الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل hibaaaaaaa

مخطوبة من ٥ شهور تقليدي لم اعرفه قبل خطوبتي و وضعني في ورطة لامخرج منها اثناء خلوتنا طلب مني ان يفعل فيني شيء ليعرف اذا فعلت شي من الخلف في الماضي وطلب ان يعريني و يتحسس فتحة شرجي رضخت لارادته لكنه ادخل اصابعه في فتحتي جعلني اصرخ من الالم حتى هربت منه لكنه اعاد فعلها عدة مرات لكي يتاكد و بات ياخذ وقت اطول فيضعني على رجليه و يعريني ويبقيها ربع ساعة تقريبا بالداخل اشعر بالخوف والخجل الشديد من النظر اليه او مقابلته واتهرب دائما من موعدنا ولا اريد ان اقول لاحد حتى لاخته اللي هي اصغر مني والمشكلة انني اريده ان يفعل بي ذلك من جديد رغم خوفي منه انا احتاج ارشاداتكم للخروج من الورطة

الإجابة
0

دى حيوان

1

فعلا حيوان .. و المفروض لو شكاك بالشكل دة متكمليش معاه
لأنه المفروض عارف أخلاقك .. و بعدين لو هو عايز يعمل معاكي كده المفروض برضه يصارحك مش يضحك عليكي و يقول انه بيختبرك
اقعدي معاه و اتكلمي بصراحه و قوليله انه وجعك و اذاكي نفسيا انه شك فيكي و اذاكي جسمانيا انه عمل فيكي كده
و قوليله لما نتجوز معنديش مشكله اعمل معاك أي حاجه تسعدنا سوا بس متستعجلش دلوقتي لأن محدش يعرف النصيب فين يمكن الموضوع ميكملش .. و متفهميهوش أن الموضوع عجبك عشان ميزدش و حتى لو انتي محتاجه ده أمسكي نفسك و اصبري لحد الجواز
لأن طالما هو شكاك كده هيبقى تفكيرة فيكي وحش لو رضيتي باللي بيعمله فيكي و سبتيه يسوق فيها و ممكن الخطوبة تبوظ بسبب كده
و بعد الجواز اعملي كل اللي ف نفسك معاه

0

مرحباً عزيزتي،

ما فعله خطيبك غير أخلاقي بالمرة، ويعتبر إعتداء. حجة انه يريد التأكد أنك لم تمارسي الجنس الشرجي حجة غير مقبولة ومهينة، فليس من حقه اختبارك أو فحصك للتأكد من عذريتك، كما انك لا يجب ان تسمحي له بذلك لأنه لا يحترمك ولا يراكي مساوية له، فكيف ستتزوجيه؟

كما ان خدعة إدخال اصبعه في الشرج لن تعرفه ابداً ان كنتي مارستِ الجنس الشرجي من قبل أم لا، فهي كذبة هو الوحيد المستفيد منها.

عزيزتي، هذا الرجل لا يختلف عن المغتصب في شيء، ولابد ان تواجهيه بفعلته وترفضي هذه التصرفات بحزم ووضوح. وإذا لم يكن يثق بك، فكيف سيتزوجك؟

إذا كنتِ مزجت بين المتعة والألم أو الخوف، فالمتعة ردة فعل لجسدك بسبب إستثارة الشرج، ولكن هذا ليس معناه ان ما فعله هو وسيلة للمتعة. بل ممارسة الجنس بين طرفين بينهم حب وإحترام متبادل، هي وسيلة المتعة.

لا تتهاوني في جسدك وحقوقك، وضعي حد لهذا المعتدي المخادع.

مودتي

0

لا تدعيه يفعل ذلك فلك كرامتك.

0

عيب علية يشك فيكي
وليست هي الطريقة المثلى للتأكد من العهات الفكرية اللي بيعاني منها

0

واضح انو إنسان شاذ وانتي ضعيفه الشخصيه وهتشوفي اوسخ من كدا بعد الزواج