الصحة الجنسية

تم نشره من قِبل Karimnabill

يا جماعه لو سمحت انا ذهبت لمركز مساج فى الامارات وفتاة اسيوية عملتلى مساج ومارست معها علاقه ولكن بواقى حد فيكم عنده فكره هل ممكن البنات يكونو مرضي مثلا عندهم ايدز لأن تراودنى افكار احيانا اقول اكيد مابيشغلو بنات فيهم امراض وعندما سألت عرفت ان البنات بيدخلو البلد عن طريق فيزا زيارة لمدة ثلاثة اشهر يعنى ممكن يكون جايين من بلدهم فيهم امراض الى عنده فكرة عن الموضوع دا ياريت يفيدنى

الإجابة
3

لا أطمن في دبي
بلد النظافة و الترتيب و البنات اللي بيختاروهم من دول منقينهم على الفرازه جمال و جسم و حتى الهروين هناك مسموح بنسبة ٦٤ جرام فقط و السكس متاح لكن بعد الكشف و التحليل طبعا أطمن البنات هناك محترمه جدااااً و غير مريضه أستمتع يا مان

0

انا دخلت مركز مساج مكتوب عليه مساج للرجال فقط عندما دخلت الغرفه مع الفتاة كانت اسيوية تقريبا تايلاندية قالتلى تريد تعمل سكس فوافقتها وبالحديث معاه عرفت انها تأتى البلد بتأشيرة زيارة لمدة ثلاث اشهر فقط والمعروف ان فى دبى بس الوافدين الميقيمين بيتعملهم تحليل لو عندك فكرة كيف بيختارو البنات نفسي اعرف هما بيجيبو البنات مم بلادهم اكيد بيكونو خاليين من الامراض صح ولا شو بالضبط

1

دبي بلد كتيررر منيح
عملت مساج و أخترت شب روسي مساج و جنس كتير كان حلوووو لا ما تخاف الناس هنيك كتيرررر مناح و ينحبو

1

مرحباً Karimnabill،

ممارسة الجنس بإستخدام واقي ذكري تحميك من إنتقال العدوات الجنسية، اطمئن.

تحياتي

1

دبي بلد كتيرررر منيح
ما تخاف أنا رحت على دبي و عملت مساج و سكس مع شاب روسي و كتيرررر حلو ما تخاف كتير هناك الناس نظاف و ينحبو

1

Karimnabill
زي ما قلتلك يا صاحبي دبي بلد النظام و النظافه و السكس فيها نظيف و تاكيد مستحيل البنت تكون عندها أيدز لأن الأغلب بتكون سنجل فيرجن مش مجوزه و كمان البنات بيجوا بتاشيره و تحليل انتي ليه خايف كدا و هي أكيد عملت سكس مع شباب كتير لأن مافيش بنت ما بتعملش سكس لو مره في اليوم صعبه عليها كأنثى لكن الأهم نظافتها و الواقي أطمن زي ما قلت لك دبي البلد الوحيد اللي ممكن تعمل فيها سكس و أنت مطمن عكس السعوديه أو البحرين فا لا أنصحك لأنها غير أمنه كا دبي

0

تسلم يا كبير ممكن تحط حسابك على الانستجرام او الفيسبوك عشان اعواصل معك واتكلم معك شوية لو سمحت

0

مرحباً Karimnabill،

غير مسموح بتبادل بيانات الإتصال الشخصية مع المتابعين/ات.

شكراً لتفهمك.