود الملابس الداخلية.

يمكنك متابعة هذا النقاش هنا
https://lmarabic.com/forum/question/87761

0

يادكتور : انا مش عارف اشيل الحجات دي من دماغي كل ما انساها ترجع تاني طلبي من حضرتك تشراحيلي الموضوع علشان اشيل الحجات دي من دماغي خالص ماشي الحمل مستحيل ماشي بس الغشاء هو الي مخوفني ارجو تفهم الموضوع وانا اسف جدا علشا كل شويه اسئل نفس السول وشكراا جدا لمجهدكم علي الرد علي الاسئله .

0

الغشاء داخل المهبل على عمق 2 سم. كيف يصله القضيب في وجود حاجز اللباس الداخلي؟ قد يتمدد اللباس الداخلي قليلا مع محاولة الإيلاج ولكنه سيظل يمنع الدخول للمهبل والوصول للغشاء.

0

يعني يادكتور بنسبة كام في % الغشاء محصلوش حاجه والدم الي نزل ده ايه

0

100% الغشاء سليم وهذه القطرات بسبب جرح العجان على أثر الاحتكاك الشديد بين الجلد والملابس الداخلية

0

يعني يادكتوره اشيل الموضوع ده نهائيا من راسي

0

نعم يا عزيزتي
لم يحدث شيء على الإطلاق

0
0

مارست العادة السرية فوق سروالي هل تاذى غشاء ؟؟! مع العلم وجدت قطرتان من الدم و بعد يومين جاءت العادة الشهرية في وقتها