الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل asmaert0p

السلام عليكم لو سمحتو انا عندي غشاء مطاطي لان حصل حمل بدون مزول دم يوم الزفاف وزوجي متفهم انو غشاء مطاطي بس انا ديما حاسه اني ناقصه فهل لو ادخل شئ صلب ينفض الغشاء ولا اعمل ايه لانو رافض اروح لدكتوره علشان عدي لسنه علي الزواج ممكن نصيحه

الإجابة
1

بصي حبيبتي طالما الغشاء مطاطي وانتي حامل تقدري تصبري حتى تولدي ولو طبيعي اكيد بيتمزق الغشاء وقت الولادة لكن الغريب انك سنة ولازا الغشاء موجود المطاطي بياخد وقت بيمتزق لكن مش سنه جربي في ممارسة الجنس مع زووجك ان تكوني بالاعلي بحيث تتحكمي في عمق \دخول عضوة بمهبلك بقوة وتتحركي عليه نزولا وصعودا وحركات دائرية كهز وتحريك وسط مثل الرقص صدقيني تكل الحركات بتمزق الغشاء مع التكرار مهما كان سمكة وايضا زوجك يقدر باستخدمام عضوة ولكن ليس بشكل مستقيم وانما بادخالة بشكل جانبي عدة مراة بالاضشافة لطريقة الاصبع ويفضل استخدام واقضب مضلع ومحبب ليقوم بتخشين عضوة الزكري فيسهل تمزيق الغشاء جدا ولا تشغلي بالك بيتمزق

0

عملت كده ومفيش فايده انا بفكر اخليه يفتحو بحاجه صلبه هيتفتح ولاء

0

0

1

خليه يجرب يفتحو بصوبعه يدخل صباعين يا اما تستني للولاده مع اني مش شايف مانع تروحو للدكتوره تفتحه لان الوضع ده بيمنع المتعه الكامله ليكي وليه

0

هوا دخل قبل كده صوابعو ومفيش فايده

0

هوا دخل قبل كده صوابعو ومفيش فايده

0

أهلاً بك/
في البداية دعيني أن أوضح لك بأن هناك نسبة كبيرة من النساء يمتلكن الغشاء المطاطي والذي يتم فضه كلياُ أثناء الولادة الطبيعية، طالما لم يكن عائقاً للمتعو الجنسية أو الإيلاج. اذا كان يشعرك وجود الغشاء بعدم الارتياح أو الألم أثناء ممارسة العلاقة الجنسية/ فيمكنك اللجوء للطبيب/ة حينها للمساعدة في فضه، ولكن اذا كان شعورك بالنقص نتيجة لتلك الأساطير حول أهمية الغشاء وأن فضه بشكل كامل دليلاً علي ممارسة جنسية سليمة ، فدعيني أن أوضح لك أن هذه ماهي الا خرافات، وأن العامل الوحيد لاكتمال العلاقة أو استمتاعك بها هو مدى التاغم بينك وبين شريكك ومحاولاتكما المستمرة للاستمتاع سوياً.

0

لاء خلاص ولدت والولاده قيصري وانا جربت الطرق دي كلها ومفيش فايده فيه اي حلول تاني