العلاقات

تم نشره من قِبل سوما

انا بحب واحد من سنه وهو سافر بلد تانيه احنا عملنا علاقات جنسيه مع بعض بس سطحيه بس دلوقت لما سافر بقى يطلب مني انه يشوفني ماسنجر لحد لما ينزل مني بتاعه انا مش عارفه هو ده صح ولا غلط وانا حاسه من ساعت ما سافر انا نفسيتي تعبانه وبقيت باخد مهدادءت انا خايفه ومحتاجه حد ينصحني انا بحبه

soma
الإجابة
0

ابيض فاتح لا القذف حوالي 3 مرات ف نفس الوقت يعني كان بيعمل العاده وانا بشوفه فيديو

soma
0

المحادثة بتصير يومياً او كل كم يوم ؟؟

0

طيب انا طول اليوم حاسه بذنب ومش عارفه أخرت هذا الحب ايه هو بيكلمني فجأه لقيته قفل واتصل تاني واشتغل

soma
0

يعني لو ابيض غامق معناه ايه ولو أبيض فاتح معانيه ايه

soma
0

طبعا بيشوفك وانتى عريانة وبيشوف اعضائك صح

0

لا انا ببقى لبسه لبس البيت

soma
1

انا عايزه الموقع يرد عليا

soma
0

اكيد الى انتى بتعمليه ده غلط وانتى عارفة كده كويس - ازاى بنت تشوف القرف الى انتى بتشوفيه ده - وانتى فاكرة ان عمره هيفكر يجوزك ابدا ده بيستعملك فقط لا غير

0

ممكن تنصحني وتقولي اعمل ايه بس هو بيقولي انه هيتجوزني وانا هستناه سنتين

soma
0

انصحك انك تقطعى صلتك بيه فورا ده شيطان رجيم - واياكى تفتحى الكام ليه تانى ممكن يصورك ويبتزك - تعملى له بلوك من كل حاجة - تقفلى الفيس بتاعك وتغيرى رقمك وتنسى الموضوع تماما - متخليش اى وسيلة للتواصل معاه كأنك خلاص متتى - وتتوبى لربنا وتدعى ان ربنا يسترك

0

انتى عمرك كام سنة

0

28

soma
0

هو أصغر مني 3

soma
0

لسة العمر قدامك وهتلاقى واحد يكون عايزك زوجة فى الحلال - من خبرتى مستحيل راجل يهبب مع بنت الهباب ده وبعدين يجوزها - ارحمى نفسك بدل ما تتعبى نفسيا - انتى مغلطيش معاه صح

0

هو مسافر فين

0

لا مغلطتش الحمدلله

soma
0

زى ما نصحتك - وسيبك من الموقع والناس الى فيه معظمهم من عينة الاخ الى بيقول ابيض فاتح وغامق - عشان انتى مش هتلومى الا نفسك - ولو عندك اى استفسار هرد عليكى هنا

0

شكرا اوي ليكي ع اهتمامك انت اول مره احس ان ليه اخت كبيره وان شاء الله هبعد عنه لاني تعبت

soma
0

أهلاً بك، بداية إذا كنت تقومين بذلك فقط من أجل إرضائه أو من أجل أن يبقى معك وليس لأنك تبادلينه نفس الرغبة، فعليك أن تمتنعي عن ذلك فوراً.

من الواضح أن هدفك من علاقتك بهذا الشاب هو الدخول في علاقة جادة مسؤولة تنتهي بالارتباط والزواج، عليك أن تتأكدي من أن أهدافه من العلاقة هي نفس أهدافك وأنه لا يستغلك فقط من أجل ممارسة الجنس. تحدثي معه في هذا الأمر بوضوح واستخدمي حدسك لمحاولة معرفة نواياه وما إذا كان جاداً في علاقته بك أم أنه يتلاعب بك ويستغلك جنسياً.

ما نود التأكيد عليه "سواء في علاقتك بهذا الشاب أو في علاقتك بشاب آخر مستقبلاً" هو ألا تقومي أبداً بأي ممارسة جنسية فقط من أجل إرضاء الطرف الآخر وأن تحاولي التأكد دائماً من توافق نواياكما بخصوص العلاقة.

قد تستفيدين أيضاً من قراءة الرابط التالي:
https://lmarabic.com/love-and-relationships/sexual-advances-before-marriage

مع تحيات فريق الحب ثقافة

0

اتقى الله وابتعدى عن هذا الشيطان ومفيش راجل يعمل كده مع بنت ويجوزها استحاله ده بيستغلك

hhhhhhos
0

الامان