العلاقات

تم نشره من قِبلالأسئلةأحدث الإجاباتالإجابات
برهومالسلام عليكم هناك نظرات بيني وبين زميلة في الجامعة وكلام بسيط ...اليوم ارسلت لها بنت تخبرها باني معجب بها واريد التحدث معها بموظوع خا...Latest reply ثلاثاء 31/05/2016 01:39 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
التايههكنت بحب واحد اوي كان كل حياتي بس سابني و كان بيحبني بس كان اندفاع منه و كرامته منعته انه يحاول يرجع و بعدين انا ارتبطت بواحد كويس بيحبني ...Latest reply سبت 28/05/2016 05:53 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
Mwaمرحبا انا عمري ٣٣ سنة تعرفت على شخص عجبني وحبينا بعض هو مطلق ومعه بنتين عمرة ٥٠ سنة كان طايش وصايع وارتبط بسن ٤٠ وماحصل توافق وطلق حالي...Latest reply أربعاء 25/05/2016 06:03 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
koko_kemo20انا شاب خجول بمعنى الكلمة وفى اعجاب بزميلة من العمل ولكن ليس عندى المقدرة انى ابوح او اتكلم وخصوصا انه مافيش كلا بينى وبينها كتير لدرجة ا...Latest reply أربعاء 25/05/2016 02:30 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
برهومالسلام عليكم ..انا شاب عمري 21 سنة ..طالب جامعة في المرحلة قبل الاخيرة .. منذ سنة بدأت نظرات واهتمام من قبل زميلة لي في الفصل ولكني خجول...Latest reply ثلاثاء 24/05/2016 06:17 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
Mohamed92هل تحبين الشخص الذي يسأل ويهتم ويومك ويستمع اليك؛ ايم الذي لا يسأل ؟Latest reply أربعاء 18/05/2016 01:32 المستخدم: منسق المنتدى سانديإحابة واحدة
فاطمة سلام انا من فترة ارسلت لكم انا حبيبي شوف يسافر من اجل عمل . هو لقد سفر ف اوينة اول كنا نتكلم كثيرا ولكن هذه ايام لم نعد نتكلم مثل اول دائ...Latest reply اثنين 02/05/2016 12:45 المستخدم: Anonymousعدد الإجابات: 2
Мохаммадالسلام عليكم انا شاب عمري 22 سنة بحب بنت لدرجة الجنون وبموت عليها بس هي كانت بتحب شخص وتركت اجيت انا بها الفترة انا حكيتا وانا الي 5 سنين...Latest reply أحد 01/05/2016 06:33 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 3
الهوساويالسلام عليكم ارجو ان نفيدوني لدي صديقه جميله جدا وجسمها جذاب ولديها صدر كبير وجذاب واريد ممارسة الجنس معها لكن لا اعلم كيف افتح لها الموض...Latest reply أحد 01/05/2016 01:23 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
نور223عندي سؤال عن اذا كانت العلاقات الجنسية او القبل او اي نوع من الملامسة بين الطرفين قبل الزواج ينصح به او لا واذا كان بقربهم من بعض او لا ...Latest reply ثلاثاء 26/04/2016 05:57 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
Douniaالسلام عليكم لدي صديق مقرب لي احس في بعض الاوقات اني معجبة به ولكنني اواعد صديقه المقرب ،صباح اليوم وجدت صديقي المقرب جالس مع فتاة تدرس م...Latest reply اثنين 18/04/2016 05:50 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 3
Douniaمرحبا انا كنت مريضة من فترة وكان صديقي دائما معي ولم يتركني لدقيقة ،عائلته لم تسمح له بالاعتناء بي في الثانوية واخبرته ان يبتعد عني لانني...Latest reply سبت 16/04/2016 06:23 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 3
Majoodyانا شخص احب منذ ٤ سنوات لكن مرات احس حبيبني ما تحبني و مرات احسها تحبني في فترة الاربع سنوات تركتني فجاءه تقولي احنا مثل الاخوان و بعدها ...Latest reply جمعة 15/04/2016 07:52 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
Aly. Yoyoانا شاب مرتبط ببنت محترمه جدا وكويسه جداا.. مرتبطين بقالنا سنه ونص بعد اول 10 شهور بدات اتغير او بمعني اخر مش حاسس بمشاعر حب ملتهبه زي ال...Latest reply جمعة 15/04/2016 07:44 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
سوسنالسلام عليكم اود مشاركتكم قصتي و ارجو الا تبخلوا علي بنصحكم تعرفت على حبيبي منذ سنة تقريبا و كانت علاقتنا صداقة تطورت الى حب و رغبة في ال...Latest reply أربعاء 13/04/2016 22:54 المستخدم: منسق المنتدى سانديإحابة واحدة
laraعمري 22 سنة قبل ثلاث سنوات اعجبت بابن خالتي الاصفر واصبحت بيننا علاقة حب مزالت مستمرة و يريد الزواج مني فاخر هذه السنة لكن قبل سنة احسست ...Latest reply ثلاثاء 12/04/2016 06:32 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
محمد نبيل اولا انا بحب بنت من طرف واحد او مجرد اعجاب لان مكنش بينا تواصل اطلاقا واول ما عرفت انها اتخطبت مكنتش صدمه ولا حاجه لكن زعلت شويه لان مكن...Latest reply سبت 09/04/2016 02:38 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة
نور223انا فتاة عمري ١٩ تعرفت على شاب وبعد فتره اعترفلي انه في مشاعر ويحبني وتفقنا نتصاحب وبعد ٣ أسابيع اختلفة معاملته ما عاد يسئل يرد على مكالم...Latest reply جمعة 08/04/2016 06:41 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
ياسمينالسلام عليكم انا حبيبي جدا يغار علي ومرة يحبني وكان يشوفني مع صديقي كثير ويغار منو انا عادي اكلمو قدام الناس بس هو لا يحب ذلك عشان يقول ا...Latest reply جمعة 08/04/2016 06:51 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
زهره انا فتاه بالعشرينات عندي مشكله محوله حياتي لجحيم واتمني نصيحتكم المشكله اني انسه وابويا وامي كبار بالسن خلفوني متأخر بعد اخين شابين و...Latest reply خميس 07/04/2016 01:49 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
eslamلي صديق مرتبط ببنت من سنتين وهي محترمة جدااا ومؤدبة جداا انا يعتبر صديقة الوحيد اللي يقدر يحكيلي اي حاجه احنا صحاب اكتر من 10 سنين هوا حك...Latest reply أربعاء 06/04/2016 00:48 المستخدم: منسق المنتدى سانديإحابة واحدة
Tamerانا بحب بنت بس مامتها هى الحاجز اللى مابنا عشان بتكرهنى ومش بطيق تسمع صوتى ولا اسمى حاولنا كتير نقنعها تقرب مني وهى لا كل اللى عاوزاه تبع...Latest reply ثلاثاء 05/04/2016 07:57 المستخدم: منسق المنتدى نورعدد الإجابات: 3
POPعايز اتقرب من زميلتي في الجامعه بس مش عارف لان ماليش اي خبره بالكلام مع البنات و انا عايز اتكلم معاها علشان ابدء موضوع ارتباط اعمل ايه وي...Latest reply ثلاثاء 05/04/2016 05:38 المستخدم: منسق المنتدى نورإحابة واحدة
سارة حسنالسلام عليكم انا حبيبي جدا يغار علي ومرة يحبني وكان يشوفني مع صديقي كثير ويغار منو انا عادي اكلمو قدام الناس بس هو لا يحب ذلك عشان يقول ...Latest reply اثنين 04/04/2016 01:23 المستخدم: منسق المنتدى راميعدد الإجابات: 2
فاطمة حبيبي سوف يسافر بعد 3 أيام صراحة أنا لست متقبلة فكرة سفر هو سوف يسافر من أجل عمل و لن يبقى معي ف نفس المدينة التي أسكن فيها . و بعلم جاء ...Latest reply سبت 02/04/2016 19:05 المستخدم: منسق المنتدى راميإحابة واحدة

الصفحات