الجسد

تم نشره من قِبل moataz2002

السلام عليكم .. انا عندي 18 سنة في تالتة ثانوي و حلمي اكون ظابط في الحربية بس تقريبا مبنمش كل يوم الا لما بفكر في اسوء حاجة عملتها و هي الشزوز الجنسي و كنت بدخل اشياء في فتحة الشرج بدا معايا من تلات سنين بس كنت بعمل كدا ممكن كل تلات او اربع شهور مرة و زاد الموضوع من شهر 8 سنة 2019 كنت كل اسبوع او اسبوعين مرة و لحد شهر 5 اخر مرة عملت فيها و تدمت جدا و خايف اتكشف في الكشف الطبي في كلية الحربية مع العلم اني بتحكم كويس جدا جدا في البراز و الريح بس حاسس ان شكل فتحة الشرج متغير مع اني بتحكم فيها كويس هل هيتكشف امري ؟ ولا في امل ممكن اعمل حاجة او اخد ادوية تضيع الاثار

الإجابة
0

أخرج من هذه الوظيفة احسها لا تناسبك و أبحث عن وظيفة ثانيه تناسبك و براتب لا بأس به و غير متعبه يعني الشغل فيه شوية حركه و استر نفسك ولا تخبر احد و اذا أحد شك فيك أن تخرج منك أصوات و ريح قول هذا طبيعي بسبب كثرة الأكل او الفلفل
و صلي قيام الليل و الله يفرج همك

0

يا عم عادي الكلام مش هياثر عليك في حاجه.
بس انصحك اعمل ابعد عن كليات الحربية و الشرطة، هتفني حريتك و تديها لناس تانية مقابل شوية فلوس. اهلك هما البيستفيدوا من مزايا الشرطة او الجيش و انتا بتتسحل طول حياتك، معدتش امله زي زمان. خليك مدني حر عشان نفسك

0

وعليكم السلام moataz2002،

من الطبيعي أن تشعر بمتعة من مداعبة الشرج. الشرج من أكثر مناطق الجسد حساسية واستثارة في جسد الرجل والمرأة.

الشعور بالمتعة من مداعبة الشرج لا يدل على المثلية الجنسية، بل هو تفضيل شائع بين الرجال مغايري الميول الجنسية (رجال يميلون للنساء) ولا علاقة له بالميول.

الميول الجنسية المثلية هي الإنجذاب الجنسي للأشخاص من نفس الجنس.

إذا كنت تقوم بإدخال أشياء في الشرج على فترات متباعدة فلا يمكن معرفة ذلك بالفحص.

تحياتي