الحمل

تم نشره من قِبل Liily

حصل بينى وبين خطيبي احتكاك من فوق الملابس بس كنت لابسه استريتش ال بيبقا بـ شراب دا "ليجن" خفيف ووقت ماقذف كان طلع قضيبه من البنطلون واتبقا فى البوكسر وحسيت بالسائل على رجلى من الجنب بعيد جدا عن المنطقه بعدين انا اخدته حطيته بين رجلى فوق الملابس وحصل احتكاك ، هل ممكن ينزل حاجه من السائل بتاعه عندى م فوق الملابس الخفيفه دى ويحصل حمل ؟ الله يحفظكم طمنونى ، كانت الدوره خلصت السبت وال حصل كان يوم الاربع

الإجابة
1

يا lily هو القذف كان خارج البنطلون ونزل عليكي ولا قذف داخل ملابسه وبعدين الاسترتش اللي كنت لابساه خفيف يعني هو شراب كلون وكمان قولتي انك مسكتي قضيب خطيبك بعد القذف بين رجلك بمعني بين المهبل بمنطقة الفرج ولا علي الفخد ده كله لازم يكون في تحديد . لو المني نزل قريب من منطقة الفرج وحصل تسرييب للسائل لداخل المهبل ووصل للرحم ممكن يحدث حمل بس بنسبة ضعيفة وكلامك كلة بيدل علي ممارسة خارجية وقذف خارجي واكيد تم إزالة المني من علي الملابس او أماكن ملامسة القضيب .

0

قذف ف البوكسر وحسيت بالسائل على الفخذ من الجنب بعيد ، يعنى القذف مكنش قريب من المكان ال ف النص ال هو الشفرتين والمهبل كان بعيد عنهم ، وكنت لابسه شراب كلون وتحته اندر ، بعد القذف بثوانى انا لمست القضيب وهو ف البوكسر بردو وحطيته تقريبا ع الشفرتين ونا لابسه هدومى وحصل احتكاك وكان ف قماشه صغيره نا حطاها عندى عشان الافرازات بس يمكن اترفعت لفوق شويه يعنى مغطتش المهبل بس فوق الشفرتين تقريبا ، والبوكسر بتاعه كان مبلول ، هل ممكن البلل دا لما يلمس هدومى م تحت يقدر يدخل المهبل ويحصل حمل؟ كل دا ونا لابسه هدومى بردو وهو كان البوكسر

0

قذف ف الملابس وف نفس الثانيه طلعه من البنطلون بس فضل ف البوكسر زي ماهو فلمس فخذي م الجنب زي ماقولتلك بعييد عن المنطقه اصلا فحسيت بالسائل على فخذي لانه كان تقريبا سخن..

1

مستحيل حدوث حمل بهذه الطريقه

ensan.ade
0

بتتكلم جد بالله علييكك ، انا القلق هيموتني والله وندمانين ع الغلطه دي ومش هتكرر بس بالله عليك محتاجه اتاكد انا لسه باقيلي ٢٠ يوم ع الدوره ومش هقدر اتحمل استناهم كدا ممكن اموت م الخخوف والله ، وعايزه اعرف اسم حباية منع الحمل الطارئه ف مصر لاني ملقيتهاش ، ولو ف طريقه تمنع الحمل لو لقدر الله حصل فعلا قولى عليها

0

مرحباً بكِ Liily،

اطمئني تماماً، لا يمكن حدوث حمل من فوق الملابس أبداً، حتى لو كانت ملابس خفيفة.

لابد من القذف (أو نزول المذي) داخل أو على فتحة المهبل مباشرة، بدون ملابس وبدون وسيلة منع حمل، حتى تكون هُناك إحتمالية لحدوث حمل.

أما القذف على الملابس، أو لمس المني باليد وبعدها لمس المهبل، كلها ممارسات لا تسبب الحمل أبداً.

للمزيد عن الجنس الخارجي، أنصحك بالإطلاع على المقال التالي
https://lmarabic.com/birth-control/types-of-birth-control/outercourse

تحياتي

0

يعنى الحيوانات المنويه او المذى مبيتسربوش م الملابس
الخفيفه جدا ويدخلو المهبل؟ + عايزه اعرف اسم حبوب منع الحمل الطارئه ف مصر لانى سالت على كونترا بلان 2 وملقيتهاش نهائيا فلو فى اسماء تانيه اى هى ؟؟

0

مرحباً Liily،

لا يمكن للحيوانات المنوية أن تخترق الملابس، حتى الملابس الخفيفة.

حبوب منع الحمل الطارئة المتوفرة في مصر هي كونترابلان 2، ويمكنك إيجادها في الصيدليات الكبرى.

تحياتي