الصحة الجنسية

تم نشره من قِبل hamadahimanajy

كنت امارس العادة السرية لمدة 5 سنوات والانتصاب ضعيف جدا انا عمري 17 سنة حاليا و دلوقتى تركت العادة لمدة اسبوعين بحس فى الام بسيطة فى جانب القضيب وعدم راحة فى الخصيتين ده مكانش موجود قبل ما اترك العادة بس كان فيه ضعف انتصاب قبل ما اترك العادة و ظهرت بقع بيضاء على رأس القضيب تكون واضحة جدا جدا احيانا واحيانا مش واضحة خالص وكانها مكانتش موجودة مثلا هي دلوقتى مش موجودة ممكن كمان ساعة تظهر وبتختفى فى حالة الانتصاب والاسبوع الفائت كنت بحس بالم معا لانتصاب وعموما مفيش انتصاب صباحي بس لما بستيقظ من النوم ميكونش فيه شئ ولو تمددت على السرير شوية وتركت نفسى بدون اى شئ يحدث الانتصاب واستجيب للمثيرات الجنسية وكان فى فترة كنت بعانى منها من احساس من عدم تفريغ المثانة من البول وحرقان فى البول والم بدون دم وكنت باخد دوا اسمه رينال اس وكان بيريحني جدا بس زاد الموضوع ده اوى فى الاسبوعين دول هل هرجع طبيعي زي الاول ولا كده انا استهلكت كل طاقتى ؟ smiley انا فى حالة نفسية وحشة اوى اوى اوي بسبب الشئ ده

الإجابة
0

اسف عشان نسيت ظهرلى منطقة منتفخة فى القضيب ومش بتبقى موجودة وقت الانتصاب وساعات بتبقى موجودة ففى وقت عدم الانتصاب وارجح انه عرق وهو ده المكان اللى بيؤلمنى الم بسيط ومكانش موجود وانا بعمل العادة السرية

0

مرحباً بك،

لا علاقة لعادة إمتاع الذات (العادة السرية) بما تشعر به من أعراض. ننصحك باستشارة طبيب أمراض ذكورة حول حالتك في أقرب وقت لفحصك وتلقي العلاج الملائم لحالتك بعد الفحص.

تمنياتنا لك بالصحة والعافية.

تحياتي.