العلاقات

تم نشره من قِبل Shahy

خطيبي بيبوس أيدي كل ما يشوفني وبيبوسها كتير وقالي طعمها حلو اوي وبيقول ده طعم ايدك حلو اومال الباقي بقي هيكون طعمه ايه وحط ايده الاتنين علي وسطي كده وانا ماشيه وشيلت أيده راح حطها علي كتفي شيلت أيده تاني برضو وهو سايق راح باس ايدي تاني ووقتها كنت رايحين mitting واحنا قاعدين كده ووانا بتكلم وببص علي الارض عيني اترفعت علي بنطلونه ولاحظت أن كان في بلل بسيط مش كتير ومع العلم مكنش في مياه وبرضو ووانا قاعده كده بيحاول يقف قدامي كتير معرفش ليه بجد بحسه بيبقي متعمد اني اشوف شكل العضو مثلاً انا مش عارفه الحقيقه واتمني حد يقول هو يقصد ايه باللي بيعمله واللي قالو

الإجابة
0

بعض الرجال لديهم أفكار كثيرة وطرق كثيرة عن حصوله على لذته .. اللذة الجنسية للرجل ليست فقط العلاقة الجنسية الكاملة ، يبدو أنه في خطيبك عندو شذوذ لكن ليس واضح لي بعد لكن المؤكد لي أن خطيبك يريد أن يفاتحك بموضوع الجنس أو ان تمارسي معه الجنس لكن خطيبك لا يعرف كيف وماهي الطريقة

0

عزيزتي Shahy
خطيبك يشتهيكي جنسيا ويريد الممارسة معك. لذلك فهو يغازلك ويلمس جسمك ويجعلك ترين قضيبه المنتصب من تحت البنطلون بقصد إغرائك وتهييجك لكي توافقي الممارسة معه، مهما كان نوع هذه الممارسة. لذلك تعاملي معه على هذا الأساس وتفاهمي معه واسأليه ماذا يريد وتصرفي على هذا الأساس. تحياتي لك.

0

مرحباً بك،

في البداية أود أن أوضح أن الاستثارة الجنسية تحدث بعض التغيرات جسد الرجل منها انتصاب القضيب ونزول بعض المذي، وفي جسد الأنثى تحدث بعض التغيرات مثل نزول افرازات وانتصاب حلمتي الثدي.
لمعرفة المزيد عن الاثارة الجنسية، أنصحك بتصفح المقال التالي
https://lmarabic.com/making-love/orgasms/arousal-and-orgasms

أما بالنسبة لمعرفة قصده، فأنا أتفهم أن هناك صعوبة في التحدث حول أمور الجنس ولكن التواصل الجيد والتحدث سوياً والمصارحة هي أحد الأمور المهمة في هذه المرحلة.
لذا أنصحكما بالتحدث بصراحة والاتفاق سوياً على شكل وحدود الممارسات بينكما، والمقال التالي يوضح كيفية التحدث حول الجنس
https://lmarabic.com/making-love/talking-about-sex

تحياتي

0

بيبنلك انه عاوز يعمل معاكى علاقة كاملة فى وقتها وكده وبيمهدلك عشان توافقى ووينيكك فشفى انتى متقبلة الوضع والا مش موافقة
يقصد بطعم الباقى كسك ورضع بزازك