الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل Andro00

انا مغرم بوضع حاجات فى مؤخرتى بس انا مش لاقى الحاجة المناسبة لسه، كل ما بجرب حاجة بحس انها مش اللى هيا او الم بس مفيش متعة،
بحس انى عايز اجرب احساس الالم الممتع بس مش عارف اوصله، وكمان مش عارف اوصل للاداة المناسبة مع العلم ان الادوات المشهورة محظور الحصول عليها، وكمان مجرد التفكير في انى ادخل حاجة فى مؤخرتى دا بيثيرنى جدا بس إثارة غير كافية،
ممكن نصيحة لأداة معينة وهل فى اداة ممكن تفضل موجودة فى مؤخرتى طول اليوم

الإجابة
0

ربما لاتشعر بالمتعة لأن خرم طيزك ضيق

0

مرحباً عزيزي/
يمكنك استخدام جهاز المساج المخصص لتدليك الوجه لمداعبة فتحة الشرج فهو سهل الاستخدام وآمن ومتوفر في معظم الدول العربية بصفته جهازاً للتدليك، كما ننصح باستخدام مزلق حميمي مضاعفة المتعة. أما إذا كنت تجد المتعة في الإيلاج فيمكنك إدخال أصابعك تدريجياً داخل فتحة الشرج بعد إفراغ الشرج من الفضلات وغسل فتحة الشرج بالماء الفاتر ووضع المزلق.

بالنسبة لسؤال بخصوص إمكانية إدخال جسم لفترة طويلة فبعض الأشخاص يدخلون أجساماً صلبة أو مطاط أو فاكهة، لكننا لا ننصح بذلك كي لا تتسبب في حدوث جروح نتيجة إدخال أجسام صلبة أو التهابات نتيجة لتفاعل المطاط مع الجلد المغطي لفتحة الشرج أو فقدان التحكم نتيجة لدخول الفاكهة إلى المستقيم، لكننا نرشح لك سدادة الشرج، فهي مصنوعة من مواد لا تسبب تهيج للجلد ومُزودة بطرف منحني لمنع ضياعها داخل المستقيم.

يمكنك جلب الالعاب الجنسية من المتاجر الإلكترونية أو طلبها من صديق/ة من المقيمين خارج مصر

نتممى لك حياة سعيدة

0

انصحك بمنشار ناعم واذا ماجاب نتيجة منشار خشن

0

ممكن الجزر او الخيار او الخضروات الطويله تلبسها بشرجك لفتره
وممكن وضع يد فرش الحمامات اذا كانت ناعمه وطويله ، فهي تسلي جدا وتدخل لعمق الشرج وتسبب غازات وضغط ممتع