الجسد

تم نشره من قِبل Aya Fahmy

انا مش بلبس ملابس داخلية من يوم ما بلغت بسبب هيجاني طول الوقت و ده مسببلي مشاكل لما بمشي في الشارع و حلماتي بتبان من الملابس مش عارفه اعمل ايه؟

الإجابة
0

اهلا وسهلا عزيزتي ما علاقة لبس حمالة الصدر او الملابس الدخلية بالهيجان؟؟

0

قصدي اني دايما محتاجه الجنس و مش بلاقي نفسي بالملابس الداخليه تحت الهدوم و لما بكون في اوضتي بعقد عريانه تماما

0

يمكن التعود على لبس الملابس الداخلية حتى لاتتسب لك فى الهيجان
سبب عدم لبس الملابس الداخلية هو تفكيرك المستمر واستعدادك لعمل علاقات جنسية

1

لم أفهم .. المرجو التوضيح
لماذا لاتلبسين الملابس الداخليه ؟ . هل لإعتقادك بأنها تسبب لك هيجان باحتكاكها في المهبل والثدي
ام لاتلبسيها لكي تقومين بالعادة السريه ومداعبه نفسك بسهوله ؟

0
1

ممكن نتواصل يا Aya

1

مرحباً mustafa221،

موقع الحب ثقافة موقع طبي ومنصة حوار حول أمور الحب والجنس والعلاقات، وليس منصة تعارف أو زواج.
لكن يمكنك التعرف على وصفة للتعارف بين الجنسين من الإنفوجرافيك التالي:
https://lmarabic.com/love-and-relationships/infographic-how-to-approach-...

فريق التحرير

1

مرحباً Aya Fahmy،

من الطبيعي الشعور بالشهوة الجنسية والرغبة في ممارسة الجنس، وتختلف مقدار هذه الرغبة من شخص لآخر ومن وقت لآخر لدى نفس الشخص.

وهناك العديد من الممارسات الجنسية التي يمكن من خلالها الاستمتاع والوصول للنشوة مثل ممارسة الامتاع الذاتي "العادة السرية"، ويمكن من خلالها التعرف واستكشاف جسدك ومعرفة ما يثيرك.
تعرفي على طرق مختلفة لممارسة الامتاع الذاتي في المقال التالي
https://lmarabic.com/our-bodies/creative-masturbation-women-men

كما أن مسألة إرتداء الملابس هي حرية وتفضيل شخصي. وإذا أردت ذلك، هناك أنواع مختلفة من الأقمشة ويمكنك اختيار نوعية ملابس تريحك ولا تسبب لكِ الضيق.

تحياتي

1

حالة غريبة بس مثيرة

0

يا جماعة افهموني انا شهوانية لأعلى درجة انا مش بلبس الاندر ولا البراه لاني بحس دايما اني بخنق صدري و مؤخرتي و مهبلي لما بلبسهم ، انا بحب اكون براحتي و اداعب نفسي بسهولة بحس بمتعة اكبر ، بس لما بخرج دي بتبقا مشكلة حلماتي بتبان من فوق بتبقا بارزة لانها كبيرة و صدري كبير و مدور كل ماامشي شوية يتهز و بيبقا باين اوي اني مش لابسه براه و شق مهبلي بيبان لما بلبس الليجن و مؤخرتي كمان بيبان عليها ان مفيش اندر لما بلبس جيبه او ليجن

0

يا جماعة افهموني انا شهوانية لأعلى درجة انا مش بلبس الاندر ولا البراه لاني بحس دايما اني بخنق صدري و مؤخرتي و مهبلي لما بلبسهم ، انا بحب اكون براحتي و اداعب نفسي بسهولة بحس بمتعة اكبر ، بس لما بخرج دي بتبقا مشكلة حلماتي بتبان من فوق بتبقا بارزة لانها كبيرة و صدري كبير و مدور كل ماامشي شوية يتهز و بيبقا باين اوي اني مش لابسه براه و شق مهبلي بيبان لما بلبس الليجن و مؤخرتي كمان بيبان عليها ان مفيش اندر لما بلبس جيبه او ليجن ده مسببلي مشاكل بيعرضني للتحرش اللفظي و الجسدي اينعم ببقا مبسوطة بكدا بس نفسي اكون طبيعية زي الناس و محسسش الناس اني واحدة وحشة و اخلاقها وحشه

0

مرحباً بكِ،

من حقك أن ترتدي ما ترينه مناسب لكِ، وليس من حق أي شخص التعرض لكِ أياً كان ما ترتدين.

والقرار يرجع لكِ، ويمكنك اختيار الملابس التي تجعلكِ مرتاحة عند ارتدائها.

تحياتي