العلاقات

تم نشره من قِبل Servant

كل عام وانتم طيبين وبخير
حابب اعرض عليكم موضوعي واتمني تساعدوني برأيكم
انا شاب عندي 22 سنة بدرس في جامعة خاصة وانا وسيم شوية وماشاء الله امور وكل اللي يشوفني يفتكرني شاب سوري وطبعي تنك واي معل بنت واغب البنات اللي بتشوفني بتكون معجبة بيا وجربت علاقة الجنس التقليدي مع بنات كتير لحد مازهقت ومليت من النوع ده من العلاقة وبقي شئ عادي جداا بالنسبة لي
وبقيت عندي فضول لحجات عمري ماعملتها قبل كده زي جنس لحس ومص وشم الأقدام
لكن ديما من جوايا ببقي عايز الحس رجل اي بنت اخرج معاها بس ماينفعش لأني ليا مكانتي ووضعي
وديما لما بقعد مع نفسي بتفرج علي جنس لحس وشم الأقدام ونفسي اعمل كده بس للأسف ده كلو جوايا وماينفعش اظهرو

الإجابة
1

ربنا يهديك لازم تتوب عن علاقاتك السابقه لو ناوي تعيش سعيد وربنا يرضي عليك ويوفقك

0

بطلت
بس صراحة مش عشان توبة لربنا
بطلت علشان مليت من العلاقات دي ومبقتش بحس بأثارة زي الأول
واتجهت للفووت فيتش ونفسي وحاولت ابطل كتيييييييير واقول لنفسي ازاي انا اكون كده ده الواحدة اللي انا نفسي اشم والحس رجليها دي تتمني بس خرووجة معاية والوم نفسي كتييييييييييييير لحد مازهقت وطول مااناقاعد لوحدي ديما بتفرج علي افلام حب ولحس الأقدام ونفسي اكون مكان الراجل اللي في الفيلم واشم في الشوز وفي الشراب والحس الكعب وبين الصوابع وبتمني يكون في بوقي قدم انثي ح
وزي ماقلتلك انا من زمان كده وافلام ال feet دي عندي حاجة اساسسية والفضول قاتلني
ونفسي في بنت اكون خدام مطيع ليها وااعيش دور الكلب تحت رجليها
مع انك لو شوفتيني هاتضربي كف علي كف وتقوليلي انت ازاي بتعمل في نفسك كده انت كتييير يتمنوك وانت اكبر من كده بكتييييييير
بس برضو دي حاجة بعشقها لدرجة اني بقيت اشتري الشوزات الحريمي المستخدمة كتيير

0

بطلت
بس صراحة مش عشان توبة لربنا
بطلت علشان مليت من العلاقات دي ومبقتش بحس بأثارة زي الأول
واتجهت للفووت فيتش ونفسي وحاولت ابطل كتيييييييير واقول لنفسي ازاي انا اكون كده ده الواحدة اللي انا نفسي اشم والحس رجليها دي تتمني بس خرووجة معاية والوم نفسي كتييييييييييييير لحد مازهقت وطول مااناقاعد لوحدي ديما بتفرج علي افلام حب ولحس الأقدام ونفسي اكون مكان الراجل اللي في الفيلم واشم في الشوز وفي الشراب والحس الكعب وبين الصوابع وبتمني يكون في بوقي قدم انثي ح
وزي ماقلتلك انا من زمان كده وافلام ال feet دي عندي حاجة اساسسية والفضول قاتلني
ونفسي في بنت اكون خدام مطيع ليها وااعيش دور الكلب تحت رجليها
مع انك لو شوفتيني هاتضربي كف علي كف وتقوليلي انت ازاي بتعمل في نفسك كده انت كتييير يتمنوك وانت اكبر من كده بكتييييييير
بس برضو دي حاجة بعشقها لدرجة اني بقيت اشتري الشوزات الحريمي المستخدمة كتيير

0

عادي...حضرتك بتعاني من اضطراب جنسي اتكلم عن حالتك د عادل صادق في كتاب "حكايات نفسية" واتكلم عن اللي بيستثيروا بجزمة أنثى وبملابسها الداخلية دون أن يستثيروا بالأنثى نفسها ،هي مش موضوعهم ،ولكن حذاءها دا هو محور الإثارة والنشوة بالنسبة لهم...حضرتك محتاج د نفسي يساعدك في تقويم سلوكك المنحرف،وتعديله لسلوك سوي معتدل.خالص تحياتي

0

حضرتك انا سلوكي ده نتيجة من الملل من العلاقات التقليدية
وبدأت اتجه للنوع ده علشان عندي الفضول ليه وانو شئ غريب وجديد
وشكرا لمرورك الكريم

1

من المنظور الديني جاول تتوب لربنا عن علاقاتك الجنسية السابقة وتعقد العزم انك مش هترجع ليها ثانيا بالنسبة للفوت فيتش مش بيعتبر اضطراب طالما الاثارة عندك مش بتقتصر ع الفوت فيتش الفوت فيتش في الحالة دي يعتبر ميول زي اي ميول بس حاول تسيطر ع نفسك في ده برده وتشغل نفسك بافكار اخري وتعامل الجنس الاخر من النساء كانسان مثلك له شخصية بلاش تحط في دماغك انك تعاملهم من منظور جنسي كانه سلعة دائما

Haitham
0

تمام يا استاذ هيثم
كلام حضرتك صح جدا
هو انا حاولت ووقفت كتيير عن التفكير في الموضوع ده
لكن لابد اني احاول اطبق نصيحة حضرتك
ومتشكر جدا لزوق واهتمامك

0

تمام يا استاذ هيثم
كلام حضرتك صح جدا
هو انا حاولت ووقفت كتيير عن التفكير في الموضوع ده
لكن لابد اني احاول اطبق نصيحة حضرتك