العلاقات

تم نشره من قِبل Sizer

انا شاب 19 سنه ميولي للرجال (مبادل) عندي كبت جنسي وعايز امارس الجنس مع اي راجل في واحد متزوج اتعرفت عليه وهو (موجب) اتكلمنا وطلب مني اني اجي اقضي معاه يوم بس مش عارف اروح ولا لا

الإجابة
0

لأ طبعا سيبك منه بس هو إنتا مارست مع حد قبل كده ولا دي أول مره اللي واضح إنك جربت كتير واليومين دول تعبان انصحك بالبعد عن بيع نفسك ومتع نفسك في بيتك مع نفسك وممكن تغيير ميولك بثقتك بنفسك إنك راجل وما ينفعش حد يركبك ولو عايز تبدأ من النهارده هقولك تعمل إيه لو الراجل ده كلمك قوله إنه يجيلك عندك بس على شرط إنك تركبه الاول وتجبهم وبعدها اقفل في وشه وربنا يبعدك عن السوء.

0

كيف الواحد ممكن يبعد عن الشذوذ ويتركها؟ انا صرت انجذب للرجال المشعرين ودائما اشوف مقاطعهم بس انا ما مارست ولا مرة ولا رح أمارس بس بدي اعرف كيف اتخلص من التفكير فيهم

0

لا تروح له
و توقف عن التفكير في أعضاء الرجال و أجسامهم و حاول تتعرف على صحبه صالحه
و ادعوا بهذا الدعاء
اللهم أسألك العفو و العافيه و حسن الخاتمه

0

أقرأ كتب والله ستعرف حلول ل مشاكلك والله العظيم أقرأ كتب مفيده

0

مرحباً Sizer،

أنصحك بالانتظار حتى تجد شريك مناسب. هذا الشخص غير مناسب للدخول في علاقة معه لأنه متزوج، وبالتالي هو يخون زوجته معك. بالإضافة إلى ذلك، إذا كان سنه أكبر منك، فقد يكون يستغلك لصغر سنك.

أنصحك بعدم الذهاب لمنزل شخص لا تعرفه جيداً، لأنك لا تعلم ما قد يدبره لك.

من المهم جداً أن تحرص على أمانك وسلامتك أولاً، ولا تندفع وراء رغبتك في ممارسة الجنس بدون تفكير، واختيار شريك مناسب، تعرفه وتثق به أولاً، قبل قرار ممارسة الجنس.

تحياتي

0

عندك كبت عمرك١٩. هو الكبت وصل لهذا الأعمار.. جرب التجربة خير دليل وترتاح من التفكير في البحث عن مبادل.
او ترتاح وتصير صديق لجارك او غيره المهم تعمل شئ اشغل عقلك وتفكيرك وذهنك عمن حولك. شكرا

مزدوج جنسي