الممارسة الحميمية

تم نشره من قِبل ethar2018

هل يمكن لامان تمارس العادة السرية لابنها بدلا من ان يعاشرها

الإجابة
1

هي عملت كده ولا لسه

0

ايه القرف ده

0

أهلاً بكِ، لقد تمت الإجابة على أسئلة مشابهة لكِ من قبل، يمكنك مطالعة الإجابات من خلال الروابط التالية:
https://almontada.lmarabic.com/forum/question/231715

https://almontada.lmarabic.com/forum/question/252973

تحياتنا

0

انتي كام سنه و هوا كام سنه؟

0

مدام ايثار، انتي ليه مكبرة المسألة؟ انتي محتاجة لسكس وجوزك مش قادر يلبي احتياجاتك الجنسية وابنك محتاج لأنثى يفرغ فيها شهوته يعني انتي محتاجة لقضيب يطفي نار فرجك المولعة وابنك محتاج لفرج يفرغ فيه شهوته فليه ما تتفاهموش وتحلو المشكلة بينك وبينه؟ يعني يحصل ايه لو سمحتيله بين فترة واخرى انه يمارس معاكي جنس عادي. لو خايفة من الحمل ممكن يستعمل واقي ذكري او انتي تستعملي حبوب منع الحمل. المهم تلاقوا حل للمشكلة والحل بيدك وهو سهل جدا بدون تعقيد. ابنك بيرتاح وانتي بترتاحي. مش أحسن تروحي لحد غريب وتمارسي معاه؟ مش ابنك اولى؟

ما تقوليش حرام او لا أخلاقي. الحرمان والعذاب والشقاء هو الحرام. فكري عزيزتي لمصلحتك ومصلحة ابنك.

0

استاذ مارك حرام الام تنام مع ابنها انا بفضل حد غريب غير ابنى
ايوه بجد انا هموت ع الجنس لكن حد غير ابنى حتى لو عرفى كل اللى بيتقدم لى كبار سن مش هيطفوا نار شهوتى المولعة

0

مدام إيثار:
زي ما قلتلك الحرمان والشقاء هما بس الحرام. أنا حاسس بنار شهوتك وعارف انك بتحلمي بقضيب منتصب قوي وقادر يريح فرجك. لذلك نصحتك تسمحي لابنك انو يطفي نار شهوتك. هو شاب ومراهق وقضيبه صلب وقوي وممكن يمارس معاكي عدة مرات في اليوم لغاية ما يطفي النار المولعة في أعماق فرجك. وطالما انو ابنك بيهيج عليكي وبيشتهيكي، فالموضوع سهل جدا والحل بيدك هو لما يجيب قضيبه ويحكه على فخادك افتحي شفايف فرجك وامسكي قضيبه ودخليه في فرجك وشوفي ابنك هيتبسط ويفرح إزاي وهيشكرك اوي اوي لما يخلص وينزل لبنه جواكي ويعرف اد ايه مهبل امه لزيز وحنون على قضيبه الهايج.

والحل الآخر هو انك تصبري لغاية ما يتقدم لك شاب عنده إمكانيات عالية حتى يريحك ويطفي نار شهوتك. والإنتظار ممكن يطول والشاب المنتظر ممكن ما يجيش. والمثل بيقول عصفور باليد أحسن من عشرة ع الشجرة. اتمنى لك التوفيق من كل قلبي واتمنى أسرع حل لنار شهوتك.

0

هذه مسألة افتراضية ولا يمكن لأم ان تتوجه نحو ممارسة العادة السرية لأبنها الا اذا كانت تشتهي فعل الفاحشة معه وهذه من الامور الشاذة ..ننصحكي بالبعد عن مثل هذه الامور الخطيرة لاتدميرين حياتك ولاتعينين ابنك على ذلك الانحراف الذي لايحمد عقباه

0

مدام إيثار،
انتي تفكرين بإجراء عادة سرية لابنك بدلا من معاشرته جنسيا. ولكن هل فكرتي بنتائج هذه الممارسة؟ انتي لو مارستي عادة سرية على قضيبة فإنك سوف تلمسين قضيبه على أحد أجزاء جسمك وبما أن نار شهوتك مشتعلة فإن لمس قضيب منتصب لجسمك سوف يولد لديك رغبة جامعة باحتضان ذلك القضيب في أعماق جسمك. يعني عندما تلمسين قضيب ابنك المنتصب فإن نظراتك له سوف تبوح بما في أعماقك من كبت وشهوة بحاجة إلى إطفاء. ومن ناحية أخرى إذا لمس قضيب ابنك جسمك فإنه سوف يهيج عليكي ويتخيل أنه يقوم بمعاشرتك جنسيا وعندما يقذف شهوته فإنه سوف يتخيل بل يتمنى أن ينزل شهوته في أعماق مهبلك. وإذا نظر أحدكما إلى الآخر فأنه سوف يعرف أنكما تشتهيان بعضكما البعض دون أن تتمكنا من الممارسة الجنسية الصريحة مع بعضكما البعض. وهذا كبت من نوع آخر. إذن أليس من الأجدر أن يكون قضيب ابنك في مهبلك بدلا من يدك أو على فخذك وأنتما تحلمان بالممارسة الحقيقية في كل دقيقة من مشاركتكما العادة السرية؟؟؟

0

غريب

0

كم عمره ؟ وهل طلب منك ان تريحي زبه ؟

0

انا شاب عايز اتزوج

0

والله عجب ما عمري سمعت

0

اه

0

انا متابعك من بدايه زوجكك اللي بيدي دروس وموته وكمان علي الاداوت الجنسيه اللي بدوري عليها وكمان بتلعبي في نقطه قبولك انك تلعبي في قضيب ابنك ...انتي عايزه فعلا كدا تعالي وانا اكتب عليكي ويكون بيننا في الحلال وسافعل بك ما الذ وطاب وايميلي الجي ميل هو نفس اسمي علي الموقع

0

انا متابعك من بدايه زوجكك اللي بيدي دروس وموته وكمان علي الاداوت الجنسيه اللي بدوري عليها وكمان بتلعبي في نقطه قبولك انك تلعبي في قضيب ابنك ...انتي عايزه فعلا كدا تعالي وانا اكتب عليكي ويكون بيننا في الحلال وسافعل بك ما الذ وطاب وايميلي الجي ميل هو نفس اسمي علي الموقع