العلاقات

تم نشره من قِبل Cavani14

انا بشتغل بالسعودية ب فندق وبحكم شغلي بتعرف طبعا علي عائلات كتيير المهم انه في يوم كان ف زوج و زوجته طلبوا مني اني اطلع لهم الغرفة وطلب مني الزوج ممارسة الجنس مع زوجته استغربت وقلقت وقلت اكيد في فخ او مشكلة المهم رفضت ونزلت وهما خرجوا وانا بحثت ف الموضوع ده وتعمقت فيه وعرفت ان عدد كبير كدا اللي هو التحرر .. الموضوع بقي مسيطر عليا لدرجة اني بتفرج ع افلام سكس الخاصة ب تبادل الزوجات والزوجة الخائنة وغيره وبقيت لا اشعر باستثار الا عن طريق مشاهدة هذه النوعية وخاصة التبادل وخايف جدا ع نفسي انا لم اتزوج حتي الان وانا بطبعي راجل شرقي غييور وعاوز مراتي ديه ماحدش يلمسها لكن بيجيلي لحظات كتير اني عايز اتجوز واحدة متحررة زي اللي بالافلام تقبل بالتبادل ف نفس اللحظات اللي انا بكون مع غيرها ف نفس الوقت عاوزها تقبل ان لا حدود ف الجنس سواء الجنس الشرجي او الفموي او غيره وف نفس الوقت بحس اني سادي يعني عايز اضرب مراتي وقت الجماع عشان احس بلذة .. مش عارف حاسس اني متلخبط وعايز حجات كتير وخايف اتجوز وميولي تفضل مثل كدا وتكون مشكلة وفضيحة واحنا من عائلة كبيرة ومعروفة ..ارجو حل انا من جوايا عارف ان ده كله غلط بس مش حاسس بلذة ف الشهوة غير ف التفكير ده

الإجابة
0

أهلاً بك، لقد تمت الإجابة على سؤالك سابقاً، يمكنك مطالعة الإجابة من الرابط التالي:
https://almontada.lmarabic.com/forum/question/193229

تحياتي