العلاقات

تم نشره من قِبلالأسئلةأحدث الإجاباتالإجابات
كريم بعد اذنكو عاوز استفسر عن حاجه ضروري خالص انا لما ببوس خطيبتي او بحضنها بكون عادي خالص ومش حاسس بحاجه خالص ع عكس خطيبتي اللي بتكون في حاله...Latest reply أربعاء 02/03/2016 22:01 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
كريم ممكن الواحد لو كان اخد بوسه في حد بيحبه برومانسيه شويه ممكن تجيب شهوتها من البوسه ولو جابت فيه خطر ولا حاجه Latest reply جمعة 19/02/2016 00:21 المستخدم: منسق المنتدى سانديإحابة واحدة
Anonymousالسلام عليكم حدث احتكاك بينى وبين حبيبتى وحدث قذف داخل ملابسها الداخليه او بالاخص على رجلها الشمال اسفل شفرات الجهاز التناسلى وحسيت بيه...Latest reply خميس 04/02/2016 06:00 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
بيبو بيبوتعرفت على فتاه عن طريق الصدفه و لا يوجد سابق معرفه بيننا و تقابلنا اربع مرات و يوجد ارتياح متبادل و ذهبت والدتى لزياره البيت مع العلم انا...Latest reply ثلاثاء 02/02/2016 06:42 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
hassen zayidسلام عليكم ورحمة الله تعالي أنا شاب عمر27سنه .هل ممكن للقضب الرجل أن يزداد عجمه عند ممارسته لجنس. وماهي الطريقة لتي يجعل للقضب كبير الح...Latest reply أحد 31/01/2016 06:13 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
طائر الكوكتيلالسلام عليكم ورحمه الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم والصلاه والسلام علي خير المرسلين صل الله عليه وسلم انا نريد نحكي قصة وتقولوا لي ...Latest reply اثنين 25/01/2016 18:51 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 3
sabren انا مخطوبة بقالي شهرين اتعرفت ع خطيبي عن طريق شغلي ولما سبت الشغل حاول يوصلي واتقدم وجه وخطبني..كان بينا اعجاب وبدء بحب .الحمدالله بنحب ب...Latest reply خميس 14/01/2016 07:00 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 5
بيبو بيبوهل يوجد علاقه بين الابراج و الصفات الشخصيه و التوافق ام ان الشخصيه تعتمد على التربيه و الجينات الموروثه و هل يوجد لها علاقه بالرغبه الجن...Latest reply خميس 14/01/2016 06:23 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
بيبو بيبواذاى اعرف لو عند خطيبتى مشكله جنسيه مثل ( البرود الجنسى )Latest reply أربعاء 13/01/2016 16:34 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
San Yossefفى بنت بحبها و اتقدمتلها و كلمت والدها و انا الحمد لله معنديش مشكلة فى الشقة و لا الماديات -الحاجات اللى بتعطل الجواز فى الغالب-و لما كلم...Latest reply سبت 02/01/2016 06:15 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 3
no name مخطوبه وكل حاجه تمام .... بس الاحساس... انا مش حاسه خطيبي انا 21 سنه وهو 34 اخدت قرار الانفصال .. بس الكل كان ضدي وسبب الاحساس سبب تافه م...Latest reply أحد 27/12/2015 05:16 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
القلب المجروحالسلام عليكم انا خطبت بنت عمى من فترة كبيرة وكانت علاقتنا فى اولها كويسة وجملية ولاكن بعد فترة من بدايتها حسيت من خطبيتى انها بداءت تبعد...Latest reply أربعاء 09/12/2015 15:22 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 4
folla كيف افتح مواضيع مع خطيبى مع العلم ان المواضيع كثيرة فى عقلى و لكننى لا اتكلم خوفا من عدم اهتمامه بكلامى او اعتباره موضوعا تافها او او ا...Latest reply ثلاثاء 08/12/2015 05:38 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
tommeحدث بيني وبين خطيبي مداعبات دون ايلاج او انزال في المهبل وحين تم القذف قذف بعيداً عن منطقة الفرج هل يحدث حمل بتلك الصوره علماً بأن دورتي ...Latest reply أربعاء 02/12/2015 06:48 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 31
foofaaaحدث بيني وبين خطيبي مداعبات دون ايلاج او انزال في المهبل وحين تم القذف قذف بعيداً عن منطقة الفرج هل يحدث حمل بتلك الصوره علماً بأن دورتي ...Latest reply جمعة 18/12/2015 13:38 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة

الصفحات