الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل Perryhany

انا كنت سألت السؤال د قبل كده
عملت علاقه جنس شرجي مع خطيبي من فتحه الشرج باستخدام واقي ذكري اكتر من مره في يوم واحد و بعد العلاقه ب اكثر من 3 ساعات اسفه (اثناء الحمام) كان في دم نزل من فتحه الشرج و اثناء قيام بالعلاقه د كان بيحدث لمس و احتكاك.بيده للبذر عندي و فتحه المهبل لم يحدث و ادخل اصابعه ف المهبل كما ان لم اشعر بها ف مهبلي و لكن بعد هذه العلاقه اشعر ب حرقان ف البذر عندي و وجع خفيف هل كده غشاء البكاره عندي حصل له قطع او تمزق و هل الجنس الشرجي يسبب الحمل و اضراره تؤدي الي ادمان طريقه الجنس الشرجي و عدم الاستمتاع باالممارسه من المهبل و اذا ذهبت للطبيبه للكشف علي غشاء البكاره هل ممكن تعرف ب امر ممارستي العاده السريه حيث ان كنت امارسها باللعب ف البذر هل ممكن ان تعرف ايضا بممارستي للجنس الخارجي و الجنس الشرجي و لكن من بعد العلاقه د بيومين اشعر بتعب و ارهاق شديد و سخونه داخليه جاتني اخذت خافض للحراره و ذهبت و لكن عند دخول الحمام نزل مني دم تاني من فتحه الشرج انا اثناء العلاقه مستخدمتش اي مرطبات خالص استخدمنا الواقي فقط انا ممكن اكون جاتلي عدوي و هل دم الشرج د خطير اذهب للدكتور و لو ذهبت هل سيعلم بامر الممارسه د

الإجابة
0

مرحباً بيري،

تمت الإجابة عن سؤالك عبر هذا الرابط: https://almontada.lmarabic.com/forum/question/157211

برجاء الاطلاع عليها.

تحياتي.

0

انا زودت علي السؤال انا عارفه ان سالت قبل كده و جاوبتوني انا باعته السؤاال توضيح

0

حبيبك جرحك من ورا يعنى لازم كنتم استخدمتم مزلقات كتير اثناء الممارسة الطيز لا تفرز اى اقرازات ملينة تسهل عملية الايلاج علشان كدا هو جرحك من ورا ممكن يكون عملك شرخ فى المستقيم