الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل نور الشام

مسا الخير
بدايتا انا منحرجه
زوجي اثناء العلاقه يفعل اشياء غريبه .. يحب الكلام الفاحش مثلا يذكر الاعضاء باسمها الدارج ، كسك .. خليني ادوق طعم لبنك وبالفعل يتذوقه ايضا يلحس فتحة الهانش من ورا
بالفعل انا بكون هايجه لما بيحصل ده خصوصا لما يقول كلمة كس وكدا وبنزل كتير
اما انا بحب ريحة المني بتاعه لما بينزل علي صدري بحس زي ما يكون اكسير الحياة ، وبحب يلحس مهبلي من فوق .. ده بياكله بين شفايفه
احنا طبيعيين ولا شو

الإجابة
0

طبعيين
الكلام ده بيهيج اوي
ولحس الكس ومص الزوبر بيمتع الطرفين
ياريتني مكانه

0

وايه المشكله

ensan.ade
0

وهى متعة الجنس إيه غير إنك تطلقى لنفسك العنان لتتمتعى بكل مافيه من لحس ومص وعض وصراخ سيبى نفسك للكلام الجنسى الصريح بيزود الشهوة وبدل ماتكتفى بمرة واحدة ممكن تجيبى شهوتك أربع خمس مرات وركزى على الزبر بالذات واتمتعى بيه وبلبنه على كل حتة فى جسمك باختصار استمتعى حتى الارتواء

2

انتصابه قوى؟

0

أهلاً بك، لا توجد أي مشكلة فيما ذكرتِ و لا تدل أي من الممارسات التي قمتِ بذكرها على كونكما غير طبيعيين.

الممارسة الجنسية تتم بهدف تحقيق المتعة في المقام الأول و من حقكما الاستمتاع بما تريدان في علاقتكما الحميمية ما دام ذلك يتم برضا الطرفين و رغبتهما.

بخصوص استخدام ما وصفته ب "الكلام الفاحش" أو ما يعرف ب "الديرتي توك" أثناء الممارسة فهو وسيلة إثارة ممتازة، تستطيع تحرير الطرفين من كل الضغوط وإطلاق جموحهما الجنسي بالكامل، وبلوغ متعة مختلفة في حياتهما الجنسية.

فالكلمات الجريئة خلال ممارسة الحب تعتبر أداة جنسية فعالة تخلق أجواء حميمية جامحة متحررة، وتعزز انفتاح الطرفين على بعضهما، وبالتالي تزداد العلاقة بينهما دفئاً، ويكونان أكثر وعياً بما يحبان.

قد ينظر البعض لـ"لديرتي توك" باعتباره خللاً نفسياً، أو تقليلاً من احترام الشريك، إلا أن استخدامه بموافقة الطرف الآخر يجعله تفضيلاً شخصياً قد يقبله البعض ويرفضه آخرون، لكنه ليس سيئاً في حد ذاته.

للمزيد من المعلومات ننصحك بقراءة المقال التالي:

https://lmarabic.com/making-love/Egyptian-dirty-talk

مع تحيات فريق الحب ثقافة

0

.

0

لو تذقت المني تبعه فيه ضرر لي ؟
ايضا
لو تذوق انزالي فيه ضرر ليه ؟
ما بدي اخسره يوم واحد او اضره