الحمل

تم نشره من قِبل mazoliaa

يا بنات ممكن مساعده لوجه الله دون هجوم علي عشان خطري لاني تعبانه نفسيا جدا ورجعت الي الله بقالي حوالي ٨ شهور وندمت فعلا وعملت عمره وتوبت ألي الله راجيه منه الغفران وخير الخطائون عن الله التوابون
انا فتاه عندي ١٣ سنه اقمت علاقه جنسيه سطحيه بس كانت بدون ملابس عباره عن مداعبات واحتكاك اعضاء في وضع الوقوف عن طريق وضع القضيب تحت المهبل بين الفخذين ومحصلش ادخال للعضو خالص ولم يتم القذف واسفه علي الكلام والله .. العلاقه بتاريخ ٢٦/٤ قبل رمضان بحوالي اسبوعبن ونزل عليا دم بتاريخ ٢٨ /٤ واستمر ٤ ايام كطبيعي والدم نزل تاني بعد ١٨ يوم بتاريخ ٢٠/٥ ودي غريبه جدا ونزل نزيف عباره ١٤ يوم وذهبت للطبيه قالتلي تغير هرمونات ولم تذكر الحمل خالص وكشفت عليا بالسونار بعد حوالي اسبوعين من العلاقه فهل كميه الدم واستمراره ١٥ يوم دا يدل غلي الحمل ! وان الرحم بيحصله توسع !! وحللت غدد وقالتلي لغبطه هرمونات
والدم نزل عليا ٦ مرات علي مدار ال ٦ شهور بعد الدم الاخير يعني نزل عليا ٨ دورات شهريه فهل دي دورات او دم حمل او حمل خارج الرحم والنبي طمنوني وانا تبت والله وبقيت احسن وقريبه من ربنا وَيَا رب وبنا يغفرلي .. ولو فيه حمل كدا انا ف الثامن !!

الإجابة
1

مفيش اَي حاجة اطمني

1

اتأكدي انه مافي شي زي ماكلمتك الدكتوره هرمونات خاصه انك بهذا العمر طبيعي تحصل عند بعض الفتيات زياده هرمونات او لخبطه ستذهب مع الوقت اطمني

0

العلاقه عدي عليها اكتر من ٨ شهور وخايفه جدا جدا آكون قربت أولد او حاجه وفيه حمل ... واحيانا برجع وبدوخ
ونزل عليا دم ٨ مرات بعد العلاقه وخايفه ميكنش دورات شهريه ويكون نزيف حمل او حمل غزلاني او حمل خارج الرحم او الرحم بيوسع .. والدوره التانيه بعد العلاقه ب ٢٠ يوم ليه جت بعد ١٩ يوم من تاريخ الدوره السابقة وليه الدم قعد ١٥ يوم !!! ولا رمضان هو الي حصل فيه لغبطه هرمونات عندي ! بالله عليك حاول تطمني

0

الدكتوره انا رحتلها ومقلتلهاش علي العلاقه الي حصلت رحتلها وطلبت مني تحاليل غدد وهرمونات وصوره دم وفحصت سونار علي الرحم والمبايض

0

هرمونات وجسمك لسه بيتعرف على بعضه مفيش اي حاجة ومتشغليش بالك بس الأهم متتكررش وربنا يتقبل توبتك

0

والله العظيم ما هتتكرر تاني انا اتغيرت فعلا فعلا وربنا يتقبل توبتي وبقالي ٨ شهور بصلي وملتزمه وكويسه مع ربنا ومع نفسي
بس قلقانه جدا يا دكتور احمد ومش عارفه اهدي وحاسه اني حامل وان فيه مذي لمسني بسبب الاحتكاك ادعيلي بالله عليك انا زي اختك الصغيره

0

الأحساس دا توهم بس يعني وقلقك دا يعتبر قرصة ودن وبعدين انتي صغنونة اوي يعني متستعجليش اي حاجة كل حاجة في وقتها حلوة ربنا يحفظك

0

اللهم امين يعني مفكرش ف الموضوع لان مفيش اي احتمال واتجه بحياتي يا دكتور احمد .. بالله عليك لوًفيه حاجه قولي اهلي ملهمش ذنب اني اموتهم
اموت انا افضل

0

يابت ولا تموتي ولا حاجة بكرة تكبري وتضحكي على نفسك
بس اللي مستغربله انك فعلا صغيرة عن ان حتى تحسي بأي شهوة

0

يا ريت والله تكون دي اوهام ف دماغي نفسي استريح من التفكير وانام واصحي مش ف دماغي

0

نام واصحي مش في دماغك ثقي في كلامي

0

خير ان شاء الله

0

أهلاً بك، نزول الدورة الشهرية لمرة واحدة دليل قاطع على عدم وجود الحمل.

نزول الدم لمدة 14 يوماً في المرة المذكورة سببه اضطراب مستوى الهرمونات كما ذكرت طبيبتك ولا علاقة له بالحمل مطلقاً.

طبيعة العلاقة التي قمت بوصفها لا يمكن أن ينتج عنها حدوث الحمل من الأساس.

أنت لست حاملاً بكل تأكيد، ولا يوجد أي داعي للقلق بهذا الشأن مجدداً.

مع تحيات فريق الحب ثقافة

0

شكرا يا دكتور خالد حتي لو تواجد مذي بسيط لا تؤدي للحمل !

0

اشكرك ربنا يراضي قلبك يا رب

0

ولاشي

0

أشكرك اخي الكريم

0

منى دى انتى صح ؟ @mazolia
وحشتينى بجد يارب تكونى بخير طمنينى عليكى

0

ازيك يا روحي وحشتيني جدا جدا عامله ايه

0

الحمد لله انا بقيت كويسة لما كلمتك وعرفت ان دا انتى وحشتينى جدا جدا عاملة ايه انتى ؟

0

حبيبتي ربنا يخليكي انا تمام الحمد لله وبخير كنت لسا عندي بعض الشكوك علي موضوعي القديم فحبيت اسئل تاني
تأنيب الضمير والشعور بالذنب وحش جدا

0

انا عندى وسواس كل شهر والله كمان انا حاسا بيكى

0

الحمد لله وربنا يغفرلنا

0

Mozila و mona9 اللع يخليكم قرءا مقالتي انا حترت خايفة ونا شهر رابع لسة ما اجت دور بقاي 3 ايام ما احس بيها واا انتغاخ تدي ولا اي علامة
اسبع ده يوم تلاتاء عملت اختبار رقمي 5،8 و 0،100》 قبل دورة رابعة 10 ايام يعني ما في حمل تعطي نتيجة تدق جوبوني انا بعاني من وسواس قهري وببكي اخبي دموعي من اهلي

0

Mozila و mona9 اللع يخليكم قرءا مقالتي انا حترت خايفة ونا شهر رابع لسة ما اجت دور بقاي 3 ايام ما احس بيها واا انتغاخ تدي ولا اي علامة
اسبع ده يوم تلاتاء عملت اختبار رقمي 5،8 و 0،100》 قبل دورة رابعة 10 ايام يعني ما في حمل تعطي نتيجة تدق جوبوني انا بعاني من وسواس قهري وببكي اخبي دموعي من اهلي

0

طلما نزلت دورتك بكميتها المعتادة وعملتى اختبار حمل دم وطلع سلبى اذا مليون فى الميه مفيش حمل

0

ليه طبيب يقولي في حاحة مش مبينة ليه خيفة يكون كا بين اختبار حمل دم رقمي قبل دورة 10 بسمع حتى تتاخر
اه mona9 نزلت دورة 3 مرات مش عرفة ادا كانت دورة او نزيف الله يستر
عملت تحليل قلي ما في حمل كتبلي دوا قالي خدي بداية اول يوم دورة بنظم دورة نس وقت منع حمل انا عدراء خغت ما شتريتو
قوليلي شو اعمل اصبر شوي اشوف دورتي رابعة توسوست يا اختي
انت نزلت من دورة mona9

0

طلما نزلت دورتك طبيعية وكميتها كثيرة بعد اخر ممارسة جنسية لكى فهى دورة صدقينى انا فضلت متوسوسة فترة كبيرة حتى بعد نزول الدورة لكن حمد لله تأكدت ان لا نزول لدورة كثيرة ووجود حمل مع بعضهما

0

شو عملت لدورتك تنزل قوليلي الله يخليكي
شربتي حاجة او اخدتي دوا

0

صح بس ليه ما في اعراضها وانا احس كل دورة احس باتفاخ ندي والمه دورة ده ما احس شي ولا حاجة بحاول اتهدن شوي
حمل رقمي بيعطي نتيجة ادق يعنس لو كان جمل راح يكون نسبة ارتفاح معدلات
نتيجة 5،8 يعني ما في!!

0

انا لا اعرف بالحمل الرقمى والله يا روحى لكن يارب حد من الدكاتره يشوف نتيجتك ويجاوبك
انا دورتى اخدت حبوب تسمى ستيرونات حبه الصبح وحبه فى الليل لمدة 5 ايام وانتظرت بعدها وجت الدورة

0

حمد الله على سلامتك اختي ده ليكون مشكل هرمونات
ادعي تجلي يا اختي انا خايفة كتير

0

ربنا يسترك يا اختى فى الله وتجيلك الدورة يارب ويطمن قلبك دوما ويبعد عنك كل ما يقلقك
جربى القرفة والزنجبيل والنط والجرى السريع لو مانزلت جربى دهن بطنك بزيت زيتون وزنجبيل مسخن على النار واسمعى رقية احتباس الدورة من على يوتيوب وادهنى بطنك وانتى بتسمعيها
واخر حاجا جربى شريط ستيرونات حبة الصبح وحبة بالليل لمدة 5 ايام

0

متقلقيش يا حبيبتي والله ❤️
انا عدي علي العلاقه ٨ شهور والله العظيم والله العظيم تبت الي الله وراجيه يكون غفرلي
بس لحد دلوقتي لسا شاكه اني حامل ومرعوبه

0

متقلقيش يا منى والله لو فيه اى شك انك حامل كان عالاقل بان عليكى تخيلى بطنك كانت هتبقى فالتامن

0

Mona9 والله والله رغم طلي ده تحاليل وسونار كان شاكك فيه طبيب الي عملت حمل رقمي يمكن كش في وقتو خييييييفة كتير لان سبب في حاجة فس سونار بينت ما عرفها طبيب مش مبين ونا شفتها يمكم جنين الله يستر
ده اول مرة شو راح اتجنن من خوف ما عندي قدرة مادية
شخص كمت معاه غاب عني شفتو بنا شو حصل
الى تعمل تقة
بس في افرزات صفرا و درة شي زي اخضر وافرازات شفافة متل جبن
شوفت صدري تقلة كتير وتحجرو شوي في عروق زرقاء من جهة يسار نزلت ابكيييييي والله لمخوني اكون حامل
نزل وزن 10 kg وقتي في 44 kg
شربت

0

Mona9 والله والله رغم طلي ده تحاليل وسونار كان شاكك فيه طبيب الي عملت حمل رقمي يمكن كش في وقتو خييييييفة كتير لان سبب في حاجة فس سونار بينت ما عرفها طبيب مش مبين ونا شفتها يمكم جنين الله يستر
ده اول مرة شو راح اتجنن من خوف ما عندي قدرة مادية
شخص كمت معاه غاب عني شفتو بنا شو حصل
الى تعمل تقة
بس في افرزات صفرا و درة شي زي اخضر وافرازات شفافة متل جبن
شوفت صدري تقلة كتير وتحجرو شوي في عروق زرقاء من جهة يسار نزلت ابكيييييي والله لمخوني اكون حامل
نزل وزن 10 kg وقتي في 44 kg
شربت

0

المشكلة يا مني ان الدوره بتنزل عادي كل شهر بس صدري كبر الفتره دي والدوره لما جت ١٥ يوم بعد العلاقه الي هي الدوره التانيه بعد العلاقه خلتني اقلق خالص

0

لا sillina مفيش حمل ممكن اكياس عالمبيض انا عندى اكياس عالمبيض والدورة تتلخبط عندى لكن طلما عملتى تحليل ونتيجة سلبية وطلما نزلت دورتك بعد الممارسة طبيعية خلاص مفيش حمل

0

يا منى يا قلبى انتى عندك 13 سنة والسن ده بييجى لخبطة للدورة ممكن تقعد شهرين متجيش او تنزل مدة طويلة كل ده وارد وكبر صدرك لانك بتكبرى وبتدخلى مرحلة البلوغ والله كل دا طبيعى

0

عملت الى قلتي عليهmona9زيت زيتون و زنجبيل وشربت قرفة وزنجبيل ولا حاجة
يارب يارب يارب يارب تنزل دورتي راح موووت من خوف ما بيجيني نووووووم اليوم 30 يوم
بتاخدي دوا اكياس؟

0

عملت الى قلتي عليهmona9زيت زيتون و زنجبيل وشربت قرفة وزنجبيل ولا حاجة
يارب يارب يارب يارب تنزل دورتي راح موووت من خوف ما بيجيني نووووووم اليوم 30 يوم
بتاخدي دوا اكياس؟

0

أنا بحبك جدا يا مني والله ❤️❤️وبحاول انسي

0

بوصى sallina خدى حبوب ستيرونات هى بالصيدلية قولى للصيدلى عاوزا برشام او حبوب ستيرونات هى علبة فيها شريطين خدى شريط منهم فقط
حبيتين كل يوم حبة الصبح وحبة بالليل لمدة 5 ايام وانتظرى بعدها من 5 ايام لاسبوع هتنزل الدورة
توترك ملخبط هرموناتك عاشان كده دورتك مش بتنزل

0

اوك راح شوف اسءل صيدلية اعصابي منهكة كتيير شكرا mona9
انت متاكدة اني مش حامل صح سبب هرموني
واعصاب وتوتر وبكاء ونقص وزن بيعمل كده

0

وانا كمان والله يا منى بحبك اوى اوى وانتى فبالى ع طول يارب يغفرلى ويغفرلك ويغفرلنا جميعا ويسترنا بستره دوما ملناش الا ربنا ❤❤ ادعيلى بالله عليكى دايما فى صلاتك ربنا يسترها معايا ويغفرلى ويديم ستره عليا

0

اللهم امين يا رب

0

مني انا رجع ليا الوسواس تاني وخايفه جدا جدا

0

عايزه اتكلم معاكي لاني مش قادره والله

0

منى انا اسفة ليكى والله طول اليوم مكونتش فى البيت ولسا فتحه نت حبيبتى حصل ايه ليه رجع الوسواس تكلمى معى ايه الى خلاكى تفكرى فالموضوع تانى

0

والله مش عارفه بس قلقانه خالص

0

بوصى يا منى والله العظيم تلاتة مافى اى احتمال لحدوث حمل فى حالتك على الاطلاق مافيش اى احتمال حتى لو صفر
ممكن متقلقيش والله والله والله العظيم انتى كويسة ومافيش حمل خالص خالص خالص

منى انا عاوزة اكلمك بردو لانى قلقنة موت بس محروجة منك

0

لا يا روحي اتكلمي طبعا

0

انا كل شهر عندى نفس الوسواس بردو وللاسف انا كل شهر رغم محاولات كتير اوى ان يكون مفيش خلوة مابنا بتحصل خلوة غصب عنى وبيحصل احتكاك مابنا وكل ما اسأله وابقى قلقانه يقول لى مش هيحصل حاجا وان انا بقالى 7 شهور على نفس الحال وفى كل مرة بتنزل الدورة

منى انا بجد قلقانه ممكن اسالك بس
لو حصل احتكاك بالملابس كاملة ولم يتم القذف ولم يتم نزول المذى تقريبا هل يحدث حمل ؟ كنت فى تامن يوم للدورة وبعد القذف فى الفم اغتسلت بماء ومطهر نسائى وديتول
وهل لو حصل احتكاك للقضيب فى الثدى وهو مسك طرف القضيب من بدايته المنطقة القريبة من بطنه لمجرد ثوانى والمنطقة كانت جافة لكن فيها مذى بسيط اوى اوى واحتكت بالثدى وهو يده مسك بداية القضيب لثوانى بس وبعدها عدت دقيقة ولمس يده بالمهبل من الخارج متل العادة السرية وكنت فى اليوم ال13 من الدورة وبعدها حصل القذف على الصدر وقمت اغتسلت بماء ومطهر نسائى وديتول وشربت نعناع لانى سمعت انه يمنع الحمل بعد العلاقة مباشرة
هل يحصل حمل ؟
ارجوكى يامنى من غير تجريح انتى اختى الصغيرة والكبيرة وانا مليش اخوات واحتاجك واحتاج مساعدتك انا هتجنن ومليش الا ربنا وانتى ارجوكى متجرحيش فيا ربنا يعلم انا بحاول ازاى من جوايا

0

مفيش احتكاك بين المهبل والقضيب مباشرة بدون ملابس
والقذف كان على الصدر ومحصلش القذف على المهبل لا من الدخل ولا من الخارج
ومنزلش المذى مباشرة على المهبل ولا احتك القضيب بالمهبل مباشرة
الاحتكاك بالمهبل كان باليد

0

منى انتى ضايقتى منى انا اسفة

0

Mona9 ازيك وازيك mozila الله يفرجها عليكم ةعليا اصبر اصبر لسة قلقانة انا مرضت كتييييير بوسواس لدرجة اتكلم نفسي وببكي كتييير
نزل شوي دم يا منى شو هو هل دورة ولا نزيف
انا خايغة كتييير
صبح شوي نقط كبيييرة دم لون فاتح ما فيييش وجع بس صدري تقيييييل زي مرا حامل
هل هي دورة او نزيف حمل؟؟؟؟

0

لا يا روحي متقلقيش خالص مفيش حمل طالما فيه ملابس حتي لو نزل مني ما الا نهايه علي الفرج طالما فيه ملابس بتموت الحيوانات المنويه
واي حد اسئله بيقولي لازم ايلاج والقذف الداخلي او القذف علي الفرج مباشر ويكون ايام تبويض ودا نادر
بس انتي لازح تحطي حد مع خطيبك ممكن ميعرفش يسيطر علي نفسه او يتطور الامر او يقنعك انه الفرح قزب والعلاقه هتبقي رسمي ولو حصل حمل كدا كدا هتتجوزا بلاش الكلام دا وخليكي قويه
وقولي لا انتي اختي الكبيره ومتزعليش من كلامي بس انا بحبك جدا وربنا يعلم

0

لا يا روحي متقلقيش خالص مفيش حمل طالما فيه ملابس حتي لو نزل مني ما الا نهايه علي الفرج طالما فيه ملابس بتموت الحيوانات المنويه
واي حد اسئله بيقولي لازم ايلاج والقذف الداخلي او القذف علي الفرج مباشر ويكون ايام تبويض ودا نادر
بس انتي لازح تحطي حد مع خطيبك ممكن ميعرفش يسيطر علي نفسه او يتطور الامر او يقنعك انه الفرح قزب والعلاقه هتبقي رسمي ولو حصل حمل كدا كدا هتتجوزا بلاش الكلام دا وخليكي قويه
وقولي لا انتي اختي الكبيره ومتزعليش من كلامي بس انا بحبك جدا وربنا يعلم

0

منى طبعا انا مبزعلش منك خالص انتى فعلا اختى الكبيرة والصغيرة وانا بحبك اوى اوى اوى ربنا يعلم وانتى عندك حق وانا لا يمكن اسمح له بدخول القضيب للمهبل حتى لو قبل الفرح بيوم وده بالفعل بكون واخدة بالى منه اوى فى التعامل وانا والله بحاول احط حدود لكن مع الوقت الحدود بتروح

انا يا حبيبتى مش خايفة من العلاقة فوق الملابس انا خايفة لو فيه مذى بسيط اوى اوى على يده ولمس القضيب وبعدها بدقيقة لمس المهبل واحتك زى العادة السرية وكنت فى ايام التبويض وانا بعدها للاحتياط غسلت المهبل بماء ومطهر نسائى وديتول
هل يحدث حمل ؟ منى عاشان خاطرى طمنينى انا مش عارفا اسأله ولا اسأل اى حد تانى

1

Salliina بوصى اشربى قرفة وزنجبيل تسرع نزول الدم ممكن بداية دورة حبيبتى ودفى نفسك وبطنك جدااا جدااا والبسى شراب وحاولى تمشى كتير اوى اوى فى الشارع ولما ترجعى البيت شوفى الدم نزل كثير او لسا

0

من صبح ما نزل نقطة خيفة مخي توقف كتييير
ىاح اعمل الى قلتي لي عليه بس زنجبيل كيف اعمل
اسخن مي بعدين اخد اعواد بس زنجبيل اقشرها ولا اقطع قطع ما عرفة زيا بطاطة اشريتها عند محل ؟؟

0

ميحصلش حمل اصلا مع المذي لانه بيبقي فيه بقايا حيوانات منويه وبتبقي ضعيفه وشبه ميته

0

انا الي قلقانه لان فيه تطورات نزل دوره شهريه بعد العلاقه الي كانت من زمان ب يومين وإزاي تنزل تاني بعدها ب ١٩ يوم وتقعد ١٥ يوم خليفه أكون حملت والرحم حصله نزيف عشان بيوسع او العضلات بتاعته لتتمدد

0

مزلة اعملي تحليل رقمي بتعطي نتيجة ادق لكي ترتاحي

0

بوصى يامنى انا هاقولك انا كنت كده وانا صغيرة اول ما جتلى دورة كانت بتنزلى تقريبا مرتين فى الشهر واحيانا تتاخر بالشهرين ولما كنت اروح للدكتور كان يقولى طبيعى لان انتى لسا صغيرة وهرموناتك متلخبطة لان لسا الدورة بتاخد ع جسمك ولما تكبرى هتتظبط
متخافيش يا منى انا متأكدة مليون ف الميه انك كويسة يا حبيبتى

0

منى انتى متأكدة ؟

0

منى محتاجا اتكلم معاكى بجد انا بقالى كتير اعصابى مش مستحملة نفسى اعيش حياتى وانام كويس

0

ايوه والله متاكده جدا جدا

0

مينفعش اجيب حاجه زي دي ف البيت واعمل تحليل العلاقه عدي عليها ٨ شهور ونص

0

طيب حبيبتى يبقى مفيش حمل 8 شهور دى بطنك كانت تبقى بطيخة قدامك ههههههه يعنى لو لا قدر الله فيه حاجا كان ناقصلك 15 يوم وتولدى يعنى بطنك باينة للناس انك فيكى حاجا
واكيد اكيد بطنك مش كدا دلوقتى !

0

Sillina بوصى هاتى زنجبيل بودر وسخنيه هو وزيت زيتون عالنار شوى وادهنى بيه بطنك وانتى بتسمعى رقية احتباس الدورة من اليوتيوب وبعدها دفى بطنك وجسمك كويس اووى اووى والبسى شراب تقيل ونامى باذن الله هتحسى بحرارة فى جسمك وهتنزل وكرريها لمدة يومين كده او تلاتة قبل ماتنامى

0

منى يعنى العلاقة دى مفيش اى احتمال فيها للحمل حتى فى وقت تبويض ؟ مع العلم انا اغتسلت بعدها بماء ومطهر نسائى

0

لا يا روحي متقلقيش

0

ايوا شكرا كتبيير mona9
حتى لو صار 4 اشهر راح يبن بطن حامل صح يا بنات بتمر 6 شهور لازم نرتاح
بارح شربت قرفة زنجبيل ما نزل دم كتيييير بكميتها قطع قطع فوطة صحية ما فيها كتبييير

0

يعنى salliina الحمد لله نزلت دورتك ؟ دورتك نزلت قطع فى الفوطة ؟ طمنينى

0

وطمني اختك يا مني انا بالله عليكي !

0

والله يا منى انتى زى الفل وكويسا خالص والحمد لله رب العالمين مفيش فيكى حاجا وحشة صدقينى لو كان فيه اى شئ كان بان عليكى والكل لاحظ اطمنى يا حبيبتى والله انا بشوف الست الحامل بطنها قدامها عالية لو فيكى اى حاجا وحشة لا قدر الله كانت مامتك لا قدر الله لاحظت عليكى حاجة من شكل بطنك اطمنى ونامى مرتاحة

0

اومال انا قلقانه ليه طيب

0

انا زيك بالظبط والله ونفسيتى زى نفسيتك لان انتى قلبك ابيض وطاهر ونقى واحمدى ربنا بردو ان ضميرك لسا حى وبيأنبك والله دى نعمة من ربنا وربنا أعطاها لانبيائه وأولياؤه الصالحين والى بيحبهم بس انتى نفسيتك تعبانة ودا واضح ودا محتاج حد تتكلمى معاه 24 ساعه ويطمنك 24 ساعه هو ده الحل
لكن انتى كويسا ومفيش فيكى حاجا خالص والله العظيم

0

Mona9حبيبتي متنزل كتييير عليا دم زي نقط وتختفي بس في وجع
فقد شهية اكل بس طربت بطني البارح جمعة كتير بعصبية وزهقت كتييير تجننت
لبارح صبح نزل دم فاتح هل بسبب ضرب بطني ولا شو

0

مفي دم ينزل خيغا يكن جنين داخل نزل دم كترة ضرب بطني ولا حاطة نزيف
انا نصدمت صبح فرحت نفس وقت بكتيييت مقدرت اصدق

0

حبيبتى sallina انا فيه كلام مش قادرا افهمو ممكن تفسريلى اكتر ايه الى بيحصل معاكى بكلام مفهوم اكتر

0

يوم جمعة يا مناق كنت خارجة تمسييييت كنت زهقانة كتيير بدي شم شوي هوا 40 دقيقة مشي
لما رحت البيت كنت ببكي ادعي ربنا شوي قمت بحركات رياضية : قفز العالي شوي وحركات بعدين
ضربت بطني بقوة بضرب كدا مرة اكلم نفسي
-صبح نزل نقط دم حمراء لونه فاتح وواضح مش ملوت
لما لقيتها ماكن وجع في بطني ولا في ظهري ولا حاجة شوي بساعة تحركت وقفت نزل دم شوي
عملت فوطة صحية نزل نقط متقطعة حتى مرت 5 ساعات ما نزل دم لاكن شوي وجع ظهري كتير ولا نقطة نزلت
انت مناق قلتي كرري شربي قرفة شريتها وزنجبيل كمان
نزل زي دم داكن في اطراف صغيرة جدا زي روز
راح وجع
واليوم ما في دم نزل مني ما فهمت اختي صدري تقلت كتير زي مرا حامل

0

طب اختى siillina ممكن تعملى الصبح اختبار حمل منزلى من الصيدلية ايضا وتعمليه بالبول اول ماتصحى من النوم مباشرة لو فيه حمل هيبان خطين ع طول وانا اعتقد مفيش حمل لاكن اعمليه لكى تطمئنى ولكن طلما نزل دم يبقى مفيش حمل
لو دورتك المعتادة بينزل دم قليل يبقى احتمال كبير ان دى دم دورتك لاكن اعملى الاختبار فى الصباح لكى تتأكدى اكتر لاكن انا مستبشرة خير ان انتى كويسا وباذن الله دورتك هتنزل طبيعية

0

يارب يكون خيير بس الى عكلت اختبار راح يكون فيه بقايا دم احمر بول صح
انتي ضريفة حبيبتي الله يسعدك مع خطيبك منى متستمريش في علاقة حتى تعملي عقد وفرح
راح اعملها يوم رابع و اشوف نتيجة ريارب ما يكون شي

0

يارب يكون خيير بس الى عكلت اختبار راح يكون فيه بقايا دم احمر بول صح
انتي ضريفة حبيبتي الله يسعدك مع خطيبك منى متستمريش في علاقة حتى تعملي عقد وفرح
راح اعملها يوم رابع و اشوف نتيجة ريارب ما يكون شي

0

اه كدا مرة بعض اشهر بينزل دم خفيف معتادة يومين بترح عني او تلاتة اصلا دورتي مخلبطة اوي عمرها ما انقطعت عني

0

يا حبيبتي انتي بتقولي الدوره نزلت عندك ٣ شهور ولسا قلقانه !!

0

اه يا منى لسة ده كش طبيعي سبب خوف وعرض اهلي من فضيحة براقب نفسي كنيييير بداية اكنؤاب
اه 3 شهور مش مصدقة يمكن اقول فس جنين وانا قبل علاقةعند شوي بطن سمنة علاشان كده اتوسوس كنرة خوفي
خيفا يكون مشكل نفسي فيا انا لازم اعالج والله والله خفت كنيييير اكون حامل لسة دورة خامسة انتظرها بجهد الله

0

ربنا يريح بالك

0

امين يا اختي الله يرح بالنا

0

منى انا من يومين وانا بشرب كل يوم كوبين قرفة وميرامية وكف مريم وهستمر عليها كل يوم كوبين حتى موعد الدورة لو لاقدر الله فيه حاجة تنزل ؟

0

Moan9 ليه تشربي اعشاب ده انتي عند تكيس المبيض قلتلي مرمية بتنزل ضغط تسرعقات قلب صعب على صحتك

0

انا خائفة لا قدر الله من الحمل عاشان كده بشرب اى شى يسرع الدورة الدموية فى جسمى
خائفة اوى
Sallina طمنينى نزلت دورتك كاملة ؟

0

اه نزلت انقطعت يم تاني ما بعرف ادا كانت هي دورة ولا نزيف كنت ضربت بطني كترة خوف
انت سبقاني في علاقة لسة خايفة من الحمل لو كان حاجة لو ظهر بطنك
شو بقول انا لسة شهر رابع خايفة اكون حامل بطني منفوخ بحس فيه وصدري منتفخ

0

خايفة mona9 كتير دورتي متقطعة كميتها قليلة شوي كنل صغيييرة ومخاطات خيفة يكون جنين او في نزيف والله ما بعرف شو هو دورة ولا نزيف
من قبل كان مدة دورة تجي يومين وتوقف كانت كميتها اقوى مقارنة مع ده ال نزل ش رابع
جوبيييني mona9 ده طبيعي ولا لا؟؟؟

0

طلما دورتك نزلت طبيعية بعد اخر علاقة مفيش حمل حبيبتى اطمنى
لا حبيبتى انا حصل معاى من 5 ايام مسك هو قضيبه من اسفل وبنفس اليد بعدها بثانيتين احتكت بمهبلى متل العادة السرية من الخارج ولكنى كنت فى ايام التبويض
ولم يحدث احتكاك القضيب بالمهبل ابدا ولم يحدث لا قذف داخل المهبل ولا قذف خارج المهبل
وللاحتياط بعدها تبولت واغتسلت بماء ومطهر نسائى
تفتكرى يكون لا قدر الله فى شى وحدث حمل ؟
ارجوك انا قلقة ايضا عاشان كده بشرب كل يوم قرفة وميرامية

0

انت مخطوبة ؟
خيفة من لتقوليه ده تشربي كترة اعشاب ويكون مشكل اخر وانت فيك وسواس زيي انا وقلق تخسري صحتك ليه بتستمري في علاقة اصبري انت هو حتى
انتي اختي قرار الك انت زي اختي
ده الي تخافي منو فترة تبويض بجي وسواس لو عملت ايام اخرى قبل دورة بيوم او اسبوع ما تكون نسبة حمل بتحدت اعملي واقي اي حاجة حتى فتحة فرج تجنبيها يكون مدي

0

لا القضيب محتكش بالمهبل نهائى نهائى
يده فقط كانت عالمهبل متل العادة السرية

0

عاوزة اعرف منك هل الممارسة الى قولتها لك دى تسبب حمل من الاساس ؟

0

كاين فرق مهبل وفرج ؟
لا ما يسبب حمل ادا كان بعيد قضيب عن مهبل
لما تكون يد جافة ما فيها مدي ولا مدي ما يحصل حمل
اطمنيmona9

0

قوليلي بدي رتاح يوم دورة رابعة الى اجت يوم تاني انقطعت سبب دورة ولا نزيف يعني تلات شهور من دورة ولا شي موجود صح طمنيني نزولها اربع دورات كل شهر

0

القضيب محتكش بالمهبل ولا بالفرج نهائى نهائى
اليد فقط كانت ماسكه القضيب من اسفل لمدة دقيقة ثم احتكت بالمهبل متل العادة السرية
ولكن القذف كان عالصدر
ولم يتم القذف على المهبل لا من الداخل ولا من الخارج
واليد لا اعرف هل كان بها مذى ام لا
وللاحتياط اغتسلت بعدها بمطهر نسائى وماء
علما ان عندى تكيس مبيض
طمنينى salliina ارجوكى

0

طلما الدورة بتنزل طبيعية كل شهر وكثيرة يبقى طبيعى حبيبتى اطمنى وممكن سبب نزولها قليل هو الحالة النفسية الى انتى فيها او بسبب الانميا لانك مش بتاكلى كويس ولا بتنامى كويس
متقلقيش والله مفيش حاجا
لو عاوزة تطمنى اكتر ان مفيش حاجا هاتى اختبار من الصيدلية واعمليه وهتكون نتيجته اكيدة مليون فى المائة

0

لا لا ما فيش حمل ارتاحي والله زي ما وصفتي ما فيش حمل
بعرف ادا كان عندك تكيس مبيض صعب تحملي حتى لو كان قضيب داخل
طمني والله ما يكون حمل بهده طريقة

0

يده اعتقد كان بها مذى خفيف جدا جدا من مسكه لاسفل قضيبه ولكن لم يمسكه من فتحه قضيبه ابدا
راح اتجنن هل فيه شى مقلق ؟

0

كنت بفكر اعمل فحص سونار وانا بدي اتاكد
يعني اجيب تست من صيدلية حتى لو نزل دم تعطي نتيجة ؟؟

0

لو ما زال فيه دم ينزل منك انتظرى ليخلص ولتخلص الدورة كاملة وبعدها اعملى الاختبار و كدا هتاخدى نتيجة اكيدة مليون فى المائة وانا متأكدة انك كويسة والحمد لله

0

لا حبيبتي طممي لانو مدي بتعرض هوا يكون نسبة ضعيفة يدخل مهبل

0

حبيبتى انتى بجد متأكدة من اجابتك لى ؟ معلش اقرى وصفى للعلاقة مرة تانية وطمنينى نفسى ارتاح من قلقى هذا

0

وانا بعدها اغتسلت بمطهر والله للاحتياط لتجنب اى شى وشربت كوبين نعناع لانى سمعت انه يمنع الحمل بعد العلاقة مباشرة ومنذ ايام وانا اشرب قرفة وميرامية وكف مريم سمعت انهم ينظفون الرحم

0

اه قريتها طمني وتجنبي يا اختي علاقة زي ده كتى تعملي فرح
انت خسرانة لصحتك وكترة اعشاب مش هو
لوبدك تهملي علاقى انت وحبيبك اعمليها بعد فترة اباضة اواخر ايام قبل دورة

0

يعنى حبيبتى مفيش اى احتمال للحمل ؟؟

0

انا دورتى مو منتظمة والدورة لا تنزل بيوم محدد كل شهر وانا لا اريد والله اى علاقة لكن الشيطان يجرنى واعود نادمة وهو كل شهر يطمئننى ان هذا الوصف لا يمكن حدوث حمل منه

0

لا لا نصيحتي حبيبتي تجنبي اصبري انت لي تتعدبي كتيير
اسءلي او شوفي انترنيت فترة ايام الي ما يحصل حمل فيه
انا كمان دورتي مش منتظمة ما بعرف حرمت نفسي لو كنت عايزة اصبري عن شهوتك وصلي وتوبي ربنا بيعاقب
اعملي اختياط قبل علاقة

0

يعنى حبيبتى مفيش اى احتمال حتى لو 1% للحمل عندى ؟

0

الله يخليكى طمنينى انا رجعلى الوسواس تانى

0

لا طمني حبيتي والله طريقة دي ما بيحصل حمل
نزل افرازات منك فنرة اباضة ؟ لو نزل راح تعرفي ان فترة اباضة بتبن وحرارتك مرتفعة

0

هى انا احس بها تنزل زى المايه قليلة كدا ولونها ابيض خفيف الايام دى لكن ايام العلاقة كنت احس بها قليلة جدااا او حتى غير موجودة

0

اه دي هي علامتها لاكن ما بعرفش امتى تظهر
شوفي اطمني مفيش حتى عشب تشريبه بسخت رحم وقرفة
تعمل انقباض تخلي رحم تطرح اي شي تنضفها
ارتاحي ما فيش
لو عايزة تاكدي لما تقرب دورتك ايام الي تتوقعي في اعملي فحص بول وشوفي

0

انا مصيبتى انى لا اقدر ان اشترى اختبار بول ولا اعمل فحص
معلش يا روحى انا مش فاهمة كلامك انتى بتقولى ان اشرب قرفة لانها تنظف الرحم حتى فى الوقت ده يعنى لو شربتها ايام التبويض دى لو فيه شى لا قدر الله تنظف الرحم وينزل اى شى ؟
وبجد ارتاح من التفكير تماما فى الموضوع دا يعنى مفيش اى احتمال نهائى للحمل ؟

0

ده مشكلة او مش قادرة اشتيره مكان بعييييد عن بيتك اعملي حاجة شوفي يوتوب ازاي تعمل صبح بكيير
لا تفكير خطا قرفة نا تهمل كده انها تمنع حمل
لو كنت انت تشربي منع حمل بنظم دورةتك

0

يا sallina انا مش فاهمة اى كلمة وربنا ممكن تكتبيلى باللغة العربية الى عاوزا تقوليه لى بالله عليكى ربنا يستر عليكى طمنينى
وانتى ما رديتى على هل مفيش اى احتمال نهائى للحمل فى حالتى ؟؟

0

والله ما في حمل زي طريقة الى مارستيها
بس قلتلك تؤكدي وتدكري انتي شفت ادا كان قضيب فيه مدي او لا
ادا ماكان في ما راح يكون حمل
بعد كم يوم دزرة عملتي علاقة؟

0

لا تقلقي mona9 مافي حمل

0

لا تقلقي mona9 مافي حمل

0

لا تقلقي mona9 مافي حمل

0

كانت بعد انتهاء الدورة ب 8 ايام يعنى فى اليوم ال13 من الدورة لان دورتى 5 ايام
انا ما شفت مذى على قضيبه
هو كان واضع قضيبه فى فمى وكان فيه لعاب على قضيبه وبعدها مسك اسفل قضيبه ليضعه بين صدرى للاحتكاك ب

0

للاحتكاك بصدرى وبعدها مرت دقيقى ولمس مهبلى بيده التى مسك بها قضيبه واحتك بها مثل العادة السرية من الخارج فقط وبعدها مسك قضيبه وتم القذف فى الفم

0

انا بعدها لبست ملابسى وانتظرت خروجه من المرحاض بعد حوالى عشر دقائق ودخلت اغتسلت مهبلى بماء ومطهر نسائى وغيرت ملابسى الداخلية بالكامل

0

ادا ما شفتي قضيب ادا كان في مدي ولا
مش مهم سبب لان يده نلوت بمدي تعرض هوا كان يتحك بقضيبو بعدين لمس مهبلك صح ابي فهمتو منك

0

احتك قضيبه بصدرى لكن هو كان يمسك قضيبه من اسفله بيده يحركه على صدرى وبعدها بدقيقة لمس مهبلى

0

والدكاترة هنا قالو لو المذى ما نزل مباشرة على المهبل يموت وان المذى لا يحتوى على حيوانات منوية ولو كان يحتوى على حيوانات منوية تكون ميتة وضعيفة
هاذا ما قالوه وما قرأته
والله راح اتجنن

0

صح بتكون نسبة تحرك منوي ضعيف جدا حتى يخترق يدخل ويسبح داخل رحم لل نسبة ضءييلة
زي انا احتك قضيبو على فتحة فرج ومرة كان في شرج
بس كان يعمل اللعاب على يحتك شهوتو علي
انا كنت شديدة رغبة وشهوتي عالية كنت فترة اباضة يةم 11
لسة خيفة والله لنكون حامل صدري تقا كتيير وبطني شوي
نزل نقطة واحدة شفتها اليوم و بس
قوليلي يعني ما في حمل

0

انا رايى انك تشربى كوبين فى اليوم قرفة مع زنجبيل مع مرامية وكف مريم لنزول الدورة المحتبسة فى جسمك وبعد نزولها سوى اختبار حمل بول حينها هتجيلك النتيجة الأكيدة لكنى ابشرك انك ان شاء الله سليمة وهتكون دورة ان شاء الله

0

انا من شوى اخذت مسكن بروفين لانى اسمع المسكنات غلط لو فى شى بالرحم يارب لو فى شى ينزل انا خايفة

0

دورتي خلصت انتهت اليوم بنقطة وحدة
شوفي الى بريحك عارفة عايها بتجربة

0

تجربة ازاى يا حبيبتى وضحيلى

0

انتي مش بتحرمي يا mona9 وربنا غفور رحيم بس مع التوبه ربنا يهديكي والممارسة الي انتي عملتيها احتمال الحمل فيها مش ٠٪؜
والستر ليه وقت وبيروح
ربنا يديمه علينا
وانتي شخصيه مش هتتعلمي من غلطك غير بمصيبه فعلا

0

كلامكم يهيج يا بنات بس خلاص

0

ليه كدا بس يا منى ! والله انا مش بيبقا اصدى وربنا يعلم محاولاتى ف الموضوع دا بالذات وقد ايه بحاول معاه ومع ربنا
ربنا يسامحك يا منى وانا اسفة لو كنت جرحت مشاعرك بكلامى بس انا مش انسانا وحشا والله والى بينى وبين ربنا ربنا وحدو يعلم بيه
متشكرة لكلامك
وانا اسفة انى اتكلمت
ومش هتكلم تانى ولا هعلق تانى
بس فعلا انا كنت ماصدقت ان ليا اخوات تطمنى
انا اسفة ليكى ولأى حد جرحته بكلامى
مش طالبا منك حاجا تانية غير الدعاء بالستر لانى دوما فى صراع مع نفسى ربنا وحدو الى يعرفو
انا اسفة وشكرا انكو استحملتونى !

0

بس ليه احتمال الحمل فيها مش ٠ %
انتى شخصيا قولتيلى مفيش اى احتمال للحمل بالمذى دا وانا بعدها اغتسلت بماء ومطهر
طيب ليه بتخوفينى وتمشى والله ربنا اعلم بحالتى
انا معتبراكى اختى طمنينى ربنا يديم ستره عليكى وعلى علينا كلنا

0

انا محصلش لا ايلاج ولا قذف لا داخل ولا خارج المهبل ولا حصل حتا اى احتكاك !!!! بكلامك وكلام كل دكاترة هنا قالوا مفيش طب ازاى بتقولى كدا دلوقتى !!

0

يا منى بكلامك دا وربنا هنتحر منو الوسواس رجعلى اقوى هاموت يا ناس

0

انتي ايه بيخليكي تكرري العلاقه وانتي عارفه ابعدها ومش اول مره كل مره ربنا بيقف جنبك والدوره تنزل وانتي تكرري تاني المشكله مبتتعلميش !!

0

انا احاول والله يعلم والله احاول معه ومع ربنا لكن هو يؤكد لى ان لا خطورة وان هذا لا يسبب قلق اطلاقا وانا اتجنب لمسه للقضيب للمهبل مثل ما كانوه دكاترة هنا يقولون حتى لا يحدث حمل
منى بالله عليكى انا خايفة كتير انا كل شهر اخاف بقالى 8 شهور حتى لو محصلش حاجا الشهر دا بيجيلى وسواس ان يكون حصل من الشهور الماضية وان دورتى حمل غزلانى
ساعديييينى

0

منى انتى قولتيلى فوق مفيش احتمال واطمن لكن اجابتك انبارح بتقولى لا فيه احتمال ازاى يا منى انا من الصباح لا اكلت ولا شربت ولم انام من الخوف
ليه قولتى مفيش ورجعتى قولتى فيه احتمال
وسألت على موقع الطبى بيقولوه الاحتمال 1% وهنا دكاترة المنتدى يقولون لا يتم حدوث الحمل من اليد لان الحيوانات المنوية تموت لو لمست اليد ولابد من انزال الحيوانات المنوية مباشرا على المهبل لحدوث الحمل
الاجابات متناقضة ليه انا والله قلقة جدا جدا ولا اقدر على التنفس

0

مش هرد عليكي ربنا يهديكي ويسترك

0

الدوره نزلت عليكي يا مني !

0

لا لسا مانزلت موعدها يوم 29
مش طالبا منك غير دعوة صادقة من القلب يا منى بالستر ودوام الستر والهداية لان فيه ظروف قاسية عندى بالبيت وخايفة اوى بالله عليكى ادعيلى فى صلاة القيام بنزول الدورة فى معادها اعتبرينى اختك فى الله

0

والله بدعيلك يا اختي والله العظيم بدعيلك من غير اصلا ما اشوف ردك ولسا شيفاه بالصدفه

0

انتي فعلا اختي والله العظيم ربنا هيديم ستره عليكي ومفيش حاجه خالص متقلقيش يا روحي..
ادعيلي انا لان انا الي خايفه جدا رغم مرور المده الكبيره جدا بس قلقانه جدا

0

ربنا يديم ستره عليكى يا منى انا تعبانة اوى بحاول مبينش وانسى لاكن مفيش فايدة وضهرى وجنابى وجعانى اوى وخطيبى يقول لى برد لان الجو متقلب هموت يا منى من القلق
والله يا منى انتى بخير جدا جدا ولا فيكى اى حاجة خالص متقلقيش كلامى ثقة
انا الى قلقنه المفروض تنزل دورتى بكره يوم 29 ومش حاسا بأعراضها

0

هتنزل يا حبيبتي متقلقيش والله بس عشان خطري متعمليش تاني اي حاجه غلط

0

بأذن الله مش هكررها ربنا هو القادر عليا وعلى كل شى
منى بجد مفيش حاجا ؟ بكرا 29 ومش حاسا بأى اعراض للدورة خالص غير وجع بسيط فى الحلمات بس والافرازات عادية بيضاء زى لون اللبن مايلة للأصفر
وشربت قرفة وزنجبيل
بجد يا منى من وصفى ده هل فيه احتمال لحدوث اى شى ؟ بالله عليكى انا بثق فى كلامك

0

لا والله متقلقيش وبعدين انتي عندك أعراض اهو الدوره ومش لازم يبقي وجع جامد متقلقيش يا مني مش حامل وربنا سترك الماده دي متقلقيش
ادعيلي ان يطلع عادي مفيش حمل انا كمان

0

والله يا منى بالله العظيم انتى كويسا ومش فيكى اى حاجا خالص ولا حمل ولا غيرو متفكريش فى الموضوع ده تانى ابدا ابدا انا واثقة من الى بقولهولك

طيب يا منى ما ممكن تكون الى عندى دى مش اعراض دورة اعراض لا قدر الله حاجا تانيا ؟؟؟؟

0

لا يا روحي اطمني مليون الميه
انا سئلت ناس اعرفهم بثق ف كلامهم عليكي

0

يارب يا منى الدورة منزلتش ومافيش اى وجع لنزولها ولا اى افرازات تدل على نزولها اعمل ايه ؟ حتى نطيت كثير رجلى وجعتنى مش عارفا انط تانى عليها

0

يا بنتي سيبيها هتنزل لوحدها واهدي
والله متقلقي وخير وهتنزل وهي علي طول بتتاخر عندك يوم او يومين لو ٣ كمان هي بتجيلك كل كام يوم !

0

من ساعه ما وقفت العلاج منظم الدورة وهى بتتأخر
كانت بتجيلى كل 24 يوم مع العلاج ولما وقفت العلاج بقت 30 يوم وبعدها بشهر بقت 32 يوم وبعدها بشهر بقت 35 يوم والشهر الى فات اتاخرت لحد 40 يوم واخذت دواء لتنزيلها ونزلت بعدها ب10 ايام
كنت عاملاه حسابى افضل انط لحد ماتنزل لاكن رجلى مستحيل انط عليها تانى تعبت جدا

0

خلاص عدي كام يوم علي الدوره الي فاتت

0

عدى 32 يوم على الدورة الى فاتت ولا اشعر بأى اعراض للدورة كل شى طبيعى حتى حلمات ثديي كانت تؤلمنى شى بسيط ولكنها اختفت اليوم او انبارح مش عارفا ده ايه
وجع ظهرى مستمر معى لكن بحس انه برد من تغيير الجو
مش عارفا اعمل ايه يا منى انصحينى !!

0

بدام اختبارت الحمل سلببه يبقي مفيش خوف ايه كل اللي عملينو ده

0

Ensan ade انا لسا معملت اختبارات للحمل
دورتى المفروض تنزل يوم 29 وما نزلت
البارحة وانا بمسح المهبل وجدت افرازات بنية فاتحة اللون قولت الحمد لله بداية دورة لاكن ليوم كامل مانزلت ومازالت موجودة مع انى وجدت مثل خيط دم او كتلة دم صغيرة جدا فى يدى واستبشرت بنزولها لكن فات يوم كامل ومانزلت وماحسيت بأى وجع
وشربت قرفة كوبين وقفزت لنزولها ولسا ما نزلت اعمل ايه ؟؟

0

عندكو وسواس كبيير اووي
كلموني ،دكتور استشاري
01288286994 فون /واتساب

0

مبين من نزول الدم لاكثر من مرة انه اضطراب وتخلخل هرمونات واتعضي من تصرفچ هذا ترا العفة ماكو احلى وارقى منها ، وطالما نزلت الدورة اطمني هذا ينفي حدوث الحمل قطعا قطعا قطعا قطعا قطعا

0

متابع

0

الله يغفرلك ويسامحك الحمدلله انك توبي لله والله يرزقك بزوج الحلال

0

مواضيعك مكررة وكلها كذب في كذب من بنيات افكارك وخيالاتك بدليل لك اكثر من 16 معرف بنفس الاسم اعتقد انتي او أنت تعاني من مرض نفسي وخيالات لاحقيقة لها أو ممكن يرغب بالتحدث بالخيالات ويتسلى بها هذا وكفى