الحمل

تم نشره من قِبل Hend2222

حدث بيني وبين حبيبي علاقة سطحيه داعب مهبلي بيده ولكني اخاف ان يكون في يده مذي فهل يحدث حمل ؟ والذي اخافني اكثر حلمت صديقتي انني حامل وابكي ثم اكلت ايس كريم افيدوني الخوف يقتلني

الإجابة
1

لو لابسه كنتي بالملابس الداخليه فالامر مستحيل ولو كنتي من غير ملابس نسبة الحمل ضعيفا جدااا واستني لحد ما البوريد تنزل لو نزلت يبقي مفيش حمل او اعملي اختبار حمل منزلي للتاكيد بس ان شاء الله مفيش حمل ثانيا العلاقه دي حررام متعملهاش تاني وده يعتبر زنا وانصحك بالصلاه وقرائة القران وعدم تكرار العلاقه مهما حصل وادعي ربنا يغفرلك لان ده زنا ومتعمليش كدا تاني

0

مرحباً mohamedahmed، تسعدنا مشاركاتك، ولكن ليس مسموح بتوجيه التهم للمستخدمين ورميهم بالذنوب. الموقع يكفل الحرية للجميع ونوفر مساحة آمنة للجميع للمشاركة بدون أحكام أو تهامات.

شكراً لتفهمك.

0

والله بصلي وادعي ربنا كتير ودي كانت اول واخر مرة تحصل بس القلق مموتني وانهرده وقت نزول البيريود ومنزلتش هموت انا مش عايزة اعيش حياة في حرام والله

0

مرحباً عزيزتي،

لا يمكن حدوث حمل إذا كانت المداعبة باليد فقط. حتى وان كان عليها مذي.
فلابد من القذف مباشرة داخل أو على فتحة المهبل حتى يحدث حمل.

لا داعي للقلق.

0

ذهبت الى الدكتور وعملي سونار وقال لا يوجد حمل علما بأن الدورة لم تأتي بعد وكان موعد نزولها امس فهكذا لا يوجد حمل

0

انا موجهتش تهم والله بس انا بنصحها لان حصل معايا نفس الموضوع والله نيتي كانت نصيحه مش اي حاجه تانيا

0

بليز ممكن تجاوبوني

أما مارست الجنس السطحي مع خطيبي فوق الملابس الداخلية و تم القدف فوق البطن وكنت في وقت الإباضة هل الممكن الحمل

مع العلم أنني خفت كثيرا و شربت حبة نورليفو من بعد ساعة و نصف على الحادثة

هل يمكن الحمل بليرز أجيبوني

karima
0

إذا كنت بملابسك الداخلية طوال العلاقة فلا يمكن حدوث حمل أبداً.
لابد من القذف داخل أو على فتحة المهبل مباشرة بدون ملابس حتى يحدث حمل.