الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل Doda Mohamed

لو سمحت انا مارست علاقة سطحية مع خطيبتي كانت احتكاك بين الاعضاء وقذفت علي مهبلها لكنها قامت تشطفت علي طول يعني اقل من دقيقتين ده كان يوم 17/12 وتاني يوم جتلها الدورة يوم 18/12 ممكن يحدث حمل بالطريقة دي..
ومرة تانية يون 2/1 قمت بادخال قضيبي ف فتحة الشرج عندها وقذفت هل ممكن نزول المني من الشرج بعدين حصل احتكاك يين الاعضاء تاني بس لم اقذف هل يمكن حدوث حمل.. .
بعدها باسبوعين حصلها احمرار وتورم ف الشفرات ونزول افرازات صفرا متجبنة كريهة الرائحة وبعدين يقت مياه صفرا اخدت فلاجيل 500 وبقت كويسة بس لغاية دلوقتي البريود عندها لسه مجتش كانت المفروض تيجي يوم 18/1 بس مجتش ممكن اعرف ده سببه ايه..

الإجابة
0

أهلا بك Doda

في الحالة الأولى، نزول الحيض دليل أكيد على عدم وجود حمل
في الحالة الثانية، لا يمكن أن يحدث حمل عند ممارسة الجنس الشرجي إلا إذا حدث القذف على الشرج من الخارج وسال السائل المنوي ووصل للمهبل.

أغلب الظن أن سبب تأخر الدورة هو الالتهابات التي أصيبت بها خطيبتك وأنصح بفحص الالتهابات عند الطبيب وعلاجها علاج سليم

0

لو سمحت هي عملت اختبار حمل وطلع سلبي كده. اخر دورة شهرية كانت يوم 18 /12 ولغاية دلوقتي لسه مجتش ايه السبب وممكن تعمل ايه ينزلها...

0

أهلا بك مرة أخرى

الآن وقد انتفى احتمال الحمل، يمكن الانتظار أو استشارة الطبيب لعلاج الالتهابات أو أي مشكلة أخرى

0

تمام متشكر اوي ع اهتمامك..
النهاردة خطيبتي جتلها البريود بس الدم لونه بني وقليل وعندها مغص شديد ةةجع اسفل ضهرها.. دي دورة شهرية عادية ولا حاجة تانية وليه الدم لونه بني...

1

أهلا بك مرة أخرى

هذا قد يكون بداية الحيض وإذا لم ينزل بصورة طبيعية خلال أيام يفضل استشارة الطبيب لأن هذا مؤشر أن هناك مشكلة ما بالجهاز التناسلي. قد يكون احتقان وقد يكون التهاب وقد يكون أمر أخر يظهره الفحص.