الحمل

تم نشره من قِبل Mirnaaahmedd

عملت تحليل حمل رقمي امبارح و طلعت النتيجة سلبية و كان اليوم الرابع او الخامس من تأخر الدورة
ممكن اكون حامل و لسه الحمل مظهرش في الدم ؟
و ممكن تكون الدورة اتأخرت. بسبب التوتر،؟؟
انا خايفة لاني مش اول مرة يعني اتوتر او اكتئب ف مستغربة ان المرة دي ممكن يكون توتري أثر على دورتي الشهرية

الإجابة
0

أنا مستغرب كيف تفكرين بالحمل والسائل المنوي لم يصل حتى إلى أشفار فرجك؟
خوفك لا مبرر له والقلق والتوتر أكيد من أسباب تأخر نزول الدورة. فاهدئي وانتظري نزول دورتك. مع أطيب تمنياتي بالصحة والسلامة.

0

مرحباً Mirnaaahmedd،

لقد أجبنا على استفسارك سابقاً بعدم وجود احتمالية لحدوث الحمل عن طريق الممارسة الجنسية التي تم ذكرها، وهذا ما أكده تحليل الحمل.
تحياتنا

0

انا خايفة عشان قرأت ان الحمل مش بيظهر في تحليل الدم غير بعد اسبوع او اسبوعين من تأخر الدورة
و انا حللت بعد يومين و تحليل تاني بعد ٦ ايام

0

أنا أبني رأيي على طبيعة العلاقة الجنسية السطحية التي مارستيها مع شريكك. انتي قلتي أنك كنت لابسة سروال + بنطلون وأن شريكك حك قضيبه على فرجك من فوق الملابس، اليس كذلك؟

0

بيظهر بعد تلات ايام اطمني انتي لستي حامل واوعي تعمليها تاني مايصلح لك علاقه تعكل قبل الجواز انتي جبانه وموسوسه اطمني قولنا لك والتحليل قال مفيش حمل توبي لله واستني العريس ليله الدخله وبس خلاااص

0

نا أبني رأيي على طبيعة العلاقة الجنسية السطحية التي مارستيها مع شريكك. انتي قلتي أنك كنت لابسة سروال + بنطلون وأن شريكك حك قضيبه على فرجك من فوق الملابس، اليس كذلك؟

0

ايوة

0

ايوة