الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل sozan

أنا إتخطبت لحيببي بعد كده روحنا عالبيت أنا كنت لبسه بجامة وتحيها شرط و تحت كيلوط أي ملابس داخلية و هو كن لبس بس كيلوط وحصل بنا جنس سطحي و بدأ يحك قضيبه فوق ملابس في منطقة الفرج وبدأت أشعر ببعض البلل في ملابسي بعد شوية قدف هل سأصبح حامل!!!! هل الطريقة ذي تسبب حمل!!!! ليييزساعدونني وهل يشعر الرجل عندما رد القدف!!! سأموت من خوفي و شكرآ هل أشرب أشرب حبة منع الحمل الطارئة !!!!!

الإجابة
0

???? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ساعدونني !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

حبه منع الحمل الطارئه علي حد علمي لازم تتاخد في اقل من 24 ساعه من وقت ما حصل ده
تاني حاجه كان فيه عازل اللي هوه ملابسكم الداخليه - نسبة حدوث حمل ضعيفه لكن موجوده - لاحظي انه قذف والسائل المنوي وصل ليكي - في رأيي مش شرط انك حامل المره دي لكن مش كل مره حتعدي بسلام - يعني من الاخر حاولي تتطمني مفيش حمل ولا حاجه وحتتأكدي من كده يوم الدوره الشهريه الجايه - لكن متكرريش الموضوع ده تاني معاه - نصيحتي اصلا متسلميش نفسك لولد مهما كنتي بتحبيه وواثقه فيه - لاسباب اتفه من التفاهه ممكن تفترقوا عادي جدا جدا جدا - من الاخر وقفي اللي بيحصل ده وبلاش تضيعي نفسك وسمعتك وسمعه اهلك

0

مرحباً سوزان،

لا يمكن حدوث حمل في وجود ملابس تغطي الأعضاء التناسلية لأي من الشريكين. لا تقلقي.

تحياتي.