الجسد

تم نشره من قِبل Mariamy

انا بنت وعمري ٢٠ سنه، ازاي اشيل شعر الوجود داخل المؤخره وحول الشرج ، وازاي بردو اشيل الشعر اللي بيكون في الشفرات من الداخل لانه بيسببلي ازمه وحكة شديدة و الحلاوة ماقدرتش خالص عليها ، فعايزه طريقه تفصيليه عشان افهم و مااجرحش نفسي وارجو الاهتمام والرد تفصيليا وشكرا

الإجابة
0

ممكن نتواصل

0

المستخدم Mohamed2019، من غير المسموح على المنتدى طلب التواصل بشكل خاص مع أحد المستخدمين، برجاء تجنب تكرار ذلك في المستقبل حتى لا نضطر إلى حظر حسابك.

تحياتنا

0

لازم حد يسعدك الأماكن دي مش هتقدري توصلييلها لوحدك ولسه معندكيش جراه وتحمل للالم علشان لسه اول مره استعيني بصديقه او مركذ تجميل موثوق فيه

ensan.ade
0

أهلاً بك، يمكنك إزالة الشعر الموجود في هذه المناطق باستخدام كريمات إزالة الشعر أو باستخدام السويت بعد وضع مخدر موضعي على المنطقة المراد إزالة الشعر منها لتقليل الشعور بالألم. هناك بعض المراهم التي تستخدم في التخدير الموضعي و يمكنك السؤال عنها في الصيدلية.

يمكنك أيضاً استخدام شفرات الحلاقة بعد وضع فوطة نظيفة مبللة بالماء الدافئ على المنطقة ثم وضع كريم الحلاقة ثم البدء في إزالة الشعر باستخدام شفرة حلاقة جديدة و معقمة. قومي بغسل المنطقة جيداً بماء دافئ بعد الانتهاء من إزالة الشعر. تجنبي استخدام شفرات الحلاقة على شفرات المهبل لشدة حساسية هذه المنطقة و إمكانية حدوث الجروح و يفضل استخدام السويت أو كريمات إزالة الشعر في هذه المنطقة.

مع تحيات فريق الحب ثقافة