العلاقات

تم نشره من قِبل Zinhom_35

زوجتي أمها معلمها الأغراء غلط للأسف اخراج اللسان و حركات الصوابع دي أنا بشوفها أعاقه بصراحه مش أغراء و بيبقى شكلها زي الأهبل و حاولت المح لها ان الحركات دي مش لطيفه لكن للأسف هي مجرد ملتقط من أمها من غير تفكير مرااا كنت بعد أوراق لشغلي و كدا قامت دلقت بصوابعه عصير البرتقال عالورق و هي مبتسمه فاكره انها كدا بتتدلع و تغري و اتخنقت معاها و شتمتها و شتمت امها و سمعتها بتكلم امها و بتقولها انا عملت زي ما قلت لي قام زعقلي و كنت بتعيط و تصرخ و أنا بصراحه مش عارف اتعامل معها وحدة مهزوزه و ضعيفة شخصيه حتقولولي طلقها انا لسه عريس من شهرين و نص حتقولولي أصبر طيب اصبر عالجنان دا ازاي ارشدوني من فضلكم و أسف على اطالتي

الإجابة
0

قولها اللي بتحبه وخليها تعمله

0

أهلاً بك/
من الأفضل أن تتحدث مع زوجتك بوضوح وأن تشرح لها أنك تود أن تكون على طبيعتها دون تصنع أو حفظ لحركات محددة. ولكن هناك عدة نواح أيضاً يرجى أخذها في الاعتبار. محاولات زوجتك لإغرائك أو إظهار رغبتها هو أمر يدل على حبها ورغبتها في إسعادك والاستمتاع معك بعلاقة حميمية، حاول أن تكون لطيف معها و لقد كان ذكرك لمحاولاتها فقط ولكن هل حاولت أنت مداعبتها أو ملاطفتها وإظهار طرق مختلفة للإغراء لها فربما تشعر زوجتك بأنها غير مرغوب بها أو أنك لا تشتاق لها فتحاول بجدية شديدة أن تجذبك لها، لذلك من الأفضل أن تجلس معها وتتحدث عن تفضيلاتكما وتقول لها ما تحبه وأن تسألها أيضاً هي عما تحبه.