الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل Zozolololove

دخلت الحمام بعد خروج خطيبي واخاف ان يكون قد قذف سائل المنوي على المرحاض مع العلم اني قد قمت بمسح قاعدة المرحاض بمحارم ناشفة وايضا وضعت على القاعدة محارم عندما جلست هل يحدث حمل

الإجابة
0

السائل المنوي لا يعيش وسط الماء والصابون وابضا بعد تنظيفه بالفوطه بيموت..
ومتاكده ازاي انه قذف بالمرحاض ..
لا تقلقي

0

انا نظفت المرحاض بورق حمام ناشف وقبل ما اجلس وضعت ايضا ورق حمام
انا خايفة اويه يكون فية حمل لان دورتي موعدها اليوم ولم تأتيني فهل يوجد حمل ؟؟ مع العلم ان دورتي غير منتظمه

0

لا طبعاااا ...السائل المنوي حتي لو مكنتيش نظفتيه عمره ما هيوصل للمهبل ..لان وضعيه القعده هتكون ع المؤخره مش ع المهبل ..وبعدين انتي نظفتيه ووضعتي ورق حمام ..طيب متقلقيش ..السائل المنوي زيه زي اي حاجه بتنظف بالفوط ...

0

يعني لا يوجد حمل ؟

0

لو كان الحمل بالطريقه دي كنتي هتلاقي نص البنات حامل ... سيبك من التفكير ..وبكرا او بعده هتلاقي الدوره جات متقلقيش من تاخيرها بسبب التوتر والقلق

0

مفيش باذن الله وبنسبه 10000000000 % مفيش

0

طب سؤال اخير هو مش ابدا يحصل حمل بالطريقة دي ابدا ؟

0

وانتي قلتي ان دورتك غير منتظمه يبقي متقلقيش من تاخرها ...

0

يعني اكيد ما في حمل ؟

0

لاء طبعاااا مفيش ..لان لو كدا ..هتلاقي البنت هتحمل من اخوها وابوها اللي بيستعملوا الحمام ...
الحمل مش بسهوله ...والدوره هتجيلك متقلقيش ..
وانتي ليه متاكده ان خطيبك قذف بالحمام

1

لان التفكير حيقتلني و خايفة اوي ما بقتش باكل ولا بشرب من التفكير

0

اكيد باذن الله مفيش ..وبلاش قلق وعيشي حياتك ..

0

ما هو سبب تاخر دورتك القلق وقله الغذاء ..وافتكرى كلامي اااهدىء كدا وهتلاقي والله الدوره جات ..ولما هتفتكرى الموقف ده مع نفسك هتتضحكي ..

0

لانو لما كنا اعدين مع بعض جسمو لمس جسمي لكن اكيد فوق الملابس و بعده بقليل دخل الحمام و قلقت انو يكون قام بالقذف في المرحاض

0

واكيد لا استطيع ان اسأله

0

ممكن يكون فعلا قذف ..ولو ده حصل ولاااا اي حاجه ..لانها حصلت معايا كنت عند صاحبي وبنتفرج ع افلام جنسيه وانتصبت فدخلت الحمام قذفت ..وانا خااارج لاقيت اخته زي ما تكون كانت عارفه اانا كنا بنتفرج ع افلام وانا دخلت اقذف ..قالت لي كلمه مش فهمتها الا بعد كدا ..انا داخله اخد البركه ..ودخلت بعدي

1

يعني خلاص اطمن ؟ اكيييييييد؟؟

0

وهي مش حملت ..عااادي يعني

1

يعني اطمن انا ؟

0

اااااكيد ااااطمني ...وسيبها ع الله

1

الحمدالله بس هو انت دكتور اية ؟

0

مش دكتور ..بكالريوس علوم

0

مش انت معاك هنا دكاترة متخصيصين ؟؟

0

ممكن حد منهم يقدر يجوبني ؟؟؟ علشان استرياح اكتر ؟؟ بعد اذنك طبعا

0

اكيد ..وبصي هو حاجات الواحد بيكتسبها من التعاملات السابقه ..لان لو كل واحد اهتم بتخصصه فقط ..يبقي هيكون عايش تائه ف الحياه

1

؟؟

0

طب ازاي ممكن اتكلم معاهم ؟؟

0

طبعاااا ...اكيد حد هيشوف كومنتك وهيرد ..وكمان دورى ف المنتدي هتلاقي مواقف شبيهه لموقفك ..وكان الرد لا شيء ...

1

شكرا اوي عذبتك معاي

0

تحت ع اليمين هتلاقي ..اتصل بمشرف المنتدي وتبعتي له ايميل

0

لا ولا يهمك المهم راحتك ..وانا مقدر اللي انتي فيه ..وباذن الله ربنا يريحك والدوره تجيلك عشان ترتاحي ..بس المهم تاكلي وتشغلي دماغك باي حاجه بعيده عن القلق

0

شكراا اويي

0

تحت ااامرك

1

أهلاً بك Zozolololove

بالفعل كما أخبرك متابعنا otaka9010 لا يمكن حدوث حمل من المرحاض فالحيوانات المنوية تموت خارج جسم الإنسان والماء والصابون والهواء يقتلونها ما لديك مجرد وسواس.

تحياتي

0
0

طب ممكن اسألكو أنا بقااا ؟ لأني هاموووووت من الخووف و الشك و التفكير ، طب انا لما دخلت عل الحمام طار عليا شوية ميا من المرحاض و خفت يكووون فيها حااااجة من أهل البيت و دورتي تأخرت عني بردووو ؟؟ يبقا اييه ؟ مع العلم اموو كنت تعبااانة من قبل مع الامتحانات و الدرااسة ؟

0
0
0

انا خائف فقد قدفت في حمام ساخن وانا استحم لكن لسواء حض هدا احمام نستحم ونحن نقعد ع مقعفخرج مني سائل مني وانا استحم واخاف ان يكون قد نزل عمقعد وبعدها بنصف ساعة استحمت امراة بعدي وجلست على نفس مقعد وانا خائف تكون حملت لكني غسلت كل شيئ بماء ساخن طمنوني