الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل nolo

بنت عندي ٢٨ سنه داخله على زواج و سبق و كنت للاسف على علاقه بشاب و للاسف انا لست عزراء خطيبي ضابط رجل متدين و حازم و هل اخبره ولا ممكن اعمل عمليه ترقيع في مصر و ايه مخاطرها و لو حد عنده فتوى يساعدني
مع العلم اني كنت حامل و سقطت من الاول و بفكر في تضييق المهبل بالليزر حد عنده افاده ؟

الإجابة
0

امورك كده مش تمام سبيه باي حجه وخلاص
واللي يجي يرتبط بيكي قبل الارتباط قوليلو

0

بصي ي حبييتي هو انا سمعت و دكاتره منتدي هنا بيأكدوا انه مش هيعرف يعني ممكن تعملي ترقيع لو مهبل واسع وكنت سمعت ان لو بنيه التوبه و الستر علي نفسك مش حرام تعمليها

0

الي اعرفه ان الترقيع لازم ينعمل مباشرة بعد تمزق الغشاء ولا يمكن بعد فترة من الزمن

0

بدأت حاليا تنتشر ثقافة إن عدم نزول دم ليلة الدخلة مش دليل على عدم عذرية البنت و إن الغشاء مش دليل على العفة و فيه نسبة كبيرة من البنات مبتنزلش أي دم في أول ليلة و فيه جروب ثقافة جنسية رجالي فقط كبير جدا و مشهور جدا ع الفيس الأدمن بتوعه بيأكدوا إن مفيش حد بيحس من قضيبه بوجود الغشاء مطلقا و اللي يقولك كدا بيعمل ناصح و هو في الحقيقة جاهل و إنك ممكن تسمع صوت تمزق او متسمعش و ممكن تشوف دم أو متشوفش بس في النهاية لو منزلتش دم و مسمعتش صوت دا مش دليل إنها مش بنت و مفيش حاجة قاطعة و أنا شايف المعلومات دي انتشرت بين الشباب دلوقتي و اللي ميعرفش بالتأكيد لو شغله الموضوع و دخل يبحث هيلاقي الكلام دا في وشه بالتالي ممكن ربنا يستر عليك و الموضوع يمر و ميقدرش يتهمك

0

أهلا بك نولو/
اخبار خطيبك بهذا الأمر هو أمر يرجع لك وحدك ويمكنك تحديده وفقاً لمعرفتك بخطيبك ومدى تقبله لهذا الأمر. وأيضاً أن تكوني على استعداد لتقبل جميع النتائج التى قد تنتج عن افصاحك بمثل هذا الأمر.
ولا يمكن الجزم بأن الفتاة مارست الجنس من قبل/ وهناك نسبة كبيرة من الفتيات لا ينزفن عند فض غشاء البكارة، وهناك نسبة كبيرة من الفتيات أيضاً يولدن دون غشاء البكارة.