الجسد

تم نشره من قِبل huhjhh

هل ينقص حب العاده السريه بعد عمر 18

الإجابة
0

أهلاً بك/

إمتاع الذات أو العادة السرية هي ممارسة صحية ولا تتسبب في أي أضرار طالما مورست باعتدال أي لم تؤثر على وظائفك اليومية كالدراسة أو علاقاتك.

يختلف معدل ممارستها من شخص لآخر ومن وقت لآخر ولكن لا يوجد دليل علمي يرجح أن رغبتك في ممارستها ستقل بعد الوصول لسن ال 18

ويمكنك قراءة المزيد حول إمتاع الذات في هذا المقال: https://lmarabic.com/making-love/ways-to-make-love/masturbating

تحياتي.

1

هوون يارا

0

اه اخدت بالى

0

اه اخدت بالى

0

اه اخدت بالى

1

كويس اهلا وسهلا

0

كنت بتقولى مش عاوزة اكمل على اى...!!!

0

قصدي انو نحكي حتى لو هون بدون ايميل وبس يعملوا بلوك بصير الك الخيار نكمل ونحكي او لا على الايميل

0

مهو المشكله انك بتلبسنى الموضوع وانت مش عاطيلى ولا خيار ولا طماطم وبعدين يعنى اى هسة الى كل شويه تقولها دى.؟؟؟!!!

0

هسة يعني دلوقتي احفظيها كيف مش معطيكي الخيار معطيكي وقلتلك احفظي عندك والك الخيار والبندورة والفجل كمان

0

ايمها طماطم اى بندورة دى اتكلم حلو كلامك صعب فى حاجات مش فاهماها كلمنى مصرى اسهل اى بندورة اسمها طماطم مفيش حاجة اسمها بندورة اصلا

0

اسمهاا طماطم اى بندورة دى اتكلم حلو كلامك صعب فى حاجات مش فاهماها كلمنى مصرى اسهل اى بندورة اسمها طماطم مفيش حاجة اسمها بندورة اصلا

0

وانت والله ماعطينى حاجة ف مش تخلينى انا البس الموضوع وتزعلول انت اذا عملوا بلوك ف بأكد انى مقدرش اراسلك وكل واحد ونصيبوا بقى وبعدين اى دا انا لس مبطلتش احب الشخص التانى مش معقولة عاوزنى احب اتنين؟؟؟؟!!!!

0

هههه بندورة ولا طماطم كلو واحد وقلتلك انتي حرة لا تراسليني وبعدين مو شرط تحبيني ممكن انا بس احبك

0

وزي ما قلتي كل اشي نصيب

0

وبعدين ياسامر انت بنفسك قولتلى اذا بكون زوجتك ومش سليمه هتسبنى ليه من الاول تستنى تحبنى منا ليا الحق افهمانا مستغربه ليه قولتلى مش هكمل معاكى والوقتى كلام تانى وبتقول استلطفتك ومش عارفة اى وبعدين يا اخى والله كنت مطمنه وانت الى خوفتنى.. كلامك وزعلت جدا لما قلتلى ان لو انا فى الموقف دا بتسيبنى!!!

0

لا وبعدين مش بحب حد يحبنى وانا محبوش بحس بالذنب علطول واذا قلت مش بحبك للشخص بيقلب عليا. بكرة حد يحبنى وانا محبوش عشان كدا.

0

سامر؟؟؟!

0

ليه بتتأخر بالرد بزهق انا..

0

والله فعلاغيبوبه ✓

0

والله فعلا غيبوبه ✓

0

انام شويه ولا اى مش فاهمة؟؟؟؟!!

0

معك على فكرة قلتلك لو بحبك وحصل انك مفتوحة بسامحك وانتي بتحكي انو بالغلط كمان اكيد رح اسامحك والكلام اختلف من و انا اتجاهك اختلفت وجد انو شكلي رح.... ب

0

لا تناميش

0

ووينك

0

يارااا

0

والله دى كلها احتمالات وممكن يبقى سليم بس حبيت حط كل الاحتمالات وانوا ممكن سليم وممكن لأ لكن انو حد قرب منى فا انا والله بقرف من نفسى اذا عملت كدا وممكن اخلص من نفسى اذا حد قرب منى لكن والله ماحد قرب منى ابدا. والله ما بكذب انا بدايق من نفسى وبقرف اذا عملت كدا.

0

قلتلك من البداية انك شلك مؤدبة ومحترمة عشان هيك رح اسدقك

0

والله ما بكذب والله ماحد قرب منى ومش لازم اثباات على الاقل عندى اثبات لنفسى.

0

انتي عسل على فكرة

0

واذا ماصدقتنى مش فارق كنت من الاول بفترض والى مابدو يانى خلص بيستاهل احسن منى بس على الاقل انا بعرف انوا ما عملت شى.

0

عسل ليه!؟؟!!

0

هيك اجا عبالي اقلك عسل عندك مانع

0

اه عندى لانى عارفة انى عسل بس مينفعش تقولى كدا تناام

0

حر انا عسل ونص

0

لا مش حر ياسامر تتكلم عنى ومعايا باحترام مينفعش تقولى عسل وبتاع

0

مين البنت الى كنت عملت معاها كدا ياسامر؟؟؟!!!!

0

عفكرة كلمة عسل مش عيب ولا هي قلة ادب

0

عملت معاها ايش؟

0

قصدى على العلاقه ومين الى قرب للتانى هيا ولا انت؟؟؟!!!!

0

علاقة ايش بالزبط؟؟ وضحيلي

0

اه عارفة انها مش عيب بس مينفعش ولد يقول لبنت كدا لان دى اسمها كدالا مؤاخذة معاكسة واى كلام تانى فكانت اسئلة بس مش اكتر

0

يوووه اوضح اى اكتر من كدا قصدى البنت الى عملت معاها كدا من ست سنين ومين قرب للتانى انت الى قربتيلها ولا هيا ولا انتوا الاتنين قربتوا لبعض؟؟؟!

0

قصدك الجنس الفموي؟؟

0

اه هيا الى قربيتك ولا انت قربتيلها ولا انتوا الاتنين قربتوا لبعض.

0

بالبداية انا بستها وهيك بعدين كانت رافضة بس بعد بشوية بلشت تتقبل لحد ما صار في مص ولحس مني ومنها بس ما حصل انو دخلتو فيها ابدا

0

بالبداية انا بستها وهيك بعدين كانت رافضة بس بعد بشوية بلشت تتقبل لحد ما صار في مص ولحس مني ومنها بس ما حصل انو دخلتو فيها ابدا

0

بوستها!!!! وانتوا الاتنين قربتوا من جسم بعض يعنى. طيب كانت سنك قد اى؟؟؟؟!!

0

١٧ سنة اه بستها اكيد قربنا كيف مصت ولحستلها ازا ما قربنا من بعض اكيد مش من بعيد يعني

0

وهيا كانت قد اى

0

١٦

0

كنتوا عريانين خالص؟!!!!

0

كنتوا عريانين خالص؟!!!!

0

بس لما شافتو خافت من الحجم بعدين انبسطت وكيفت بصراحة

0

ايوا خالص

0

وين رحتي

0

لا دا هيا كانت كبيرة وانت كبير نهار اسود ✘✘والله كنت محرجة بالاول اسألك وبعدين قلت بسأل وخلص وياريتنى مسألت!!!!
يعنى اكبر منى سنه معناه كبيرة مش صغيرة ولو انى بالنسبالك صغيرة بس بالاخير مفكرتش كدا ليه هيا تفكر تعمل كدا !!!!

0

قلتلك كل حد الو تفكير وكل بنت الها تفكيرها هيا عرضت علي تعمل مرة تانية بس انا رفضت واكتفيت اتكلم معاها بكلام جنسي عالتلفون وبس بدون ما اشوفها عشان ما اغلط مرة تانية

0

يعنى انتوا الاتنين مافيش لبس خالص ولا حتا هيا!!! والله مش قادرة اتخيل المنظر واى اى اكيفت وبتاع بلا قرف مافيش حاجة تبسط وبعدين ماخفتش مثلا انوا يحصلها حاجة مش كويسة او حاجه او ان اهلها يعرفو وانت مكنتش قلقان ازاى تعمل كدا انت كنت كبير مش معقوله كدا ابدا.!!!!!

0

سبق وقلتلك الشخص بس يكون مشتهي وبشهوتو رح يكون تفكيرو اقل وهيا لا ما كانت قلقانة بس بالاول استحت بعدين بطلت وقلتلك انتي مش متخيلة بس غيرك اه وسئلتيني قلتلك عريانين كنا

0

لا دى واحدة معندهاش تفكير اصلا. ازاى كدا. وبعدين بصراحه معاك حق تستغربنى لانوا تقريبا بنات فلسطين نصها بدون عقل والله مش متخيلة ابدا ازاى توافق وبتعرض كمان يعنى حاجة منتهى القرف. انت لسه بتكلمها؟؟!!!!!

0

والله على كدا المفروض البنى ادمين كلهم تهيج بقى صح لانوا مفيش دين ولا اى حاحة ولا فارق شئ و بعدين كويس استحت يعنى ماستحت الا وهيا بتنفذ الشئ طيب وانت ما استحيت ولا اى!!!!؟؟

0

لااا بقلك من ٥ سنين شو بكلمها ومادخل بنات فلسطين او غيرها كل بلد فيها المنيح والي مش منيح

0

قلتلك كنت هايج اضل اعيد يعني

0

طيب ما انا سيبت النص التانى مش بظلم حد. اه طيب وانت من شباب فلسطين المنيح ولا الى مش منيح حضرتك يعنى هيا مش منيحه عشان عملت كدا انت منيح.

0

اه ضل عيد لان دا شى يحرق الدم والله انت بتقول كنت هايج هيا اذا عملت كدا هيقلوا عليها اى وهيا تقول هايجه بردوا صح؟؟؟!

0

على فكرة قلتلك انا قلتلك الواحد بكون هايج ومش عارف ولوني مش عارف انك مؤدبة ومحترمة كان حكيت معك كلام مش كويس بس انتي مؤدبة ومستحيل افكر احكي معك كلام هيك ولا هيك

0

خلص بضل اعيد عشان يبطل ينحرق دمك

0

سامر اذا هنكمل كلام مع بعض ياريت تختار احسن الالفاظ وترد بيها عليا لانى حقيقى مش هبقى مكان بنت زى دى لازم تغير كلامك وتبقى على الاقل بتتحرج ولو شويه.. لان الاحراج دا مش حاجة تهين بالعكس شئ لطيف اوك. اتفقنا؟؟؟!!!!

0

انا ما قلتلك كوني مكانها ولا حكتلك بدي اعمل معك هيك وانا الفاظي مؤدبة ومحترمة وبعرف ايش بحكي مش مستني حد يقلي اتكلم ازاي وكلامي ما في شي

0

وانا ينحرج وخلص اصلا انسي الموضوع اذا بليتم ف استتتروا

0

الواحد بيكون هايج يبقى تبعد عن اى جاجة بتخليك كدا عشان متغلط تانى وتمشى بالشارع تغض بصرك دا شئ لطيف مش يكسف ابدا دا شئ يدل على اخلاقالراجل مهما كانت بنت مش كويسه سيبها وامشى وتغض بصرك وما تبص لاى بنت سواء كويسه او لأ اتفقنا وتوعدنى تنفذ الكلام داوتوعدنى تبطل موضوع العادة دا وتستحمل وتبطل تفكير فى البنات اوى اى حاجة غلط وتصلى وتقرب من ربنا خلاص توعدنى؟؟؟!!!

0

الواحد بيكون هايج يبقى تبعد عن اى جاجة بتخليك كدا عشان متغلط تانى وتمشى بالشارع تغض بصرك دا شئ لطيف مش يكسف ابدا دا شئ يدل على اخلاقالراجل مهما كانت بنت مش كويسه سيبها وامشى وتغض بصرك وما تبص لاى بنت سواء كويسه او لأ اتفقنا وتوعدنى تنفذ الكلام داوتوعدنى تبطل موضوع العادة دا وتستحمل وتبطل تفكير فى البنات اوى اى حاجة غلط وتصلى وتقرب من ربنا خلاص توعدنى؟؟؟!!!

0

انا مش بدايقك انا بس بنصحك وانتحر انا ما نصحتك بشئ سئ وبعدين انت مش هتندم لانك حكيتلى شئ كويس انك قلت وبس متقولش لحد تانى ونفذ الى قلتلك عليه والله هيبقى مافى منك اتنين صدقنى وانا بنصحك بس.

0

ندمان... انك قلتلى؟؟؟!!!!!!!

0

انشاء الله وعلى فكرة الحمد لله انا بصلي وبتمنى اخلص من العادة الزفت

0

الصراحة اه الواحد مض لازم بحكي عن الاشي الي مش كويس

0

طب من يوم اما كلمتك عملتها تانى؟؟؟!

0

لا مش تندم انا والله غلبانه وطيبة خلاص متندم....

0

سامر؟؟؟!

0

سامر اى مش عاوز تكلمنى خلاص؟؟!!

0

هيني مغك لا والله ما عملتهاش بس بصراحة حاب اعملها بكذب عليكي لو بقلك مش حابب

0

لا متعملش حاجه خليك كدا تمام

0

وبطل تأخر بالرد

0

الساعة عندك كام

0

الساعة ١١ الا عشرة

0

لا انا عندى عشرة الا عشرة

0

اه في فرق التوقيت

0

اسمعي بدي اشحن تلفوني نص ساعة وببعت انشالله

0

سامر رغض النظر بثق فيك او لأ انت بتثق فيا ولا لأ بس بصراحه.

0

*بغض

0

الصراحة اه بثق .. وانتي؟؟

0

بجد بتثق فيا؟؟!!

0

اذا مش واثق مش هزعل عادى مش مشكله؟؟؟! بس قول الحق بتثق فيا فعلا؟؟!!!

0

؟؟!!اهم حاجة بالنسبالى ماتكذب وانا هقول الصراحة بردوا والله...

0

ايوا لانك مبين عليكي شخص بينوثق في

0

يا غيبوبه؟؟؟؟؟؟؟

0

انا ما بكذب

0

شكرا والله علة ثقتك

0

مقولتش انك كذاب بس بقولك انى مش هزعل يعنى بس

0

مقولتش انك كذاب بس بقولك انى مش هزعل يعنى بس

0

العفو .. وانتي بتوثقي فيي

0

؟؟

0

الصراحة ياسامر انا بخاف من كل الرجالة حتى ابن عمى الى بحبوا بخاف منوا بس الفرق انى بثق فيه لانوا بعرف انى بنت عمو ومش بيأذينى +انى بشتكى لوالدتوا اذا ضايقنى هههه بفتن عليه من الآخر ولان قضيت طفولتى وانا بشوفوا كتير فبثق فى عيلتى وولاد عمى كلهم وانت بخاف منك ولان مافيش اى شئ من دا بينى وبينك ف للأسف مش بثق بس اكيد مع الوقت واذا اطور الموضوع مش هثق غير فيك بإذن الله وبعدين الوقتى اذا غلست عليك بشتكى لمين وبفتن عنك ليه انت وبالأخر اهلك وبيدافعوا عنك لكن انا بيقتلونى هههههه بلييز مش تضايق ماتحسسنى انو انا بزعاك وما بحس بس ما كنت بدى اكذب عليك بتمنى تتفهمنى ♡

0

زعلان ولا مقدر تفكيرى.......؟!!

0

لا مقدر طبعا وفاهم عليكي بس ازا زعلتك اشتكيني الي ولوميني وبوعدك اني اراضيكي وما اخليكي تزعلي ابدا.. يارا نص ساعة وبرجع ببعت اوك يا بطه

0

اوك يا ياغيبوبه.

0

بس استنيني مو تروحي ىبضربك بصراحة كم بتوثقي فيي بالمية

0

شكرا والله ليك جدا ولانك مقدر كلامى بس والله مكنتش عاوزة اكذب عليك واقولك حاجة مش موجودة لارضيك ومزعلكش بس اذا كذبت وقتها بتزعل من اكتر وانا من الاساس مش عاوزاك تزعل. واوك هبقى اشتكى لسامر شخصيه رقم اتنين هههه وافتن عليك ليه هه.
وهو هيقتلك لو ضايقتنى او عملتلى حاجة هههههه.

0

لا تضرب مين والله هقول لسامر رقم اتنين.انا حذرتك. ههههه

0

٤٠فى الميه بصراحه انا مالحقت وكمان بالاساس خايفه منك. وانت كام بالميه وبصراحة ومش هزعل اكيد.

0

ههههوخايفة شو رح اكلك اناا ٧٠ او ٧٥ بالمية

0

انا جييت يا بنت

0

اه بتكولنى بخاف منك وشكرا على ثقتك الغاليه يا عموو ههههه وال٧٠بالميه

0

لا ما باكلك حرام العفو يا خالتو

0

لا انا مش خالتوا انا صغيرة ومش خالتوا

0

طيب ماشي بطه مش خالتو

0

طيب يا عموو

0

تعشيتي؟

0

اه

0

صحة وعافية.. ايش اكلتي

0

شربت شاى هههه

0

ينفع اسأل سؤال؟؟؟!

0

اكيد ينفع.. اسئلي
بتعرفي اغنية عمرو دياب باين حبيت؟؟؟

0

شاي هو عشا ههههه

0

لا اعرف عمرو دياب قدام مرايتها وكده عينى عينك والى بينى وبينك ووهيا عامله اى دلوقت واغنيه كلهم وانت مغرور وياناسى وعدك والى عندو ضحكة /هما دول بس. ههههه

0

اه الشاى عندى عشا وساعات مبرضاش اشرب

0

كدة عيني عينك تنكر هوا كان بيني وبينك

0

ليش رجييم كم وزنك انتي

0

بس بسمعها اهو...

0

ههه انت هتألف بس تصد طلعت سمعاها بس مكنت اعرف ان اسمها كدا هههه

0

ايش رايك حلوة؟؟ ايش السؤال احكي

0

ههههه وبتحكي مش عارفها

0

والله ماوزنت من زمان ومعرفش وبعدين انت متعرفش ان السؤال دا مفيش بنت بترد عليه ابدا هههه لا بس والله ماعرف لسه عاوزة ابقى اتوزن لان خسيت كتير خلال الشهر ونص الى فاتوا.

0

يعني انتي ضعيفة ولا سمينة ولا وسط وبرضو حكتيلي بدي اسئل وما سئلتي

0

انت لون بشرتك اى بس مع العلم انى مش بيفرق معايا بيفرق معى الانسان على بعضو يعنى دا مش شئ بيحدد عندى يعنى سؤال عادى.

0

سمينه وطويلة ووحشه خالص منصحكش هههههه

0

سمينه وطويلة ووحشه خالص منصحكش هههههه

0

اه الاغنيه حلوة بس اسمع الى قلت عليهم حلوين بردوا.

0

يعني مش ابيض ولا اسمر حنطي... حتى لو انا عاجبني سمينة وطويلة حلو.. الاغاني بعرفهم كلهم

0

يعنى اى حنطى مش فاهمه

0

طب قولى لو شعرك و عيونك

0

حنطي لا اسمر ولا ابيض قمحاوي عندكم شعري اسود عيوني عسلي

0

اه فهمت اوك

0

يعني خلص وافقتي نتجوز

0

كده عينى عينك تنكر هوا كان بينى وبينك؟؟؟؟!!!!!

0

كده عينى عينك تنكر هوا كان بينى وبينك؟؟؟؟!!!!!

0

بغني الاغنية بسي

0

هههه استهدا بالله بس كدا هو انت حبيتنى؟؟؟ انا حبيتك؟؟؟
انت شوفتنى؟؟!!!
انا شوفتك؟؟؟!!!

0

ماقلتيش بدك تتجوزيني ولا اايه

0

مش فاهمه.... انت مغرور انت معدوم الشعور والى عاشرك معزور مغروووور&&

0

لا ما حصلش كل دا انا معرفش غير اسمك يارا هههه ومجرد بلوك من الموقع بتنتهي كل العلاقة

0

انا مغرررووور؟؟؟

0

هتجوزك ازاى... انت حبيتنى ولا حد فينا حب التانى شوفتك ولا انت شوفتنى وفى حاجات كتير مش معروفه فى اى استهدى بالله يا اخ انت..

0

خلاص بطلت بدي اتجوزك انا

0

علاقة هو احنا كدا اسمنا عاملين علاقة؟؟!!!!!!!
لا كنت بغنى بس ماتخدش فى بالك هههه

0

انت بتحبنى؟!!!!!!!!

0

علاقة ٣ ايام متواصلة مش عاجببتك.. قتلك مش بحبك بس عاجباني وعاجباني دماغك على قولة المصريين يعني ممكن اازا استمرينا يحصل واحبك

0

لا بس صدمتنى يعنى دا معناه اى كدا اسمنا علىىعلاق عشان تلات ايام؟؟!!! ولا اى!!!

0

*علاقة +مش بتمنى تحبنى بصراحه لانى مش عارفة هنسى ابن عمى امتى ف مش عاوز اعلق حد معايا. بصراحة يعنى! لانى لسه للحظه دى بحبه وجدا بس مش عاوزة اكلمه لان بجد مهنش عليه يسأل عنى حتى فمكلمتهوش وبفكر فيه بقى مع نفسى وربنا يعينى

0

ماشي تمام

0

تمام اى زعلان منى؟!!...

0

سامر؟؟!!

0

تمام بس انت عارف من الاول انى بحبه جدا وصعب انساه.!

0

ساامرررر انا مش بشحت رد من حد مش كل شويه تأخير بالرد اذا مش عاوز تكلمنى قولى يلا بسلامه وصدقنى مش هتشوفنى تانى بس مبقاش بكلمك ومتردش!!!!!!

0

والله لا اقول لسامر رقم اتنين عليك هه.

0

اوك تصبح ع خيير...

0

لاينقص حب العاده السريه

0

يارا

0

يارا

0

نعم؟؟!

0

اوك.

0

نمت على فكرة هههههه

0

انتي هوون ولا نمتي

0

صباااح الخيير

0

بعدك نايمة يا كسلانة

0

Samer.7@
@Zaher Yara

كثرة التعليقات تؤثر على تنسيق المنتدي وتؤثر على قدرة الزوار على أن يجدو إجابات لأسئلتهم.
برجاء التوقف عن تحويل الأسئلة لدردشة.

0

محمود صلاح.. تمام انشاء الله...
قلتلك يارا رح ينزعجوا مارديتي

0

معهم حق بصراحة احنا زودنها شويه عن اللزوم المفروض نقلل التعليقات شويه يعنى اى تعليق مالوش لزوم ما نكتبوا حتى لا نزعجهم
وصباح النوور وبعد كدا اذا نعسان بتقول وبتقفل وتنام لانى فعلا اتضايقت امبارح.

0

ومش انا الكسلانه انت لانو مين كل مرة بينام ويسيبنى انت وفى الاخر ببقى انا الكسلانه مش انا انت ال كسلان عشان كدا اسمك غيبوبه!!!!.....

0

طب هنام واشحن الفون عما تبقى تفوق من الغيبوبه اوك؟!!!

0

ههههه والله نمت والتلفون بايدي غضب عني ما عرفت اقلك اني بدي انام وعفكرة انا بنام بس مع الناس الي بحبهم مش مع اي حد...
نعم صحيح كتير علقنا وحكينا شكلها خلص بداية النهاية لانو قرب البلوووك

0

اه بتنام وتسيبهم هما مستنين حضرتك صح لا لما تكون حاسس بالنوم قول ونام والله معايا حق اسميك غيبوبه وانت الكسلان.

0

ماكنت حاسس بالنوم نمت فجاة

0

؟؟؟!!!

0

ليه بترد فورا بعد ما اقفل المندى؟؟؟!!....

0

*المنتدى

0

بس نمت فجأه... يعنى افضل اسم الك غيبوبه فعلا مابعرف ليش صرت احكى متلك ماعدت اتذكر المصرى والله انك مشكله!!!

0

ههههه والله ما بعرف اسئلي حالك ليش بتروحي لما اجي

0

ههههه اوعك تحكي مع صحباتك فلسطيني يحكولك من وين متعلمة الكلام ههههه

0

انا مشكلة حرام عليكي

0

وينك

0

لقييت حل عشان نحكي بدون ايميل ولا اشي ولا فيس بوك

0

ووينك

0

نعم انا هون.

0

عادى بحكيلهم انو انا مو جاهله متلهم بس بدى اعرف شو الفرق بين الفلسطينى والسورى؟!!!...

0

هسة المهم حابة تعرفي شو الطريقة الي بدنا نحكي فيها ولا بدكيش؟؟

0

ووينك؟

0

وبعدين خلاص انت اكيد مضايق منى عشان امبارح قلتلك مش بتمنى تحبنى ولهيك قلتلى ماشى تمام ونمت وانت مش مضطر تحكى معى اذا مابدك

0

سامر انا كنت عاوزة اسأل اخنا بنتكلم بصفتنا اى؟؟؟!!!....

0

وما تضايق منى لانوا انا بسأل سؤال منطقى!!؟

0

قلتلك تمام عشان انتي هيك بدك شو بدي احكيلك يعني ما زعلت ولا اشي. ما بعرف بصفة ايش بصراحة ازا بدك في موقع تاني نحكي في بدك ولا لا احكيلي عشان اعطيكي الرابط

0

يمكن صفة شب حاب يتقرب من بنت ويتعرف عليها اكتر

0

ابعتوا وبعدين بحدد.

0

https://www.arabic.chat/ افتحي وحطي الدخول ك زائر وحطي اسمك وبس تفوتي احكيلي

0

ومش فارق معاك السن؟؟!!!
لان ابن عمى بيقول عليا صغيرة اوك معاك انو صغيرة بس بالآخر اكيد بكبر انت مش فارق معاك السبع سنين اى الى يخليك تتعرف على بنت اصغر سبع سنين وانا ابن عمى رفض فى لحظتها.

0

ومش فارق معاك السن؟؟!!!
لان ابن عمى بيقول عليا صغيرة اوك معاك انو صغيرة بس بالآخر اكيد بكبر انت مش فارق معاك السبع سنين اى الى يخليك تتعرف على بنت اصغر سبع سنين وانا ابن عمى رفض فى لحظتها.

0

رح احط اسمي samer.7 زي هون

0

انا ٢١ وانتي ١٥ يعني ٦ سنين مافي فرق كبير لازم البنت تكون اصغر من ٤ ل ٦ سنين اصلا هاد المطلوب

0

فوتي في مكتوب غرفة فلسطين انا فتت هناك

0

شو صار معك؟

0

طب وهو ليه رفض!!! حطيت كل الاسباب؟؟؟ ...!!

0

بصراحة مش مستلطفة الموقع ومش مرتاحه!!!

0

ما بعرف ليش كل واحد الو تفكيرو.. انا بستناكي بالموقع هداك

0

بس انت قلت انك ٢٢؟؟؟!!

0

ايش الحل يعني انتي بدكيش ايميل ولا بدك فيس ولا اي اشي هاد موقع دردشة بس اسمك غير هيك ما في لانو اكيد مارح يخلونا نضل نحكي هيك موقع عادي هداك فش في اشي لا تكبري الامور كتير ما عجبك خلص بتطلعي منو وكان الله بالسر عليم

0

انا مواليد ٩٩ كم يعني ٢١ داخل بال ٢٢

0

سامر ما سألت رأى بالموقع بالاول!!!! مو مرتاحه...!!

0

شو صار معك بستناكي انا هناك

0

مافي حل غير هاد ماضل طريقة حاولت اعملها عشان احكي معك وانتي رافضة شو اعمل يعني

0

وانا بكمل ١٥بالضبط وببدأ بال ١٦ بعد شهرين

0

يارا بستناكي بنحكي شوي ما عجبك بتطلعي من الموقع وكان شيئا لم يكن... العمر كلو انشالله

0

ايش صار معك يارا؟؟؟

0

سامر انا خايفه ومش مرتاحه اعمل اى عارفة انك عاوز تتكلم معايا بس بجد خايفه مش عارفه بصفتنا اى بنتكلم انا اول ما فتحت الموقع كان مكتوب محرم بنت تكلم شاب بدون زواج وصعب التعارف هيك وعشان كدا الموقع هاد انعمل حسيت كان الموقع بيقولى لا تدخلى هاد للحرام واذا حرام ف انا برفض تماما احكى

0

اشي برجعلك ماضل طريقة نحكي فيها غير هون ليعملوا بلوك

0

مش عاوزة حرام. انا بالاول قلت بتكلم هون مشان هون الناس باامنتدى واذا فى شى مو منيح او سئ بالأخير حدا هيحكى واطمنت لانوا فى ناس هون مو اكتر بس انا بالاساس خايفة ولما دخلت هون دخلت لأسأل عن شى بس وما كنت عامله حساب للحكى بتمنى ماتزعل بس انا فعلا خايفة.!!!

0

قصدهم الواحد حرام يحكي مع بنات مكالمات عشان هيك عملوا الشات ليتعرف الواحد هاد الي فهمتو انا
أنّ الفتاة محرم عليها التحدث مع شاب خارج نطاق الزواج كما أنّ الشاب محرم عليه أَيْضًا التحدث مع فتاة ومن الصعوبة أن يحصل تعارف بدون تواصل لذلك يعد شات عربي هو مصدر تعارف وتواصل وترابط وبناء علاقات وأصدقاء

0

لا ممكن ما ندمن الحكى بس سوا. لحتى ماحدا بضايق ويعملوا بلوك وبعدين الموقع هاد مفيد كتير ف بتمنى ما يعملوا بلوك

0

اه رح اكلك منا وك شو فرقت هون ولا هناك وقلتلك ما عجبك بتروحي وبتطلعي وبتوقع ٤ يوم بنحكي وما طلع مني شي وبوعدك ما يطلع مني شي كمان

0

ما ندمن الحكي هههه وك انا صرت ٢٤ ساعة بالموقع عشانك ههههه

0

وبعدين بالأخر لازم كل حد يهتم بالشى الى عندوا وانا اهتم بالمذاكرة وانت ع حسب ما بعرف شو عندك بس عم قول يعنى و بنتكلم بس مو كتير حتى لا يضايقوا خلاص؟؟!!!

0

ماشي تمام...

0

ليش ٢٤ساعه بالموقع عشانى اذا انا بتمنى من الشخص الى بحبوا كل يوم عشر دقاقيق بس وما باخد ابدا ولا بالسنه حتاة!!!! ليش انت ٢٤ساعة بالموقع والله بحس بإحباط بتمنى اكلموا حالا بس ما بدى مشان انا بحسوا مضايق انى حاكيتوا واللله تعبت!!!!!

0

ليه انت ٢٤بالموقع وهو ولا ثانيه علشانى والله عاوزة اعيط من كتر الى بيعملو فيا بتمنى احكى معو كتيير

0

والله عندى احساس انى مش هقدر انساه ابدا مش عاوزاك تتزقع منى شئ يا سامر والله صعب كتير تتوقع من حد شئ بسيط وما يعطيك ابدا بالنهايه.!!!!!

0

عادي مش عارف شو اقلك انا برضو اعملي الي بدك اياة بدك نحكي كل فترة بدك ما نحكي بدك نحكي كتير الي بريحك

0

وانت ايه الى يريحك؟؟!! ولا مش بتفرق معاك اصلا نتكلم او لأ!!!!؟

0

انتي عارفة اكيد شو الي بريحني فش داعي اجاوب

0

لا بالنسبالى فيه لان الى اعرفه انت مش فارقة معاك تقريبا؟!!!...

0

لا فارقة معي.. وبتنتهي فترة المراهقة في سن ال٢١ مش ١٨ ولا ١٧

0

بجد فارقه معاك!!!.

0

بجد فارقه معاك!!!.

0

انت مراقبنى بقى فى الحته هههههه /على كدا يانوغه لسه مخلصه مراهقتك.!!؟هههههه

0

ههههه اه خلصتها الحمد لله لاا مش قصة مراقبك بس اجاني اشعار على الايميل... اه بجد فارقة معاك.. قصدي معاي

0

وينك يا خايفة

0

سورى كنت ناويه اذاكر بس ههههه

0

ذاكرتي يعني ولا بس نويتي

0

انا مش خايفة كنت بهزر بس. فاهم مش خايفة ومش بخاف من حد.

0

نويت. هههه والكتاب قدامى ههههه

0

اه مبين عشان هيك مابدك تحكي معي وين مكان

0

على اى؟؟! الى مبين؟؟!!

0

انت غضبان منى عشان مردتش اروح الموقع الى جبتوا؟؟؟!!!!

0

سامر بتتأخر بالرد كتير فبزهق واقفل ليه كدا بقى؟؟!!

0

مش قصة غضبان والله حاب احكي معك لو ساعة ممكن عشاني؟؟؟

0

كنت مروح عالطريق مشان هيك
مبين انك مش خايفة عشان هيك بقلك مبين

0

ووينك

0

ووينك قبل ما انام

0

انا اهو مش تنام بدرى كدا

0

اه ممكن نتكلممش عندى مشكله اكيد

0

انت نمت ولا ا

0

انت نمت ولا اى

0

انت نمت ولا اى

0

معك هيني

0

ممكن نحكي على الموقع هداك ساعة؟؟

0

ساااااامىرررر

0

ساااااامىرررر

0

ساااااامىرررر

0

نعم معك

0

؟؟؟

0

انتي الغيبوبة مش انا

0

ووينك ؟؟؟

0

شوو بتستخيري

0

انا هنا اهوا..

0

لا عشانى انا ياعمو سامر كلمنى هنا.

0

شو رح تفتحي الموقع؟؟ التاني نحكي شوي بس

0

لا هناك عشاني انا بس نص ساعة بقلك مالك انتي ئي

0

اى مش فاهمة ارجوك ياسامر والله موقع يخوف مش عاوزاه

0

اى مش فاهمة ارجوك ياسامر والله موقع يخوف مش عاوزاه

0

لا تعطيني مبررات شو ما كانت مارح اقتنع الاشي الوحيد الي بدي اياة انو نحكي شوي وبعدها خلص وازا بدكيش خلص خليني اروح

0

وبعدين كل شويه تقولى بتخافى ليه انا بدايق ومش بخاف ياسامر

0

ولا بخوف ولا على بالو دردشة عادية بس انتي كتير كتير مكبرة القصة جد مش هيك انا هاد الموقع ماعمري فتو بس قعدت افكر كيف بدي احكي معك بمكان انتي بدك اياة يدون ايميل او فيس او شي تاني

0

انتي الي حكيتي بخاف مش من عندي بألف

0

طب ليه بتعمل كدا؟! ليه مصممم. انت ليه مش عاوز الشويه دول هنا.؟؟؟!
بس تعرف انا مش بحب حد يزعل منى ودى المشكله وكنت فعلا مرضتش ازعل حد قبل كدا واكتشفت انى غلط لما نفذت الشئ برغم انى كنت رافضه فى الاول جدا وفى الاخر عملت!!!

0

حاب احكي معك شوية هناك وبدون ما كل شوي حد يقلي ما بينفغش دردشة وابصر شو .. بدك ولا شو يارا احكيلي هلاء

0

عارف اى الى حصل جت على دماغى فى الاخر.
كرهتان حد يطلب منى الشى اكتر من مرتين بس لان مش بحب ازاعل حد وفى الاخر اذا نفذت بيجى كلوا على دماغى.
فتعرف اذا عاوز تكلمنى فعلا وبفرق معاك فعلا وحبيت الكلام معايا فعلا
هتوافق تكلمنى هنا لانك متعرفش سبب رفضى اولا ودا سبب معرفش اقولوا هنا ومعرفش بردوا اكلمك هناك وبعدين اكلمك هنا لان ساعتها مش هتفرق
وبصراحه كرهت ان حد يضغط عليا لانى وقتها مش هقدرارفض وبوافق فورا

0

انا قلتلك يا يارا وعد وعد ما حعمل اشي يزعلك ولا تندمي انك حكيتي معايا هناك اصلا موقع عادي والله لو في غيرو بطريقة ابسط كان شفت .. انا ما بحبش اضل اضغط كمان بجد حاب احكي معك لا تفشليني وهون كل شوي بيطلعولي وبيمسحوا وبيهددوا وبالفعل لونك شارياني لو شوية رح توافقي تكلميني.... وبس

0

انا بجد من اوحش الصفات فيا انى هبلة ومش بحب ازعل حد وفى الاخر والله مش بفرق مع الشخص الى مكنتش عاوزة ازعله دا
فاذا عاوز تثبت انى بفرق معاك وانك حبيتالكلام معايا دى الى هتحدد بس صدقنى وحقيقى كرهت نفسى عشان هبلة وفى حياتى مكنت عاوزة ازعل حد وحاولت كتير اقلب كل شويه الموضوع هزار بس شكلك مصمم لشكل رهيب ودا الى استحاله اعمله برغم انك شايفه تافه.
وانت اذا رفضت وما كلمتنيش هنا بتكون كدا بالنسبالى فعلا ولا فارقه انا معاك ولا فارق معاك تكلمنى ولا لأ ولا اذا هضر ولا لأ وفارق معاك بس انى اكلمك فى اى مكان غير هنا.

0

يعني افهم انو مابدك ومش فارقة معك رحت او لا صح؟؟؟

0

وعفكرة لو فيها ضرر عليكي كان انا نفسي مارضيت اكلمك غير هنا بس انا متاكد فش ضرر ولا اشي بس خلص زي مابدك ...

0

بس انت مش عارف سبب رفضى ف ياريت متظلمنيش فى الحته دى وشوف السبب خير. وبجد والله من يوم ما عرفتك بفتح الموقع كل يوم عشانك. فعلا مش لاى سبب تانى وانت الى بتختار من هنا عاوز تكلمنى ولا مش عاوز نهائى وانت الى بتختار حاليا كل شئ ف يا بترفضنى او تقبل ودا وتبطل تفتح اى موضوع عن الكلام والمراسله معايا واذا عملوا بلوك صدقنى بظن هذا نصيبنا فعلا ودا مش بإيدى او بإيدك وانت الوقتى الى بتوافق او ترفض وانا همشى على كدا ارفضنى او اقبل.

0

اضربوا وصيبو وقول نصيبو صح؟؟ يعني نضل نحكي ونردش وهو ممنوع لحد ما يعملولنا بلوك وبالاخر نحكي نصيبنا صح؟؟

0

لا انت الى مش فارقه معاك الحقيقة لانك فعلا متعرفش سبب رفضى وبتظلمنى فعلا ومش مصدق انى رفضت لشئتانى خالص ومقدرش اقولوا هنا ولا اقدر اقولك هناك وارجع لانوقتها مش هتفرق
وانت الى مش مصدق ان فعلا فى سبب.
وانت فعلا فارق معايا بس تقريبا انا الى مش فارقة معاى حد
وانا فعلت بقيت اندم من صفاتى اذا مش عاوز تكلمنى نهائى انت الى هتحدد بتكلمنى او لأ
وبصراحه برغم انك فارق معايا فعلا بس انا اتعودت على انى بالأخر مش هفرق مع حد واذا حد هيزهل فعلا او يفرح من ردك فهو انا وانت الوقتى الى ليك ال رد ♡

0

انتي الي شكلك حابة تخلصي وكمان مش عاوزة تقولي ايش السبب

0

انت الى فاهمها كدا بس انا فعلا مش قدامى الا الطريقة دة الى اقدر اكلمك بيها وهيا فعلا الى اتعرفنا فيها.
وانت فعلا الى هتظلمنى معاك كدا.

0

طيبمتصدقنيش بس حقيقى انا قررت اغير من نفسى.. ودا شئ انا شيفاه كويس واذا سيبتنى والله تكون كنت بتتسلا بس مش اكتر ودا الى هيأكدلى وانت والى تشوفوا لانك كدا الى مش مصدقنى ومش مصدق الى قلتهولك ويا سامر والله ردك هيكشف حاجاتوكتير قدامى

0

عاوزة اخلص ليه وانا كنت مجبرة افتح كل شويه الموقع لأ طبعا وكنت مجبرة بردوااكلمك بليل لحد منام لأ طبعا كنت مجبرة اعتذر كل اما انام غصب عنى لأ طبعا.
بس انت شوفت كل الى عاوز تشوفوه وردودى الحلوة وكل رد كنت بعملوا لكلمه او حاجة ممكن تقلب خناق ملحظتهاش لحظت بس الرفض للشئ او طلب طلبته حاجة حصلت غصب عنى وضايقتك دا بس الى لاحظته ملاحظتش اى شئ حلو انا والله زهقت وتعبت وانت بعد كل الى حصل فى الاربع ايام بتقولى عاوزة اخلص والله مش عارفة اقولك اى ياسامر.
بس عاوزة فعلا ردك؟!!!
موافق او لأ رد بكلمه بس من الكلمتين.

0

حاسس من ردك انك غلطتي غلطة بحياتك كلامي صح او مش صح جاوبيني على سؤالي هاد ممكن؟؟

0

ردك فعلا هيفرق اوى فياريت تفكر وانا مستنيه ردك لو هترد بكرة حتى بس ياريت تفكر ولو عشان اى حاجة ضحكتك او كنت مضايق وضحكت وانت بتكلمنى او اى شئ حلو...؟؟!!!
واتأكد انى هفتح واشوف رديت او لأ كل شويه ولما ترد هتفرق كتييير! ♡

0

جاوبيني على سؤالي عشان عايز اقلك بدي اكلمك ليه

0

لا بس ردك الى هيحسسنى غلط او لأ.

0

ايش الاشي الي عملتي وندمتي عليه؟؟

0

ثوانى قصدك بأى غلط ومغلطتش مش فهماك

0

بشكل عام بحياتك غلطتي بحياتك وبدك تصححي غلطك مشان هيك بدكيش تحكي معي؟

0

حاجات كتير ندمت عليها عشان كدا بقول عاوزة اغير من صفاتى
لانى دايما مكنتش احب ازعل حد عارف لما يكون الشخص عندو نقطه ضعف كدا ممكن تكون بالنسبالوا حيا او موت.

0

حاجات مع شب يعني؟؟؟؟

0

وانا عاوزة اغير بقى ضعفى قدام انى ازعل حد. لانى فعلا ممكن اندم كتير على انى بخاف ازعلحد وحاسة الشئ دا وحش جدا.
وممكن فعلا الصفة دى تحسس الى قدامى انى معنديش شخصيه.

0

وانا عاوزة اغير بقى ضعفى قدام انى ازعل حد. لانى فعلا ممكن اندم كتير على انى بخاف ازعلحد وحاسة الشئ دا وحش جدا.
وممكن فعلا الصفة دى تحسس الى قدامى انى معنديش شخصيه.

0

لا انت حالتك صعبه صفى النيه كدا عشان اعرف اتكلم.

0

انتي هيك حسستيني

0

حاجات اى دى فهمنى انت دماغك فين بس كدا ومتسرحش بعيد انت شكلك من الناس الشكاكة صح كدا.؟!! لا صفى نيتك عشان انا بجمع صفاتك وهمليك صفاتك بإذن الله.هههه

0

اى الى حسيتوا فهمنى انا حاسه دماغك راحت بعيد. معلش اصل ساعات ببقى عميقة فى الكلام اوى ههههههه فهمنى كدا دماغك حاليا واقفه فين؟؟!!

0

بصراحة مو حاب اتعلق فيكي اكتر من هيك وبالاخر يعملوا بلوك ونترك ونروح خلص مشان هيك حاب احكي معك

0

ولا مكان خلص انسي

0

لا انت فكرت فيا ازاى.
واى انسى يعنى اى مش عاوز نتكلم..
وبعدين متقلقش مش هتتعلق انا بس الى بتعلق صدقنى وفى الاخر بقع من ارتفاع عالى.
ياه تصدق عجبتنى انها حكمه رائعة لازم انزلها حالا هههه
والله معرف خناقه ولا اى بس والله مشبعرف اتكلم من غير مهزر فى النص فسيبنى بقى عشان غضبانه منك.

0

انت فكرت ازاى لان التفكير شكلوا خطر ولازم اعرف فكرت بإى؟؟؟!!!

0

مافكرت بشي خلص انسي .. قاعد بفكر متى رح نوكل بلوك

0

امانة بربك تحفظي ايميلي عندك عشان اضل افكر لو ١ % امل انك تبعتيلي لما يعملو بلوك

0

للأسف انا فعلا حفظتوا تلقائى بس مش عاوزة اديك امل لان امل نفسها هتلطشلى ودا طبعا والله شئ لازم ولسبب واللهوياريت متضايقنيش بموضوع المراسله تانى وامانه عليك انت متتعلقش فيا لان لو حصل حاجة انت فعلا اتعلقت بيا وقتها انت هتتعب وانا كدا كدا متبهدله بس ممكن مببينش لاقرب الناس ليا حتا ¡

0

اانا قلت الي عندي احظي وخلص وبس ينعمل بلوك فرج...

0

سامر امانه عليك اذا عاوز فعلا تتكلم معايا متفتحشموضوع المراسله دا لان انت مش متخيل كنت هتوفر قد اى كلتم ومش هنضايقهم اذا كنت اتكلمت معايا من الاول عادى لان فعلا النص ساعه خلصت فى خناقه والكلام كتر هنا بردوا عشان خناقه. ولازم اعرف فكرت بإى فيا؟؟؟
ضرورى يلا كنت بتفكر فى اى وانى ممكن اكون عملت اى؟؟!!

0

ما فكرت بشي.. خلص قلت تخلنيش اعصب بربك

0

انت ع فكرة فعلا طبعك صعب

0

انت لسه هتتعصب دا انت كمان شويه ممكن تجى من فلسطين لمصر عشان تخنقنى وتمشى!!!

0

لا باجي ولا عبالي

0

انت ليه بتتكلم گدا

0

بتكلم عادي

0

سامر انت قررت اى..
هتكلمنى هنا؟!!
ولا مش عاوز وزهقت منى وهتسيبنى؟!!!

0

لابتتكلم وحش ومخنوق منى!!

0

لا ما زهقتش بس مش عايز اتعلق بحد وانام واصحى معو وبالاخر يختفي

0

اذابدكيش تردي خليني انام

0

اه يعنى اى بقى مش عاوز تكلمنى خالص ولا اى

0

ما انت مارديتش عاوز تكلمنى ولا هتسيبنى
يعنى موافق ولا هترفضنى

0

انت لؤه بتعاملنى كدا ليه بتقلب عليا كل ش يه بحس انك مش طايقنى.!!!

0

الصراحة مش عارف تعودت عليكي

0

ع فكرة والله ساعات بستناك ترد وبفضل فاتحه بالساعات ومش بترد الا اما اكون قفلت وفى الاخر بتتعصب اذا مىضيتش فوراا

0

طب ليش بتستنيني وليش بتحكي معي ؟؟؟

0

اتعودت وبتعاملنى كدا وكمان لسه عارفنى من اربع ايام

0

ايش يعني عارفك من ٤ ايام؟،؟؟،؟؟

0

مش هارفة والله ساعات بعمل حاجت مش بلاقى ليها سبب وببقى عندىى لازم اعملها جدا

0

بتحبي تحكي معي يعني

0

يعنى بتقولى اتعودت عليا وبتتعصب عليا وحسك بتعاملنى ببرود
وتقولىى حابب اكلمك ازاى بقى؟؟!

0

مهو مرات بفكر انو انا بحب احكي معك وانتي بتحبيش ومش مستعدة تضحي بابسط شي الي هو تحكي معي لو عملولي بلوك ساعتها بعصب

0

مش عارفة والله بس اكيد مش يضايق لانى بكلمك ببقى مرتاحه عادى بس لما تتكلم بموضوع المرتسله بحس بزعل رهيب وبحس بندم مش عارفة ليه بجد

0

سبب المراسلة اني ما اخسرك بس مش اكتر .. خلص انا نسيتو ومارح اطلبو ابدا

0

بس والله غصب عنى انت مش فاهمنى وتقريبا محدش قاهمنى انت مش عارف حاجات كتير والحاجات دى مينفعش اقولها هنا ومينفعش اقولها هناك وارجع اكلمك هنا فبصراحة بندم انكبدأت تتعلق فيا وبحس بذنب
.

0

بس والله غصب عنى انت مش فاهمنى وتقريبا محدش قاهمنى انت مش عارف حاجات كتير والحاجات دى مينفعش اقولها هنا ومينفعش اقولها هناك وارجع اكلمك هنا فبصراحة بندم انكبدأت تتعلق فيا وبحس بذنب
.

0

طب ايش هيا الحاجات مش صحاب احنا احكيلي

0

بحس اننا كنا ممكن فعلا نعرف نتكلم لو كنا اتخلقنا فى حياه شكلها تانى مش عارفة ساعات بتعمق فى الكلام بس بيبقى طالع من قلبى وممكن يتفهم بطريقه تانيه خالص.

0

غريبة انا مش نعسان اليوم

0

ردي بسرعة عشان ما انعس

1

سامر تعر فانا حاليا فعلا بعيط معرفش ليه تقريبا لكميه الضغط الى عليا او لان تفكيرى غبى اوى او لانى حاسهانى مخلوقه بطريقه غير البنى ادمين وفيا حاجة غلط بحس والله انى بفكر بطريقة مش طبيعيه بكل شئ حواليا سامر اذا مش عاوز تتعلق فيا تقدر والله متكلمنيش ومش هزعل لانى عارفة انى هاجى فى وقت مش هعرف اكلمك وممكن تزعل منى فعلا بس وقتها هيبقا غصب عنى وانا فعلا والله بعيط وانا بكتب
انا اى حد ممكن اكلمه لساعة بزعل اذا زعلته بحس انى فعلا مش طبيعية.

0

انت مش نعسان بس الغريب انى عاوزة انام عشان زعلانه وعشان كدا عاوزة انام لان النوم بيريحنى وطول منا صاحيه قلبى بيوجعنى.

0

ليه

0

سامر متتعلقش فيا اعتبرنى اخت ليك بتحل ليها اى مشكله لما تيجى الموقع دا ويارب اكون قررت صح المرادى والله مش عاوزة فعلااتعبك معايا او اعلقك فيا وياريت متتعصبش عليا عشان انا الوقتى فيا كميه زعل رهيب وعاوزة انام شويه ارتاح بس.
اعتبرنى اخت ليك ياسامر تساعدنى فى اى مشكله عندى لما اعلق بسؤال فى الموقع او اى مشكله عندى ابقى ساعدنى واعتبرنى اختك ومش تتعصب عليا لانى والله العظيم انت فارق معايا جدو بس مش عارفه هتفهم كلامى ازاى والله ياريت تفهم ان كلامى فعلا بحسن نيه من الاول.

0

ارجوك افهم كلامى بان نيتى سليمه والله انا اتعقدت بس ريحنى وساعدنى لان فعلا انا تعبت عاوزة ارتاح حاسه ان محدش فاهمنى خالص وانى انسانه غريبه.

0

ليييه

0

نفسى بجد حد يفهمنى والله مكنن تحسنى بحب الهزار وبتاع بس صدقنى انا اضعف من كدا بكتير ويمكن طيبه كدا وسهل اى حد يستغلنى ودا الى عقدنى من الناس الى حواليا وطبعا والله انا بشكركعلى كل حاجةوالله. وبتمنى فعلامتتعلقش فيا او اى حددى نصيحه منى اه انا لسه معرفتكش اوى بيبكلمك بحسن نيه ياريت تفهمنى ومتتعلفش فيا ولا بأى حد اتعود تبقى مع نفسك واعتبر كل حاجة بتزول فى اى لحظه.
حااليا نفسيتى متأثرة بكل حاجة ممكن اصحى ابقى زى مكنت بس كل الكلام دا بيبقى حقيقة فعلا لانى تعبت.

0

ما ليه دى انا هتجنن لان معنديش فعلا رد عليها واذا مردتش افهم انى نمت او حصل حاجة وتغضبش منى فورا.
وياريت تحاول حتى تفهمنى لانى حاسه انى غريبة جدا وفيا حاجة مش طبيعيه.

0

وانا فعلا زعلانه لانى عارفة انك هتبطل تكلمنى وتسأل فيا بعد كلامى بس انا كلامى طالع بنيه صافيه والله ومكنش نيتى وحشه ابدا ولا بتمنى تتعلق بيا لانى مش عاوزة اتعبك معايا بدون ما يكون ليك ذنب فبتمنالك والله دايما الخير وادعيلى ياسامر بالخير وادعيلى افرح.

0

سامر عارفة انك مردتش لانك يا اما نمت يا اما غضبت منى واتعصبت وفهمتنى غلط. ✘
ف لو /
نمت فتصبح على خير يا غيبوبة. ^_^
واذا غضبت واتعصبت فانا اسفة وانا والله كانت نيتى صافيه وبتمنالك طبعا كل خير وتحقق كل الى بتتمناه÷وكنت اتمنى تفهمنى بس انا شكلى صعب اتفهم. ♡

0

ياراا هون اتتي؟

0

وووينك

0

شكلك مش هوون

0

والى اسمو تامر دا انا مش بكلم حضرتك انا بكلم سامر مش تامر فى فرق واذا مهتم ف شكرا بس دى مشكله فيا ومش قادرة اغيرها.
بس الوثتى الى بيهمنى سامر والكلام لسامرد وياريتوا يفهمنى فعلا هرتاح ولو شويه.

0

اه موجودة فكرتك اتعصبت

0

لا ماتعصبتش تعودت

0

سامر اى نمت تانى ولا اى؟؟

0

لا صاحي

0

اتعودت ازاى بتقصد اى. غضبان منى اناعارفة صح!!!

0

بهمك يعني عضبان ولا لا

0

طب مالك مضايق منى ولا دش عاوزنى خالص ولا فهمت منى اى رد لان هتجننى كداوكدا

0

خلص هينا بنحكي

0

اه طبعا يهمنى.

0

مش فاهمة يعنى اى هينا بنحكى دى ترجم!!!

0

خلص مش غضبان

0

يعني ادينا بنحكي مع بعض

0

والله بجد بتتكلم طب احلف!!! شكرا والله جدا ارتحت اوى؟! ♡

0

مابدك تحكي شو الاشي الي ما بنفع تحكيلي اياة؟

0

اى السؤال الصعب دا مش هحكى بقى اى الى الحاجة الى ماينفعش احكيهاالا واللع شكله لغز صعب ساعدنى فى القيام بالترجمه حضرتك هههههه

0

الحاجات الي صارت معك ومابنفع تحكيها لا هون ولا هناك.. وردي بسرعة عشان ما انام

0

طب وازاى هحكيها هنا وانا مينفعش احكيها ولا هنا ولا هناك انت شارب اى هههه

0

لا مش شارب سكسوكة.. انا عايز اعرفها

0

ينفع نرجع نتكلم زى الازل بهزار واحنا مرتاحين لان بجد بقيت حاسة بإكتأب؟؟!!

0

ماشي بس احكيلي اول

0

ليش بتطولي بالرد

0

يعنى مثلا اى تفاصيل صغيرة وشخصيه حابه او اهلك واهلى وساكن فين وانا فين كدا يعنى فاهم.

0

عما انزل لأخر السؤال والله ويحمل.

0

اهاا فهمت عليكي

0

مضايق منى او متعصب او زعلان او فيك اى حاجة؟؟!!!!

0

لاا مش مدايق بس فوتي هنا نكمل محنا محنا كدة كدة رح ناكل بلوك
https://almontada.lmarabic.com/forum/question/297783

0

0

0

0

0

اووله هنا صاير مسلسل والله مسلسل الحب المنتدوي

atheer
0

أهلاً hllllllaa1234،
لقد تم حظر المشاركين نظراً لمخالفة قواعد منتدى النقاش.