الحمل

تم نشره من قِبل مصطفى سراج

السلام عليكم قذفت داخل فم صديقتي و بعد دقائق قليلة داعبت مهبلها بلعابها فهل يمكن ان تظل الحيوانات المنوية حية في فمها و لعابها؟ لاني قرأت في بعض المصادر الموثوقة ان ذلك ممكن

الإجابة
0

مرحباً بك،
تشير بعض الدراسات إلى أن اللعاب يقلل فقط من حركة ونشاط الحيوانات المنوية وهذا يعتمد على مواصفات السائل المنوى لديك في الأساس.
وبالتالي هناك احتمال قائم أن يتسرب جزء من السائل المنوي داخل المهبل.

تحياتي

0

يارا

0

نعم سامر
ازيك؟!

0

تمام انتي كيفك

0

بخير.

0

وحشتك ولا لا

0

بصراحة

0

بصراحه. اه.
وكنت بفكر فيك وجبت على بالى ففتحت الموقع لقيتك بعتلى والساعه ١٢و١٤دقيقة وانا فتحت فى الوقت دا الموقع
وبصراحه اتصدمت ان احنا فتحنا فى نفس الوقت ♡

0

بصراحه. اه.
وكنت بفكر فيك وجبت على بالى ففتحت الموقع لقيتك بعتلى والساعه ١٢و١٤دقيقة وانا فتحت فى الوقت دا الموقع
وبصراحه اتصدمت ان احنا فتحنا فى نفس الوقت ♡

0

وانتي وحشتيني كمان بس زعلان كنت متوقع تبعتيلي

0

بالنهاية انا زعلانه اكتر حسستنى بأنى بجرى وراك
وانت زعلتنى لما مسحت حسابك وبالنهايه اناقلتلك مينفعش ابعت ومسحت بردوا الحساب وسيبتنى!!!

0

سامر عاوزة اقولك حاجة ملحقتش اقولها.

0

0

0

ايش هي؟؟؟

0

حتى لو حاجة تافهبس مش بحب اكذبحتى لو بهزار او نيه صافيه
انا بشرتى بيضه مش سمرا وعيونى بنى غامق
وكنت بقول انى سمرا عادى بشوف بس ردك اى وهتقول اى بس.
وانا الحمد لله بقيت ٧٥ لسه وزنا نفسى من كام يوم.

0

عفكرة انا ماجبت سيرة شكلك ولا وزنك... ولارحت عشان هيك.. انا الي خلاني اروح انو مابنفع نضل نحكي هون.. وانا لهلاء موقفي زي ماهو

0

موقف اى بقى
وبعدين ماقصدش انك رحت ليه ههه انت فهمت غلط انا اقصد انى كنت ناويه اقولك قبل بعدها علطول وانا كنت بشوف هتحبنى بردوا او لأ بس مش اكتر.
وكنت ناويه اقولك من قبلها اصلا من زمان بس مجتش فرصة فهمت.

0

انت ليه فهمت كدا ا مش قصدى على انك مسحت الحساب دا دا شئ بعيد عنو خالص.

0

فهمت قصدى؟؟!!

0

انا فهمت عليكي بس انا لهلاء جاي عشان اقلك نتكلم مع بعض زي اي ٢ ناووين يعملوا علاقة بعيد عن الموقع وعايز اعرف رايك

0

سامر؟!!

0

عاوزة اسأل سؤال.؟!!

0

تفضلي

0

انا جيت عشان ماتحكيش هاد مابحبني وراح وسابني... جيت اعرض عليكي مرة تانية نكمل بس على الاقل على الايميل

0

انت كنت بتقصد اى لما قلتلى انتى غلطى بحياتك وعاوزة تصلحى غلطك او ندمانه او حاجة كدا مش فاكرة قلت اى بس قلتلى اذا غلط ومش عارف اى كدا كنت تقصد اى؟!!!

0

ايه لازمة السؤال

0

عكلن كنت فاكرك غلطانة مع حد او انتي فتحتي غشائك من العادة السرية او اشي هيك.... بس كنت مش دلوقت

0

ما انت اذا تركتنى بعد العرض الثانى حتى بتكون بنظرىما بتحبنى لانوا بالنهايه قدرت تتركنى!!!

0

غلطانه مع حد ازاى يعنى؟!!
وفتحت غسائى بالعادة السريه ازاى مش فاهمه قصدك.

0

بحبك اكيد بس مابنفع نضل هون لو بتحبيني بتغامري على شاني.. غلطانة مع حد يعني حد فاتحك او حاطة شي بكس... ك ومفتوح.. بقلك كمان مرة كنت مش هلاء

0

نعم اى حد وبتاع دى اى الكلام داانت ازاى تفكر كدا اصلا فيا ع فكرة انامش زى اى واحدة عرفتها لان اصلادول تقريبا متعودين على كداانا ولا لياعلاقه اصلا بأى شى يخص حاجة زى كدا وحتى لو كنت مجرد بس انى اعرفان حد فكر كدا فيا شئ يحرق الدم.

0

قلتلك كنت انا صح؟؟

0

سامر ياريت لو فى واحد ٪بسمش واثقه فيا تعرفنى انت بتثق فيا كام فى الميه وبكل صراحه.

0

قلتلك دلوقتي غير وهلاء واثق فيكي ١٠٠%

0

وبعدين ما انت قلت اذا بالغلط او لأ بتسامحنى يعنى اذا حد فرب منى قلت بتسامحنى معنى كدا كنت بتقول زخلاص

0

انت نعسان او حاجه ولا نشيط النهارده.

0

قلتلك بسامحك وانا عند كلامي

0

وسط لا كدا ولا كدا

0

بعنى نعسان ومش نعسان. هههه

0

ايوا صح

0

هههه اوك ياعم المسامح بس انا غعلا محدش قرب منى وافتخر ♛★

0

*فعلا

0

اوك خلاص انا بقرب هههههه
بمزح

0

تعرفنفسى اشوف ملامحك. ^_^

0

هتشوفيها ازاي واحنا هنا

0

لا متمزحش احينلك بصراحه لانى بدأت كدا اقلق °°°

0

اوصفلى نفسك؟؟؟

0

او اعطينى حساب فيس وبفتح واشوفك واوافق او ارفض بقى. ههههه

0

لا ماتقلقيش.. عادي طويل ولا اسمر ولا ابيض والي لحية وهاي نفسي

0

لا ما ينفعش اعطيكي حساب فيس بوك قبل ما نتكلم

0

طب اعطينى حسابك الفضول هيقتلنى. هههه

0

طب اعطينى حسابك الفضول هيقتلنى. هههه

0

اوك وانا هوصف وشى بس اوك.؟!

0

ابعتيلي ايميل وببعتلك صورتي

0

وانت عارف انى طويله يبقى وشى اوصف ولا لأ؟!!

0

والله يا كده يامفيش يعنى؟؟!!

0

اوك

0

مش مفيش ما بينفع اعطيكي الفيس هلاء

0

بدك ابعتيلي ايميل

0

انا بيضة وعيونى بنى غامق من بعيد تحسوا اسود بس اذا بتركز هو بنى عندى نمش خفيف جدا عارف يعنى اى ولا لأ هو حلو بالنسبه لناس وبالنسبه لناس حاجة وحشه معرفش بقى بس اناوعادى راضيه بنفسى. ورموش ولا طويله اوى ولا قصيرة وبردوا هيا سودة و حواجب سودة مش بدوران ومحددة شويه فى رسمتها. وفم صغير.. عرفت الوصف يا استاذ ازاى.

0

ايوا عرفت ماشاء الله عنك الله يحفظك

0

حبيبتي قمر ♡♡♡

0

طب اوصف نفيك زى البنى ادمين قال لحيه وطويل قال واتخيل من عندى شكلك بقى صح؟؟!!!

0

هههه قمر احنا بنعاكس من الوقتى كمان؟!! ههههه طب اوصف نفسك زى البنى ادمين بقى.

0

منا قلتلك تعالي ابعتلك صورتي مش عايزة.. ايه اوصفلك غير هيك يعني شعري اسود كمان عيوني عسلي

0

وشكرا ياسيدى على المجامله. هههعع

0

ايه حبيبتي وبعاكسها عندك مانع

0

العفو ياعسولتي

0

شكل وشك مثلا رسمه حواجبك درجه لون عيونك طريقة لبسك قصه شعرك كدا يعنى فهمت عندك غمازة قول اى شئ اى ملامح تحدد قولها.

0

اه عندى يا اخ انت نتكلم باحترام دا المخطوبين مش بيقولوا لبعض كدا اىةدا.؟!!

0

انا بتكلم كدا لما نتخطب نبطل نحكي كدا

0

قصة شعري عادية زي اي قصة وحواجبي برضو عاديين يعني وعيوني عسلي فاتح

0

هههه ازاى مش فاهمه لا مينفعش ولا مخطوبين او غير بردوا مينفعش عيب ياسامر.

0

هههه ازاى مش فاهمه لا مينفعش ولا مخطوبين او غير بردوا مينفعش عيب ياسامر.

0

بعدين حد صحلو يتئلويا عسل انتول البنات الواحد بيحتار فيكم بيتغزل مابعجب ما بتغزل مابعجب يعمل ايه معرفش

0

قلتلك انا حر... عسل عسل عسل عسل عسسسل عسل عسل

0

لا يعنى بتعمل فرق او حاجه بترجعه لورا ولا اى لان دا بالنسبالى بيحدد حاجات كتير.

0

برجعة لورا

0

قلتلك تعالي ابعتلك صورتي واريحك

0

يوووه.
بص لو متزوجين براحتتك ياسيدى ولعوا فى بعض
لكن بنت بتتكلم معاكعادى وبتضايق اذا مابتتغزل دى مش محترمه من الاخر.
لكن من الاساس اذا مخطوبين او لأمينفعش لانوا عيب.
وبعدين البنات المحترمه معروفه
انتوا الى معقدين واالله ومش عارفين تفهموا البنات.

0

بطوله اوى وبترجعه ولا قصير وبترجعه عادى؟؟!!

0

برجعة بجل اه بطولة فوق الوسط يعني

0

لا مش عاوزة صورتك وربنا لهدوخك. هههههه.

0

ماشي ياعسل مش هقلك عسل تاني

0

تدوخيني ليش؟؟

0

فوق الوسط ازاى مش فاهمه قصدى مطوله لكتفك ولا اى. ههههه

0

اصلا لما تشوفيني مش هتقدري تقاومي هتحبيني ونص

0

لا لا شو كتفي شعر عادي بمشطوا لفوق وبرجعو

0

هااا عسل ومش هتقولى عسل؟؟!؟
مش فاهمه وربنا حاجه خالص. هههه

0

هههه معلش اصل فى ناس كدا مش بحب كدا بصراحة ولا بحب الفرق وبتاع. مش بحب كدا بردوا.

0

قلتلك برفعو وبمشطو

0

مش هقدر اقاوم؟!! هههه.
اما نشوف اخره الثقه دى. ههههه

0

ايوا عسل وعسل هههههه

0

مش اسمها مشطوا اسمحها اسرحوا فهمت. وياريت تتعلم تتكلم مصرى بقى.

0

اكيد مش هتقاومي طبعا

0

بزعل هسهاذا بتقلى عسل . هههههه. شوف اتعلمت ازاى؟!!!

0

هههه احلى تعليم واحلى عسل كمان ههه لا بتزعليش مني انا

0

طب طريقة اللبس بتلبس ساعه او حظاظه او سلسله او خاتم رجالى او شئ.

0

لا بزعل طبعا لانك كدا فاكرنى مش محترمه!!!

0

لا محترمة وحاب اقلك الكلمة دي خلاص

0

سامر!!!؟ نمت.

0

بلبس اسوارة بايدي وساعة بس مش دايما وخاتم بلبس

0

طب جاوب السؤال الى قبله طبب.

0

كدا خسرت نقطه يا سامر للاسف.

0

اي سؤال

0

خلص بكفي يارا بس تشوفيني بتحكمي

0

زعلتنى اجابتك كدا!
كان الرد المطلوب بلبس ساعه ومبلبس اساور وولا خواتم لانى بجد بكره كدا. للاسف بجد اجابتك زعلتنى كنت اتمنى انك تبقى بتلبس ساعه وفى حياتك ملبست اسوارة ولا خواتم لانى مش بسترجل بصراحه الى يلبس كدا والساعه بتبين الانسان دا راقى جدا

0

هااض انا بقدرش اغير حالي ههههه

0

ياريت تبطل تلبس كدا والله بجد شئ مش حلو بحسو كدا والله وانا عاوزاك الاحسن بجد.

0

اى هااض دى طب بتلبسهم لبه اى السبب طيب.؟!!

0

تعودت عليهم.. خلص انسي موضوع شكلي... بصراحة ما اشتقتيلي؟؟

0

.

0

لا اشتقتلك بصراحه

0

؟؟

0

عفكرة حلمت فيكي بس بدون ما اتخيل شكلك حلمت انك باعتة وكاتبة بحبك واشتقتلك

0

وحشتك ولا لأ ولسه بتحبنى او لأ.

0

والله امتى طيب؟!! حلمت فيا.

0

كنت بتفكر فيا كتير؟!!! الايام الى فاتت؟!!!

0

مبارح.. اه فكرت فيكي ووحشتيني وبحبك ونفسي اخدك بحضني

0

افتكرت اغنيه بحبها لعامر منيب اسمها جيت على بالى...
بتشبه اوى الى حصل معايا والى احياسى يعنى فاهمنى؟!!

0

ايوا فاهمك

0

واحساسى ***

0

وانا شكلى حبيتك بس مش متأكدة لسه ووح.... ى

0

احكيها مالك مستحية

0

مش عارفه والله بتكلم بالعافيه وانت كل شوويه عسل ومش عارفة اى.
اناكدا وانا بكلمك من غير اما اشوفك والله لو قدامك هتمنا الارض تبلعنى. فبلاش احراج يا سامر.

0

هههههه يسعدلي حبيبتي المؤدبة الخجولة

0

شكرا سامر ♡

0

سامر بس؟؟،؟

0

سامر اى طيب؟!!
هو انا كمان المفروض اقول الكلام بتاعك دا لا مينفعش ولا انا ولا انت وبعدين مالها سامر دا اسم لطيف!!

0

اه طبعا لازم تقولي مش حبيبك ولا ايه

0

انا معرفس اقول انا الى بتقوله دا والله وياريت انت كمان متقولش ✓

0

انا حر عايز اقول

0

لا مش اعرف اقول كدا والله وبعدين ما سامر حلوة مالها سامر يعنى؟؟!!

0

بعيد عن الموضوع الي بنحكي في
. دلوقتي انتي بتحبيني .. . حتقدري تتحملي حجم القضيب تاعي لو دخلتو كلو؟؟ بصراحة

0

طب خليها حبيبي سامر

0

بس دا شئ بيدايقنى. اى حر ومش حر. وعيب تقول حاجة من دى ومالها اسماءنا يعنى مش فلهمه؟؟!!

0

خلص ماشي يارا زي مابدك

0

بصراحه لأ

0

وعيب بردوا حبيبى وحبيبتى دى مينفعش كدا لازم نحترم بعض

0

طب لو مش كلو؟؟؟؟

0

زبعدين انت مش جوزى عشان يسمحلك تتكلم معايا فى شئ زى كدا حتا لو انا بحبك مينفعش بردوا فباريتيا سامر تحترمنى شويه؟!!

0

وانت سألتنى قبل كدا كتير وجاوبتك وعديت كلام كتير برغم انو غلط وانا اسفه انى عديت حاجه مكنش لازم من الاول اعدى اى كلمه من دى.

0

جاوبيني على السؤال هاد وخلص

0

وانا حاليا فهمت ان قصدك فيا مس كويس صح.

0

يارا جننتيني كل سؤال قصدك وقصدك وابصر شو .. خلص انا اسف اني رجعت. انا رااايح سلام

0

جاوبت قبل كدا يا سامر انت تقريبا تفكيرك فيا مش صافى ابدا صح؟!!!
انا بكره كدا بجد متخلنيش اكرهك يا سامر خليك فى نظرى كويس احسن ومتكرهش حد قلبه طيب زى فى نفسوا وفى طيبه قلبهانا امنى حد صادق معايا مش اكتر اتمنى تفهم كلامى وتبطل اى كلمه غلط تمام؛!!!!!

0

واقلك اشي كمان مبارح كنت بعمل العادة وبحضر افلام..... عشان اتا بحبش الكذب قلتلك.. سلام يارا

0

وبعدين اى قصدك ومش قصدك.
انت الى كلامك غلط المطلوب منى اسكت يعنى؟!!
عاوز نتكلم يبقى بحترام وطريقة صح غير كدا لأ وألف لأ ووقتها لو انت غلطان فى الكلام اكيد مش هزعل ولو ذره واحدة فاهمنى يا سامر عاوز تكلمنى انا موافقه وعادى وايوا نهزر وعادى بس اى كلام غلط لأ.

0

عايزة تكملي معايا تراسليني قلتي ايه؟،؟

0

اذا غضبان وانت الى غلطان وبتقولى سلام يبقى سلام ومش زعلانه اما تفهم انى انسانه ومويسه رمه وقلبه والله مافيش اطيب منو وقتها بنتكلم وانا معنديش مانعبس طوا ما انت فاهمنى غلط فلأ
واذا شايف انك غلطان انك رجعت خلاص براحتك ومتقولش انى بقى كدابه ومش عارف اى بس انت الى غلطان مش انا ومش من حقك تغضب لازم تحترمنى وتكلمنى بإحترام غير كدا لأ وألف لأ.

0

انت هتهزر مراسله اى حتا المراسله من غير اما الاهل يعرفوا غلط وانا الى هتأذى.

0

مش عاوز تكلممى او تختار طريقة صح يبقى براحتك بس اكيد مش هعمل حاجة غلط.

0

خلاص من غير مراسلة مارح اضل بصراحة

0

مش هتفضل هنا يعنى؟!!!

0

اوك اذا بايعنى انا ببيعك شكرا سامر على كل كذبه كنت غبيه اوى لما اتخيلت ان ممكن يكون حد بصفاتك الى بتقولها لا وبتحبنى كمان والله حب تحفه مش عارفة اقولك اى اذا هتبيعنى خلاص وانا بيعاك.!

0

مفيش اصلا حد بقى قلبه صافى الوقتى!

0

انا مابعتك الخيار بايدك نتكلم هنا لا لا لا مكان تاني ماشي ولما ترفضي وهاي تاني مرة انتي الي بايعاني مش انا

0

سلام لانى نعست جدا.

0

لا انت الة بايعنى مكان تانى بدون معرفه الاهل غلط واذا عاوز مكان تانى بدون اما الاهل يعرفوا يبقى انت تقصد شئ مش كويس.

0

وانا فى حياتى ما بعت حد ودايما قد الثقه وبحافظ على العلاقات بس الكويسه فاااهم.!!!

0

يارا انتي شايفة اني مش كويس خلاص روحي

1

انت الى شكلك بايعنى من االاول ومش ناوى تشترينى بالخير!!!!

0

عشان كدا رجعت اتكلم معاكي واقنعك تاني .. ومارضتيش مين الي بايع مين

0

لان كلامك كلوا غلط وبيدل على واحد مش كويس اعملك اى؟!!!

0

انت طبعا الى بايعنى لانى قلت مينفعش ولان دا غلط ميفعش بدون ما اهلى يعرفوك ويعرفوا اننا بنتكلم.

0

خلص براحتك

0

واحكي لاهلك كمان انو سئلنا بعض عن مص القضيب ولحس المهبل واحكيلهم الي عندو طولو ٢١ سم.. مش فاهم ايش الي لازم الاهل يعرفوا عمرها ما مرت علي بنت بتحكي مع شب بعلم اهلها

0

يعنى اى وضح كلامك عشان ابقى مرتاحه هتكلمنى هنا بدون اى كلام غلط ولا مش عاوز تكلمنى ويا اجى فى مكان تانى من غير اما الاهل يعرفوا يا مش هنتكلم وضح عشان يبقى قلبى مرتاح ومشلش ذنب حاجة.

0

الخيار كدا بإيدك انت وبكلامك يا هتبقى غلطان او لأ وانا مش شايله ذنب شئ ومرتاحه فياريت ردك ومن الاخر.

0

هنا لا

0

مش فاهمه قصدك اى بنت بتحكى مع شب بعلم اهلها تقصد اى بكلامك دا؟!!!

0

واحكي لاهلك كمان انو سئلنا بعض عن مص القضيب ولحس المهبل واحكيلهم الي عندو طولو ٢١ سم.. مش فاهم ايش الي لازم الاهل يعرفوا عمرها ما مرت علي بنت بتحكي مع شب بعلم اهلها
تقصد اى بالكلام دا وضح؟!!!

0

يعني بقصد الاهل مش لازم يعرفوا انو بنتهم بتحكي مع شب اول التعارف لوقت الخطبة بتحكيلهم

0

اه لما يكون الكلام جدى وحب فعلا بتحكى للأهل فهمت
غير كدا ولو القصد قلة ادب يبقى لأ
وانا اقصد طبعا على انو كلام جدى ولا هو مش جدى من الاول بالنسبالك وبتكذب.؟!!!

0

احترمي حالك ولا تضلي تحكي قلة ادب وقلتلك الف مرة الكلام جدي بس انتي مابدك تقتنعي مخك مسكر ايش اعملك

0

لا اكيد لازم يبقوا عارغين اولا عشان ميغلطشفى الكلام ثانيا عشان يبقى الاهل موافقين او لأ مش بعد اما يتكلموا وخلاص وبعدين يعرفوا الاهل اكيد لأ لو جدى الاهل لازم يعرفوا.
اه وبموضو مش عارفة اىدا انا من الاول بدايق من الكلام دا بس كنت بعدى الموضوع بس انت كل شويه تفتح نفس الكلام!!!

0

ااى احترمى حالك دى واى مخك مسكر دى؟!!!
انت نفسوا سامر الى كنت متخيلاه ولا مين؟!!!

0

خلاص سلام

0

والجد عندك تفضل تتكلم فى نفس المواضيع الى مش كويسة دى وتقول عسل ومش عارف اى صح وفى الاخر تقولى احترمى حالك.
انا محترمه فعلا من الاول بس الناس فعلا مبقتش طيبة وقلوبها ونيتها صافيه حاليا بقيت ازعل على نفسى والله انا بس بتمنى القليل وفعلا هفرح جدا بس خاليا الناس باقت وحشة جدا والله حاسه انى غريبة وسط الناس.!!!

0

احترمى حالك صح.؟!!! ومن شويه انتى محترمه ومؤدبه اى التحول دا بقى؟!!!

0

انتي الي كل شوية بتقولي قلة ادب وابصر ايش.. بعدين كلمة عسل مش عيب ولا كلمة مش محترمة كلمة عادية كدااا

0

تعرف انا صعبان عليا نفسى والله مش اكتر حايه انى انسانه غريبة وسطكوا نفسى حد شبهى ويفهمنى ♡

0

يعنى اى مش فاهمه اى الى كلمه مش محترمه كلمه عادبه كدا تقصد اى...

0

كلمة عسل مافيها اشي

0

احترم حالى ازاى علمنى الاحترام معلش محدش علمنى علمنى انت يا سامر؟!!!

0

مينفعش تقول لبنت عسل الا اذا هيا اختك او مراتك او بنتك. ازاى انا بقيت عسل بقى يبقى فعلا دى عيب كدا.

0

طيب االي بدك اياة انا بدي اناام

0

علمنى الحترام انا معرفش احترم حالى ازاى محدش عرفنى عرفنى انت ياسامر؟!!

0

اوك بتنام بس فسر اى احترمى حالك دى. وقرر مش هنتكلم خالص ولا هنتكلم هنا عرفنى يعنىةوعرفنى احترم حالى ازاى.

0

والله بجد انا تعبت وزهقت نفسى ابقى مبسوطه مش اكتر ♡

0

؟؟!!

0

؟؟!!. غهمنى ولو مش هنتكلم بعدها عادى براحتك.

0

سلام ههه ربنا يريحنى من كل ظالم ومن كل مؤذى يارب ويريحنى ويريح قلبى.

0

سلام.

0

احترمي حالك ولا تضلي تحكي قلة ادب.
كنت تقصد اى بالكلام دا تقصد انى مشمحترمه واحترم نفسى يعنى ولا اى؟!!! ياسامر!!!

0

ياريت تفهمنى؟؟!!

0

سامر؟؟!!!!

0

؟!!!

0

بعتنى يعنى افهم كدا صح؟!!! اوك مع الف سلامه وابقى خليك انت المحترم والاحسن بدل كا انا مش محترمه بقى وخليك انت المحترم!!!. سلام...

0

وشكرا على كل حاجه وعلى سامر الى المفروض اشتكيلة وكل حاجة سلان بتمنالك الخير.

0

يابنتي انتي في المكان الغلط
مافيش بنت تدور على حب وخطوبه بهذا الموقع
اصلا كلهم هنا ارضاء لشهواتهم
انتي الغلطانه لانك تبحثي عن الحب في موقع كله غلط
هو سامر عايز بس يمارس الجنس معاكي ويشبع شهوته وانتي عماله تصدقي وتحلمي بحب وخطوبه
انتي باين عليكي طيبه ومحترمه وعلى نياتك عشان كذا بنصحك تطلعي من هذا الموقع واي شخص يفتح مواضيع جنس معاكي لاتصدقي انو رح يحبك لانو بيكون عايز يريح نفسه معاكي جنسيا
كوني فهمانه يا يارا ودوري ع ال حب والزواج بمكان غير هذا
بتمنى لك كل التوفيق

0

نرجو منكم عدم استخدام منتدي النقاش للدردشة. في حال تكرار هذه التعليقات سوف نقوم بحظركما.

0

نرجو منكم عدم استخدام منتدي النقاش للدردشة. في حال تكرار هذه التعليقات سوف نقوم بحظركما.

0

يابنتي انتي في المكان الغلط
مافيش بنت تدور على حب وخطوبه بهذا الموقع
اصلا كلهم هنا ارضاء لشهواتهم
انتي الغلطانه لانك تبحثي عن الحب في موقع كله غلط
هو سامر عايز بس يمارس الجنس معاكي ويشبع شهوته وانتي عماله تصدقي وتحلمي بحب وخطوبه
انتي باين عليكي طيبه ومحترمه وعلى نياتك عشان كذا بنصحك تطلعي من هذا الموقع واي شخص يفتح مواضيع جنس معاكي لاتصدقي انو رح يحبك لانو بيكون عايز يريح نفسه معاكي جنسيا
كوني فهمانه ودوري ع الحب والزواج بمكان غير هذا
بتمنى لك كل التوفيق

0

انا مش هدور اصلا كل الناس باقت وحشه جدا والله كرهت نفسى لانى بخاف على زعل كل الناس حتى لو معرفوش وانا مش بفرق مع حد فى النهايه ساعات والله بقول مش كل الناس وحشة بس يظهر ان مفيش حد كويس الايام دى والله سامر برغم ان مكنش باين عليه كدا بس اتصدمت لما قالى احترمى حالك ومش عارف اى والله انا مبقتش عارفة هثق فى حد تانى ازاى بس كل الى اعرفه انى استهاهل حد كويس معايا ومستهلش كل دا انا والله بدأت اكره حياتى انتوا ليه كلكوا كدا مش بتحسوا ولا اى خلاص معدش فى احساس معدش فى قلوب ولا دم فين البشر دول والناس الكويسه الى المفروض موجودة يظهر انى من كوكب ومن عالم تانى وانا المختلفة والغريبة ولا اى فين الناس الكويسة هو انا الى مش بشوف ولا اى انا الى غبيه ولا اى انا والله كرهت نفسى بس بعد كدا بجد لوفى حد كويس او بيمثل انه كويس ميبقاش يزعل منى لما يشوفنى حيوانه وقليله الزوق وبدون احساس زى الباقى دا لو كان كويس يعنى يبقى يعذرنى بقى.

0

يارا انتي حسب مافهمت انو عمرك 16 سنه يعني لسا صغيره ع هذا الكلام وانو كل الناس غلط ومارح توثقي بحد ومدري ايش
انتي لسا ماشفتي شي من الحياه لساتك صغيره ليش مستعجله وبعدين الحياه فيها الطيب والشرير فيها الخير والشر ولكل صفه ضدها يعني هذي سنة الكون
عشان كذا بحب اقولك انتي ليش عايزه تحبي من الانترنت وعلاقات الانترنت انتي غلطانه وبعدين سامر اللي قاعده تحكي معاه ع حب وشوق وخطوبه ومدري ايش ، هو اصلا باين عليه من بلاد غير بلادك انتي باين عليكي مصريه وهو مش مصري ومش بمصر يعني ليش البهذله
انا شايف انو تهدي نفسك شوي وتفهمي الحياه كيف ماشيه وانو انتي لسا صغيره ادرسي وانتبهي لدراستك ولاتخلي حدا يضحك عليكي من خلال علاقات النت
تحياتي لك وللموقع
انا بعتذر للقائمين ع هذا الموقع لاني قلت ان التواجد فيه غلط وانا كنت اقصد انو فيه ناس غلط يدخلوا عشان شهواتهم ولم اقصد الاساءه للموقع او العاملين عليه

0

معاك حق والله غلط فعلا وانا الغلطانه مش هو بس كان على الاقل يعرف انو مش انا الى المفروض يعمل معاها كدا الناس كتير ليه يعمل معايا انا كدا معرفش على الاقل بتعامل باحترام ولو معايا انا والله وبرغم انى عرفت انو مش كويس بس زعلت لانى كنت اتمنى يبقى كويس وزى ما انا كنت متخيلة انا بس كنت مش شايفه بس كنت اتمنى حد من الاول ينبهنى من على الموقع وبدرى عن كدا بس حصل خير وشكرا طبعا ليك وبإذن الله مش هيتكرر تانى وبشكرك اكيد انك وضحتيلى وبتمنالك الخير والسعادة يارب.

0

فلسفة زيادة بس.... وماحد فاهم اشي

0

فلسفه ازاى وتقصد مين وبعدين ليه تعمل معايا انا كدا انا أذيتك فى حاجه او غلط فيك؟!!!!

0

انا قولتلك اى الوقتى انا حتى مطلبتش منك ترد بس كنت فعلا اتمنى انك تكون شخص كويس ولو تقصد بفلسفه عليا او على الى رد فلا الى رد فى كلامه فلسفه ولا انا فى كلامى فلسفه فياريت تفهم دا بعد اذنك ومش معنى انك تلاقى حد رده ضايقك او حسيت انع صح او اتغاظت من رده او من كلامه يبقى هو فيلسوف مفيش شخص بيتفلسف انت بس الى مش فاهم الكلام ومش واضحلك تقريبا ويارت تحاول تبقى زى اماكنت موصلى لان دا هيفيدك انشاء الله عند ربك.

0

انا فهمتك ليش رحت وبطلت احكي.. اذا بدك تسدقي سدقي مابدك انتي حرة وهداك الي قاعد بحكي على كيفو بقدر اقل قيمتو بس الاشكال هاي اختصارها احسن

0

مرحبا كيفك يابنت

0

ثوانى بس انا شئ واحد الى يخلينى اصدق كلامه وهو انك قولتلى احترمى حالك دى يعنى من الاخر انا مش محترمه والمفروض الم نفسى صح الكلام كدا تمام وكمان لانك كل شويه عسل ومش عسل و قمر وكل شويه نفس الكلام دا وانت المفروض عارف ان دا غلط تمام ولانك كل شوبه تفتح نفس الموضوع المنيل بتاعك دا ودا بردوا عيب ومينفعش بس كنت والله بسكت عشان متزعلش وبتعامل معاك على اساس انك شخص كويس وانا طبعا هبله وغبيه عشان اخاف ازعل اى حد حتى لو معرفوش والوقتى معظم الناس باقت مش كويسه ونيتها وحشه بس للأسف انا مش عارفه اغير نفسى وحتى لو انت مش كويس ياريت تروح تأذى حد غيرى واعتبر انى على الاقل اخت ليك ومينفعش تأذيها فياريت متأذنيش بحاجه لان والله انا مش ناقصه عاوز تلعب بحد ياريت ميكونش انا بالذات لان انا والله زهقت من نفسى وزهقت من كل حاجة وبقيت احس ان كل الناس وحشه فخلى لياا امل واحد فى الميه حتا ومتغلطش معايا انا او تأذينى وانا لحد الثانيه دى بتكلم معاك على اساس انك بنى ادم وبتحس فياريت تحس بيا وتسبنى فى حالى ومتحاولش تذب عليااو تأذينى بحاجه او تغلط فى الكلام معايا او اى شئ من دا فهمت ليه بقى انا صدقت كلام الشخص دا للتلت اسباب دول وعشان كمان انا مش ناقصه اى أذيه.

0

وبالنسبة لسؤال كيفك قأنا مش كويسة ابدا بجد فياريت لو كان قصدك وحش سبنى وشوف حد تانى لانى بجد مش ناقصه وتعبت فعلا.

0

وبالنسبة لسؤال كيفك قأنا مش كويسة ابدا بجد فياريت لو كان قصدك وحش سبنى وشوف حد تانى لانى بجد مش ناقصه وتعبت فعلا.

0

لو هو معاه حق فى كلامه سبنى فى حالى لانى بجد مستاهلش الأذيه فخلينى فى حالى وشوف واحدةوعندك من فلسطين على مزاجك لكن انا لأ انا ياتبقى كل حاجه صح وكل التصرفات صح وبدون اى غلط او كلام غلط او اى شئ غلط او كلام من ورى اهل والكلام دا يبقى لأ ودا كلامى النهائى والى المستحيل يتغير مهما كان فلو هتتعامل كويس وموافق على كلامى اوك غير كدا لأ ودا قرار نهائى وعادى ازاى مش عاوز فمش لازم انا بس ياريت تفهم ان انا لأ لو عاوز شئ غلط هتتكلم كلام وحش يبقى لأ لكن عاوز العكس فالبنات كتير ممكن تشوف اى حد بس انا بلاش انا مش عاوزة اى غلط وانا فعلا كنت بتمنالك الخير وكان قصدى طيب ولما قلتلك بطل تعمل كذا او كذا كان قصدى كويس وانا عاوزة حد زى حد يكون بصفاتى فاهم يعنى اى يعنى لو فى راجل يبقى زى هيبقى احسن لان دا مش هيأذينى ولا هيزعلنى فاانا والله مش عاوزة اكتر من كدا بس بجد انا مش ناقصة أذيه ياسامر فسبنى فى حالى لانى تعبت.

0

معلش يا يارا ، الناس بقت كذابة و خداعة و محدش صادق في حبه ، أكيد هتلاقي اللي يحبك و يهتم يبكي ❤️

0
0

يارا انتي مصرية صح

0
0